Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 10

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Al weer deel 10 en we klungelen gezellig door

Nieuw jaar nieuwe kansen

Afvallen gaat met vallen en op staan en dit sprintje is juist bedoeld voor de mensen die moeite hebben die gewoon een luisterend oor zoeken. Samen staan we sterk in onze missie om gewicht te verliezen. Zoek je een steuntje, een liefdevolle schop, een plek om uit te huilen jezelf te herpakken en weer door te gaan wees welkom. Wees niet te hard of streng voor jezelf.

Ik zou het leuk vinden als je actief mee doet en regelmatig je gewicht in voert.

P.s mocht ik het sprintje hebben gesloten en je wil er toch bij vraag het gewoon dan kan ik altijd het sprintje weer open.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 19:54    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Present!

Ik heb wel moeite met de gewichtstoename na de feestdagen. Steeds de neiging om de moed op te geven, maar het ging vorig jaar, over het hele jaar gezien, best heel goed. Dus ik moet niet opgeven. M'n hoofd weet het wel, nu m'n gevoel nog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 20:15    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Super!!

Vorig jaar was voor mij een slecht jaar ben aangekomen i.p.v afgevallen.
Dit jaar zal pittig worden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 20:27    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben er ook weer bij! Laten we deze sprint met een gigantische min afsluiten over 12 weken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 20:30    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mijn voornemen wordt hetzelfde als vorig jaar: 10 kilo afvallen. (meer mag, maar 10 is al oké.) Afgelopen jaar ben ik 1 kilo afgevallen, dat is 10% en dat moet beter kunnen!

Ik had vandaag niks speciaals gepland en gisteravond mijn oliebollen al opgegeten. Of eigenlijk zelfs zoveel gegeten dat ik vandaag geen honger had en de lunch overgeslagen heb. Rollende ogen
Wel al 2 lekkere stukjes fruit, morgen ook weer rauwkost nemen en dan ben ik weer op de rit. Te snoepen is er niks meer in huis, behalve wat olijfjes. Ik had kaaspepsels gehaald, maar die vond ik vies en heb ik weggegooid. Beter in de prullenbak dan mezelf het op laten eten omdat ik het zonde vind om weg te gooien, nietwaar? Ik gooi bijna nooit eten weg....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 21:25    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed gedaan Duffy!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 22:28    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
ja ik doe mee zet effe hoog in.
Mijn afspraak met mezelf
2 x shaken tot 85 kilo
1 shaken tot 80 kilo
Gezond eten tot 75 kilo dan tevreden dus moet het toch sneller gaan komende 2 maanden.
Vandaag al begonnen met 2x shake maar wel mse gedaan met restjes oliebollen en appelbeignet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 22:46    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Ik zit net mijn balans 2019 te kijken ik heb heerlijk gejojod maar begonnen en geeindigd op 89 dus daar moet ik in 2019 toch wat aan veranderen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 22:48    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy, eten weggooien vind ik ook ontzettend moeilijk. Maar eigenlijk is het veel meer zonde het tegen je zin en ten nadele van je gezondheid tóch maar opeten. Knap dat je het wel hebt weggegooid!

Vandaag een matige dag. Ik begon goed met een smoothie van komkommer en kiwi, maar vervolgens een saucijzenbroodje en worstenbroodje gehad omdat die over waren van gisteren. (En het is zonde om weg te gooien Rollende ogen ) Idem met chips daarna. S avonds na het avondeten niks meer gehad dus dat is wel goed. Te weinig gedronken, 1,85L. En niet de voorgenomen hoeveelheid fruit gegeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 23:12    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
En ik zou graag een gezond bmi willen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 0:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 1 van 38