Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor klungels, afvallen en opstaan,voor iedereen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Snap echt wel dat mensen druk zijn met werk enz,maar wat je vaak ziet bij sprintjes dat na verloop van tijd het posten minder wordt,en dat is jammer.

Vanmiddag eindelijk met m'n man naar de anesthesist, hopelijk is hij nu binnen 3 maanden aan de beurt voor een nieuwe heup.

Vanavond verse spinazie met weet nog niet wat

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 3:57    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Voor mij hoort er bij spinazie een balletje gehakt smullen
Toevallig gisteren ook gegeten.
Voor vanavond weet ik nog niet wat ik ga eten.
Straks boodschappen doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 6:50    

Reageer met quote
Das een goed idee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 7:31    

Reageer met quote
Weer aangekomen....Eigen schuld.
Ik wil wel afvallen, maar ik doe er niets voor.
Veel te snel geef ik toe aan lekkere trek en veel beweging krijg ik ook niet. En dat zorgt ervoor dat ik steeds zwaarder word.

Van de week keken we Obese. Zegt mijn man opeens: volgens mij word jij ook steeds zwaarder, of niet? (Normaal zegt hij er nooit iets van hoor. Hij zal nooit zeggen dat hij mij te dik vind)
Volgens hem moet ik meer bewegen.
Maar dat wil ik niet horen, al heeft hij wel gelijk.
Jongste zoon had ook wel een oplossing. Hij zei; Mam, elke keer als je nu een filmpje op youtube kijkt, ga je op de hometrainer fietsen.
Hij heeft zelf een ijzeren discipline met sporten.

Maar er moet iets gebeuren. Zo kan het niet langer.
Ik merk dat ik mezelf terug trek.
Kom zo min mogelijk buiten en in de winkel hoop ik dat ik geen bekenden tegen kom. En dat is natuurlijk niet goed.

Ik heb dan ook eerlijk mijn gewicht ingevuld, al heb ik er wel heel even over getwijfeld. Want ik schaam me, dat ik alleen maar aankom.
Ik hoop dat dit mijn kantelpunt is en dat mijn grafiek nu naar beneden gaat.
Want ik wil veranderen en fitter en slanker zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 8:05    

Reageer met quote
Dat is een goed idee Dionbi,op de hometrainer! Je hoeft dan niet de deur uit en bent toch in beweging,ik kijk ( als ik dat doe) ook filmpjes of keiharde muziek op m'n telefoon, oordopjes in en gaan
Je hebt ook van die meedoen filmpjes om op de hometrainer te doen,je nu wel stuk na die tijd maar lekker bezig!

Succes meis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 8:14    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dionbi iedereen kan je voorzien van goeie adviezen en zelf weet je het ook. De uitdaging is de knop in je hoofd omzetten dat is jou grootste uitdaging.

Wat zou je daar voor nodig hebben? Kan b.v hier elke dag schrijven hoe het ging je helpen? Waar heb je behoefte aan?

Toch advies van mij Schaam Schaam
Leg de lat niet te hoog. Begin klein b.v elke morgen 10 min op de hometrainer als start van je dag.
Of als je lopend of op fiets boodschappen doet fiets dan eens een stukje om i.p.v de kortste route.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 9:44    

Reageer met quote
Uit ervaring weet ik dat als ik weer netjes eet, de zin in bewegen ook terug komt. Dus dan moet ik dat ook echt gaan doen.

Tja.....wat heb ik nodig om de knop om te zetten en vol te houden.
Dat vind ik lastig te benoemen omdat het vooral een stuk mindset is, waar het bij mij mis gaat. Die depressieve dagen, daar gaat het mis.
Vandaag voel ik me goed, dus dat ga ik proberen vast te houden door vandaag geen koek/snoep te nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 13:39    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Wij hadden hier gisteren ook spinazie, met een worstje voor de anderen en voor mezelf heb ik het geroerbakt(of hoe je het ook mag schrijven) met zoete aardappel, kipreepjes en wat kruiden. Lekker. We eten het momenteel bijna elke week wel een keer, onze dochter is er niet zo blij mee maar ik vind het heerlijk.

Ik zit niet elke dag achter de laptop en ik vind het lastig om via de telefoon te reageren omdat woorden dan zoals het lijkt een eigen leven gaan leiden en er woorden komen die ik niet bedoel. Verward

Dionbi, kan je aan je man niet aangeven dat je hulp/steun nodig hebt? Vaak wordt het wel gezien maar lastig om aan te geven. Mijn man heeft ook niet altijd door hoe lastig als dat het is, maar ziet wel hoe ik er mee worstel. Maar het is ook lastig voorstellen wat het is als jezelf niet in die situatie zit. Wel een goede optie om muziek te luisteren of filmpje te kijken op de hometrainer. Wij hebben er geen, maar anders was dat wel wat geweest.

Je gaf het zelf ook al aan, maar die suikers zijn funnest voor het goed voelen. Je voelt je even goed, maar al snel voel je je moe/lusteloos en evt depri. De knop omzetten kan niemand voor je doen, maar net als gelukszoeker zegt leg de lat niet te hoog. Zowel met bewegen als met eten. Kleine stapjes en niet meteen een grote sprong willen maken. Succes

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 14:42    

Reageer met quote
Snap echt dat niet iedereen tijd heeft om meer te posten maar vind het gewoon jammer.
Haal er altijd veel steun uit.

Spinazie was heerlijk! Wel een pond zwaarder dan vorige week ( ik dus hé, niet de spinazie) maandag weer goed opletten,nu genieten van het weekend.

Operatie wordt wss augustus,de arts gaat eerst op vakantie , hopelijk komt hij goed uitgerust terug!

Fijne avond allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Weer een dag hard gewerkt, gelukkig Nee kunnen zeggen tegen bami en nasi met pindasaus, ook al vind ik dat heel lekker. Mijn kinderen bleven bij mijn ouders eten en ik was al voor etenstijd er om ze op te halen. Mijn moeder vindt het maar niets dat ik dan niks eet (ik eet later thuis), maar tegelijkertijd vindt ze dat ik moet afvallen. Hoezo mixed signals.... Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 17:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 38 van 46