Auteur |
Bericht |
Laurie28 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-1-2016 Berichten: 111 Dieet: Gezond leven (Suikervrij)
|
|
Netjes Pien, je gaat goed!!
Hier is het gisteren mis gegaan. We hebben de bbq aan gedaan en ik heb teveel gegeten. Ook nog een wijntje gehad. Gisteren en vandaag geluncht met croissantjes... gelukkig staan er vanavond worteltjes op het menu, weer even wat groente eten. Ik voel me direct weer opgeblazen.
Toch gek dat het minder goede eten je direct zo naar doet voelen, maar dat de drang om de “slechte dingen” te eten zo groot is..
Fijn weekend!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 mei 2019 13:22 |
|
 |
|
 |
gelukszoeker Weegclubfan voor het leven

|
|
Lauri dat is minder
Ons brein is complex en zoekt naar eten dat het gewent is en zal er om blijven vragen vrees ik.
Hier vandaag 25km gewandeld super trots op mijzelf. Nu wel overal spierpijn  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 mei 2019 19:10 |
|
 |

|
|
Wow, dat is zeker super goed! Ik heb laatst 20km gewandeld en toen was ik al kapot, haha!
Maar inderdaad, dat denk ik ook. Ik zie zoveel mensen op Instagram voorbij komen die graag gezond eten. Dan denk ik, waarom lukt mij dat niet?!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 mei 2019 8:22 |
|
 |
Guusje66 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-10-2015 Berichten: 2363 Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag Woonplaats: Loppersum
|
|
Goedemorgen
Het probleem met gezond eten is ( vind ik) dat het vaak ook duurder is.
Gisteren echt een klungel dag pff, vanavond pizza
Fijne dag allemaal _________________ What goes around, comes around
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 mei 2019 8:33 |
|
 |
|
 |

|
|
Uiteindelijk valt dat volgens mij nog best mee! Van “slecht eten” ben je namelijk minder lang verzadigd, waardoor je uiteindelijk ook meer eet en dus meer moet kopen.. Maar dat is wel iets waar je doorheen moet. Ik merk nu juist dat ik minder koop en dus minder geld kwijt ben
Fijne dag vandaag en geniet van de pizza Guusje! Ik ga nu een stuk wandelen met de jongste in de kinderwagen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 mei 2019 8:41 |
|
 |
gelukszoeker Weegclubfan voor het leven

|
|
Gezond eten is in mijn ogen ook duurder. Want wil jij elke dag aardappels vlees en groente op tafel zetten ben je meer kwijt als dat je gaat voor de frituur dingen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 mei 2019 10:44 |
|
 |
Guusje66 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-10-2015 Berichten: 2363 Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag Woonplaats: Loppersum
|
|
Precies, beetje jammer _________________ What goes around, comes around
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 mei 2019 11:11 |
|
 |
|
 |
Spacey Weegclubfan voor het leven

|
|
Helemaal mee eens hoor, dat gezond eten duurder is dan fastfood. Daarom zijn de minima meestal ook dikker dan mensen met een goed inkomen.
Ik heb een aardige score neergezet, ondanks een barbecue vrijdag. Ik merk dat ik nu bewuster geniet van dat soort dingen en daardoor minder eet. Kwaliteit boven kwantiteit. Woensdag a.s. heb ik er weer eentje. Hopelijk kan ik dan hetzelfde doen en heb ik volgende week weer een groen vakje._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 mei 2019 11:25 |
|
 |

|
|
Je kunt ook gaan voor pasta met groente, of juist alleen een salade.. Wij eten vrijwel nooit vlees omdat het best duur is, dat scheelt ook al.
Ik merk in ieder geval dat ik in de afgelopen weken minder heb uitgegeven dan in de weken ervoor, maar dan zal dat aan mijn uitgavenpatroon voor eten gelegen hebben voor die tijd misschien._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 mei 2019 12:24 |
|
 |

|
|
Goed gedaan spacey!
Ik bedacht me net: wij maken ook vaak soep van aardappelen en groente. Courgettesoep, wortelsoep, paprikasoep, net wat er in de aanbieding is. En we zijn nu courgettes aan het verbouwen in onze tuin. Ook in de soep geen vlees, maar een geroosterd broodje erbij. Veel eten voor niet zoveel geld  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 mei 2019 12:31 |
|
 |
|
|