Auteur |
Bericht |
Dionbi Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 27-8-2012 Berichten: 2270 Dieet: E.G.A Woonplaats: Gelderland
|
|
Wauw Spacey, goed gedaan!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 10 jun 2019 9:36 |
|
 |
|
 |
Pieterke Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-3-2009 Berichten: 4345 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Drenthe
|
|
Ik kom ook even weer langs. Een hele drukke week gehad. 3 avonden bezoek gehad. 2 verjaardagen. 1 bestuursvergadering waar ik penningmeester ben. 1 avond open dag van het crematorium. Meer dagen heeft 1 week niet. Vanmiddag ook nog iemand op de koffie. Morgen weer werken.
Spacey mooi resultaat.
Dionbi gefeliciteerd met jullie 26 jarig huwelijk morgen. Gezellig om het vandaag al te vieren. Nog een fijne avond.
Laurie heb je ook genoten van je weekend weg? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 10 jun 2019 16:46 |
|
 |

Geregistreerd op: 13-3-2009 Berichten: 4345 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Drenthe
|
|
Ik kom ook even weer langs. Een hele drukke week gehad. 3 avonden bezoek gehad. 2 verjaardagen. 1 bestuursvergadering waar ik penningmeester ben. 1 avond open dag van het crematorium. Meer dagen heeft 1 week niet. Vanmiddag ook nog iemand op de koffie. Morgen weer werken.
Spacey mooi resultaat.
Dionbi gefeliciteerd met jullie 26 jarig huwelijk morgen. Gezellig om het vandaag al te vieren. Nog een fijne avond.
Laurie heb je ook genoten van je weekend weg? |
|
Naar boven |
|
|
 |

|
|
Guusje als ik te weinig kom mag je mij ook verwijderen. Het lukt mij niet om erg actief mee te doen en ook niet om af te vallen. |
|
Naar boven |
|
|
 |
|
 |
Guusje66 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-10-2015 Berichten: 2363 Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag Woonplaats: Loppersum
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 10 jun 2019 17:56 |
|
 |
gelukszoeker Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 10 jun 2019 18:06 |
|
 |

Geregistreerd op: 1-10-2015 Berichten: 2363 Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag Woonplaats: Loppersum
|
|
Goed bezig spacey! _________________ What goes around, comes around
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 10 jun 2019 18:15 |
|
 |
|
 |

|
|
Goedemorgen
Pieterke,geeft niks!
O gottogot, Brammetje ( de kat) komt net binnen met z'n eerste vogeltje,ja het is de natuur ik weet het.
Te lekker weekend,nog niet gewogen maar vrees ervoor.
Vanavond snijbonen met een karbonaadje
Fijne dag allemaal _________________ What goes around, comes around
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jun 2019 5:20 |
|
 |
Laurie28 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-1-2016 Berichten: 111 Dieet: Gezond leven (Suikervrij)
|
|
Spacey, super goed gedaan!
Dionbi, van harte gefeliciteerd!
Pieterke wat een drukte. Som heb je van die weken he.. Werkze weer!
Mijn weekend was heel gezellig. Ik heb inderdaad genoten! Iets teveel ook van het eten, zoals de weegschaal aangeeft. Maar goed, normaal gesproken was het nog veel erger geweest. Mijn doel van onder de 100 begin juli ga ik niet redden. We gaan zien hoe ver ik kom._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jun 2019 7:50 |
|
 |
Laurie28 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-1-2016 Berichten: 111 Dieet: Gezond leven (Suikervrij)
|
|
Guusje66 schreef: | Goedemorgen
Pieterke,geeft niks!
O gottogot, Brammetje ( de kat) komt net binnen met z'n eerste vogeltje,ja het is de natuur ik weet het.
Te lekker weekend,nog niet gewogen maar vrees ervoor.
Vanavond snijbonen met een karbonaadje
Fijne dag allemaal |
Ach, sneu is dat he.. Onze kat heeft dat ook wel eens gedaan.. Of kikkertjes, brrr..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jun 2019 7:51 |
|
 |
|
|