Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik heb een gelijkblijver genoteerd. Door menstruatie wil ik momenteel even niet wegen. Volgende week ga ik een sapkuur doen. Ben benieuwd, heb er best zin in eigenlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2018 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
1753 kcal (pannenkoeken gegeten)
2,4L water
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2018 22:29    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Wat houdt een sapkuur in?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 13:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag de calorieën niet bijgehouden. Heerlijk (en veel te veel) geluncht. Daarentegen alleen een stukje meloen als avond eten.
Drinken blijven steken op 1,2L.
Ik moet nog steeds een nieuwe fles kopen.

Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt na de behoorlijke lunch van vandaag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 20:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Normaal gesproken super resultaat -0,4.
Maar helaas heb ik gisteren ook gewogen. (De weegschaal wordt tegenwoordig niet meer verstopt helaas) Dus ik weet wat er gisteren op stond en heb nu moeite blij te zijn met dit resultaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 8:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Twee dagen achter elkaar niet de eetmeter ingevuld. Slechte zaak. Vandaag weer gas erop!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Mineola, ik begrijp je teleurstelling. Toch is het er maar mooi af. Dat moet je ook voor ogen houden. Je doet het heel erg goed!!

Ik was de motivatie even kwijt. Heb me nu weer redelijk herpakt. Bij mij een fors rood vakje afgelopen week....en de dag erna was het zelfs nog erger Schaam Schaam

Nu is het er wel weer voor een groot deel af, hopelijk weer groen eind deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 9:26    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
whis schreef:
Wat houdt een sapkuur in?

Sapkuur dieet is een vorm van vasten (sapvasten), waarbij je voor een bepaalde tijd geen vast voedsel meer eet en enkel alleen maar sappen drinkt gemaakt van fruit, groente en kruiden. Dus voor mij betekent dit ontbijt, tussendoor, lunch, tussendoor, avondmaaltijd, tussendoor alleen een sapje. 4 Van de 6 sapjes voornamelijk groenten en 2 van de 6 alleen fruit. Uiteraard kun je dit zelf variëren. Dag 1 van de sapkuur zit erop. Eigenlijk kostte het me nauwelijks moeite vandaag. Behalve rond het avondeten. Toen had ik wel meer behoefte aan een lekkere warme maaltijd. Eigenlijk was het vorige week perfect sapkuur weer. Dan heb ik 's avonds toch vaak geen zin om warm te eten. Maar goed, ben dus vandaag begonnen en het bevalt me voor nu prima. Ik weet niet hoelang ik het ga volhouden maar ik streef naar 5 dagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 20:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Senais, kom op! Doorzetten dan nu! Hoe sneller je je weer herpakt hoe makkelijker.

Dodo, pittig! Zet hem op!

Vandaag
1365 kcal
1,9L

De 6 weken Fodmap zitten er in principe op. Als ik drie dagen klachten vrij ben mag ik beginnen met herintroductie, dus de groepen één voor één gaan uittesten. Ik ben alleen bang dat ik nu zo gefocust ben op het voelen of ik klachten heb dat ik dáár klachten van krijg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 21:41    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Lijkt me niet simpel die sapkuur!!! Als je zin hebt in iets warms kan je je sapje misschien gewoon opwarmen?

Hier gisterenavond een stresserende periode afgesloten door uit te gaan eten bij een Italiaan.
Vanaf vandaag geen redenen meer om niet goed op te letten. Al meteen terug begonnen met de eetmeter in te vullen. Straks een planning maken voor deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 5:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 12 van 27