Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Voor klungels, afvallen en opstaan,voor iedereen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Laurie28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven (Suikervrij)

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Laurie28 schreef:

Dat is al heel goed Lach Is er iets anders kleins wat je zou kunnen veranderen? In ieder geval 1x per dag een stuk fruit eten?

Lieve Laurie dank je maar je hoeft niet mee te denken. Ik heb ALLES al geprobeerd! Rollende ogen Lachen
Via de sprintjes 'ff serieus' en 'MEI ALLE VOGELS...' ben ik al bezig met dat soort dingen.

Oké, ik dacht dat die sprintjes er voor waren om elkaar te helpen, maar ik zal het wel verkeerd begrijpen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 22:53    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Denk dat we hier zeker zijn om elkaar te helpen!

Gisteren goede dag, hopelijk door de kou wat kcal verbrand haha.

Bij de Aldi heb je drop Mentos,die zijn maar 11 kcal per stuk, lekker als je toch iets zoets wil ( niet de hele rol natuurlijk)

Gisteren asperges met karbonade, vandaag gebakken krieltjes met sla en braadworst

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 7:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn dat je een goede dag had Guusje! Hier ging het gisteren ook goed. Op naar een nieuwe dag vandaag!

Bedankt voor de tip! Ik wilde gisteren iets zoets en heb toen een glas diksap gedronken. We hebben diksap van alleen appels en peren, dus geen toegevoegde suikers. Dat was ook wel even lekker haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 7:20    
Vrouw   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hoi Laurie, wat ik bedoelde is dat ik liever niet advies wil over wat ik wel of niet zou moeten doen.
Lief dat je advies wilde geven en wilde helpen maar ik wil me juist vooral op een paar simpele doelen richten en niet al te veel nadenken over eten en afvallen. Dat maakt een eetstoornis juist vaak erger.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Op moederdag hebben we met de hele familie Chinees gegeten. Dat kost mij altijd wel een kilo. Chinees en ik matchen niet zo goed samen, dus zelf haal ik het vrijwel nooit (1 of 2 keer per jaar), maar ik vind het zoooooooooo lekker. Dus nu toch maar gedaan en toch een groen vakje, dus ik ben best trots op mezelf.

De eerste halve liter water voor vandaag zit er alweer in en ik zit aan mijn yoghurtje. Gisteren heb ik voor een stukje van 7km de fiets gepakt, terwijl ik eigenlijk altijd de auto neem. Dus 14km in de beentjes, want ik moest ook nog weer terug na mijn afspraak. De flow is goed....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 8:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Spacey schreef:
Op moederdag hebben we met de hele familie Chinees gegeten. Dat kost mij altijd wel een kilo. Chinees en ik matchen niet zo goed samen, dus zelf haal ik het vrijwel nooit (1 of 2 keer per jaar), maar ik vind het zoooooooooo lekker. Dus nu toch maar gedaan en toch een groen vakje, dus ik ben best trots op mezelf.

De eerste halve liter water voor vandaag zit er alweer in en ik zit aan mijn yoghurtje. Gisteren heb ik voor een stukje van 7km de fiets gepakt, terwijl ik eigenlijk altijd de auto neem. Dus 14km in de beentjes, want ik moest ook nog weer terug na mijn afspraak. De flow is goed....

Goed zo Spacey! Ga zo door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Zo, een momentje achter de laptop gevonden. Veel geschreven en terug te lezen.

Nicky, die eetbuien zijn zo ontzettend lastig. De emoties en alles wat er bij komt kijken. Ik heb er bij tijden ook ontzettend last van. Ben al heel blij dat ik er twee weken terug niet in ben blijven hangen, maar weer redelijk op het juiste pad ben gekomen.
Inderdaad kleine doelen naleven, en jezelf niet te veel druk opleggen wat wel of niet mag. Althans dat is mijn ervaring, want des te meer er iets niet mag of iets waar ik rekening mee moet houden, des te groter de kans dat het fout gaat.
Ik hoop voor je de dat de controle weer terug krijgt en verder kunt gaan.

Lekker chinees! Ook hier niet een goede match, een kilo is niks na een rijkelijke maaltijd. Maar zoooo lekker, soms mag het een keer. Maar nu nog even niet Lachen

Guusje, lekkere maaltijden die je opschrijft. En goed bezig, mooie groene vakjes terug te lezen. Nog steeds koud, of knap je weer wat op.

Ik ben weer aardig op de juiste weg, maar het gewicht gaat niet echt naar beneden. Ben ook steeds koud, moe en niet even happy in mn vel. Maar dat komt wel weer goed, denk dat mn hormonen ook een beetje actief zijn. Zal ik einde van de week wel merken of ik bevestiging krijg Lachen . Misschien ook wel een klein plateau, heb in het verleden wel vaker gehad, dat het lastig is om de 120 achter me te laten. Maar ik ga door!

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 13:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Hoi Laurie, wat ik bedoelde is dat ik liever niet advies wil over wat ik wel of niet zou moeten doen.
Lief dat je advies wilde geven en wilde helpen maar ik wil me juist vooral op een paar simpele doelen richten en niet al te veel nadenken over eten en afvallen. Dat maakt een eetstoornis juist vaak erger.

Dat is precies wat ik probeerde te doen. Maar ik zal niet meer proberen mee te denken. Ik hoop dat je een modus zult vinden die werkt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 14:00    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb vanmiddag Weight Watchers opgezegd.
Dat punten tellen werkt voor mij toch niet zo goed.

Ik ga me weer proberen te houden aan de richtlijnen van EGA.
Gewoon eten volgens de schijf van vijf.
Eens kijken of ik de knop weer om kan krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 15:38    
Vrouw   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Laurie28 schreef:
Nicky303 schreef:

Dat is precies wat ik probeerde te doen. Maar ik zal niet meer proberen mee te denken. Ik hoop dat je een modus zult vinden die werkt.

Ik snap het. Dank je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 16:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 19 van 46