Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 10

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
zo hier een mooie knaller, best trots op mezelf.
die lasagne ga ik zeker een keer maken, denk wel als mijn vriend niet mee eet want die is niet zo van de slanke maaltijd hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2019 19:50    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Netjes iniemin! Goed bezig! De aanhouder wint!
Gooi je voor je vriend een zak 48+ kaas eroberheen, is het niet zo slank meer. Lachen

Ik had vandaag besloten naar de 1360. Vanmorgen was de weegschaal heel aardig. Alleen vandaag een beetje een dipdag en maar tot 1294 gekomen. Niet echt bestaande uit gezonde dingen. In elk geval niet teveel, dat vind ik toch nog wel erger.
Ergens wil een stemmetje nog verder afvallen. Maar als ik er rationeel naar kijk vind ik het prima zo. De focus ligt (zou moeten liggen) op beter worden, en niet op afvallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2019 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Proef je niks van dat hij slank is hoor! Lachen
Ik had er nu 2 bakjes vega kip ingedaan en 1 bolletje light mozzarella, in plaats van de halve bol. Anders blijft dat weer liggen hier. Dus iets meer calorieën, maar toch nog magerder dan met gehakt en bechamelsaus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mrt 2019 16:33    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hoi allemaal, hier na lange en drukke dagen en me wel oke voelen maar geen zin om te reageren of lezen wel weer een keertje om het hoekje komen kijken.
Ik heb wel weer een mooi groen vakje wat ik met alle drukte dan weer een mooie prestatie vind van mezelf.
tegenwoordig sport het hele gezin op donderdag avond en dat is zo niet haalbaar pffff, zet dus maar van tijd tot tijd mijn schoonmoeder is voor mijn knul anders komt er weer niks van.
ik fiets nu 4x per week naar het werk en dat is dus op een dag 20 km. ik moet nog wel vast werk krijgen want ik heb nog tijdelijk werk. Daar ben ik dus ook hard mee bezig. kortom ik ben bezig met van alles en nog wat en het lijkt allemaal te werken. Erg blij

jullie gaan allemaal wel lekker zie ik met her en der een dip maar die hebben jullie best weer overwonnen. Goed bezig allemaal!!!!

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mrt 2019 13:27    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Duffy, die lasagne klinkt goed! Mjam!

Ik ben een handje geholpen door een virus. Gisteren de hele dag moeten spugen. Niks binnen gehouden en heel veel geslapen. Bonkende koppijn. Hele dag op de bank en vanaf half 6 naar bed. Om 4uur scheel van de honger een poging gedaan om een droog beschuitje te eten en een paar slokjes water. Zonder succes. Sinds ik vanochtend wat gemberthee heb gehad gaat het heel goed gelukkig. Vanmiddag ook eindelijk pilletjes van apotheek gekregen. Gelijk afgekickt van suiker.

Dus, proberen van de verkeerde dingen af te blijven nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mrt 2019 15:43    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Beterschap T174

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mrt 2019 16:10    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Page, netjes groen vakje!

T174, beterschap

Ik heb vandaag te weinig gegeten, gisteren te veel. Dat compenseert elkaar dan weer mooi. Lachen Morgen verjaardag, dus zal ook wat meer worden dan anders. Maar ik wil het niet uit de hand laten lopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mrt 2019 21:37    

Reageer met quote
Page: 20km fietsen, met deze wind! Petje af hoor. Mallepietje

T174: hoop dat je vandaag een betere dag had. Beterschap.

Mineola: zo'n voornemen is goed, maar probeer hem nog iets scherper te maken. Kies òf voor een glaasje alcohol, òf voor taart, òf voor chips/toastjes. Niet alledrie. Afspraken maken met jezelf en keuzes vooraf, helpt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mrt 2019 22:13    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Excuus voor de afwezigheid heb het echt veel te druk met werk en alles. Nog tot 1 mei 40 uur per week werken en daarna ga ik terug naar de 30 dan heb ik ook meer tijd voor hier.

Maar wil toch graag door met dit gezellige sprintje is er intresse in een vervolg deel 11 al weer dan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2019 6:57    

Reageer met quote
Ik heb wel zin in nog een sprintje met jullie. Dat ik aangekomen ben is mijn eigen zwakte, niet de schuld van de gezelligheid hier...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2019 11:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
Pagina 36 van 38