Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor klungels, afvallen en opstaan,voor iedereen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Laurie28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven (Suikervrij)

Reageer met quote
Netjes Pien, je gaat goed!!

Hier is het gisteren mis gegaan. We hebben de bbq aan gedaan en ik heb teveel gegeten. Ook nog een wijntje gehad. Gisteren en vandaag geluncht met croissantjes... gelukkig staan er vanavond worteltjes op het menu, weer even wat groente eten. Ik voel me direct weer opgeblazen.
Toch gek dat het minder goede eten je direct zo naar doet voelen, maar dat de drang om de “slechte dingen” te eten zo groot is..

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 mei 2019 13:22    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lauri dat is minder

Ons brein is complex en zoekt naar eten dat het gewent is en zal er om blijven vragen vrees ik.

Hier vandaag 25km gewandeld super trots op mijzelf. Nu wel overal spierpijn Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 mei 2019 19:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wow, dat is zeker super goed! Ik heb laatst 20km gewandeld en toen was ik al kapot, haha!

Maar inderdaad, dat denk ik ook. Ik zie zoveel mensen op Instagram voorbij komen die graag gezond eten. Dan denk ik, waarom lukt mij dat niet?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 8:22    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Het probleem met gezond eten is ( vind ik) dat het vaak ook duurder is.

Gisteren echt een klungel dag pff, vanavond pizza

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 8:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Uiteindelijk valt dat volgens mij nog best mee! Van “slecht eten” ben je namelijk minder lang verzadigd, waardoor je uiteindelijk ook meer eet en dus meer moet kopen.. Maar dat is wel iets waar je doorheen moet. Ik merk nu juist dat ik minder koop en dus minder geld kwijt ben Lach

Fijne dag vandaag en geniet van de pizza Guusje! Ik ga nu een stuk wandelen met de jongste in de kinderwagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 8:41    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gezond eten is in mijn ogen ook duurder. Want wil jij elke dag aardappels vlees en groente op tafel zetten ben je meer kwijt als dat je gaat voor de frituur dingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Precies, beetje jammer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Helemaal mee eens hoor, dat gezond eten duurder is dan fastfood. Daarom zijn de minima meestal ook dikker dan mensen met een goed inkomen.

Ik heb een aardige score neergezet, ondanks een barbecue vrijdag. Ik merk dat ik nu bewuster geniet van dat soort dingen en daardoor minder eet. Kwaliteit boven kwantiteit. Woensdag a.s. heb ik er weer eentje. Hopelijk kan ik dan hetzelfde doen en heb ik volgende week weer een groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 11:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Je kunt ook gaan voor pasta met groente, of juist alleen een salade.. Wij eten vrijwel nooit vlees omdat het best duur is, dat scheelt ook al.

Ik merk in ieder geval dat ik in de afgelopen weken minder heb uitgegeven dan in de weken ervoor, maar dan zal dat aan mijn uitgavenpatroon voor eten gelegen hebben voor die tijd misschien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 12:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan spacey!

Ik bedacht me net: wij maken ook vaak soep van aardappelen en groente. Courgettesoep, wortelsoep, paprikasoep, net wat er in de aanbieding is. En we zijn nu courgettes aan het verbouwen in onze tuin. Ook in de soep geen vlees, maar een geroosterd broodje erbij. Veel eten voor niet zoveel geld Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 12:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 31 van 46