Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijne vakantie mineola

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 18:15    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Net vertrokken op reis. Vandaag dus moeten wegen i.p.v.volgende dinsdag. Reuze blij met min 1,3 kg. Eindelijk...na jaren...weer onder de 100 kg. Nu weer verse moed om verder te doen. Vakantie mag geen excuus zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 jul 2018 10:24    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Proficiat!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jul 2018 10:56    

Reageer met quote
Gefeliciteerd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jul 2018 18:03    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Dat is heel fijn Marleen.

Hoe zijn jullie het weekend doorgekomen? Bij mij was het een beetje lastig. Door de sapkuur merk ik dat ik in het weekend tekorten wil aanvullen. Dat zou ik normaal wel kunnen weerstaan maar dit was een weekend met een barbecue en een keer uiteten. Bij dat uiteten waren 3 gangen verplicht (actie van AH). Dus dan ontkom je er niet aan meer te eten dan je eigenlijk wil.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2018 20:59    

Reageer met quote
Dodo op zich is er niks mis met een 3 gangen menu het is vooral de keuzes die je er in maakt. En na zn sapkuur zou ik ook los gaan

Ik ben redelijk het weekend door gekomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2018 6:40    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn op reis en ik houd me strikt aan mijn dieet. Ik was zo blij dat ik eindelijk onder de 100 kg zit maar als ik de foto's bekijk 's avonds word ik echt moedeloos. Wat ben ik nog altijd zwaar!! Ik zie het even weer wat minder zitten. Onze dochter is ook mee en ze moedigt me aan om door te gaan maar het valt niet mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2018 21:48    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Applaus cheerleader 100% bereikt. Kan me niet heugen wanneer ik zo'n sprintje echt haalde. Vandaag ook weer eens 4x achter elkaar een groen vakje. De laatste keer dat ik dat had was 2016. Heel blij mee!

@Marleen, Het is echt een megaprestatie wat je al bereikt heb. Vergeet dat niet. En er zijn maar weinig mensen die tijdens de vakantie zich aan het dieet houden. Petje af voor jou!

@Gelukszoeker, Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom heb ik me ook aan de meest verstandige keuzes gehouden. Alleen bij het toetje kon je alleen maar kiezen uit hele zoete dingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 aug 2018 6:12    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nog gefeliciteerd Marleen!

Ik ben net terug van vakantie. Fijne vakantie gehad, leuke dingen gedaan, maar alle goede voornemens gingen meteen overboord.
Op dag één alleen chips beschikbaar, dus een zakje chips gegeten. De overige dagen alle dagen chips gehad. Daarnaast ook veel te weinig gedronken. Ben benieuwd wat de weegschaal ervan vindt.
De hele vakantie wel last van m'n buik gehad. Zonde, dat wijd ik toch echt aan het ongezonde eten. Waarom trap ik daar dan toch in?

Morgen meteen maar weer in het gareel. In elk geval moet ik voldoende drinken en in elk geval ook mijn oefeningen doen. Ook dat is niet zo goed gegaan tijdens de vakantie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2018 19:04    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
919 kcal
1,7L

Redelijk tevreden over het water drinken. Maar had wel wat meer mogen eten. 919 is wel heel weinig. Maargoed een dagje is niet heel ernstig.
Morgen galactanen, oftewel peulvruchten, testen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2018 21:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 21 van 27