Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Volhouden met partner die niet lijnt

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   flower18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
mijn vriend eet ook elke avond, chocolade of chips of nootjes ofzo, soms haalt hij met wat vrienden zelfs wat van de snackbar, en daar zit ik dan,,, meestal pak ik dan water en een bakje fruit, maar toch vind ik het echt super moeilijk,, tjah mijn vriend vind zichzelf te mager, en wil spieren kweken, dus moet hij eerst wat aankomen,,,,

ik vind het dus erg moeilijk om samen te wonen terwijl ik wil afvallen en hij juist wi aankomen..

Het is me wel 3,5 weken gelukt,,,
,maarjah toen kwam het bbqen ,, te veel gegeten,
en toen steeds dat honger gevoel weer,
nu eet k weer te veel ben al weer 2 kilo aangekomen,,,
maar ik ga weer proberen te beginnen,,

Maar moeilijik word het CKER!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jul 2009 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Annelotje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja lastig he zon vriend die aan wil komen! De mijne vind zichzelf ook te dun en eet dus elke avond chips en een stuk gebak en dergelijke. Zucht....het leven is niet eerlijk!

Maarrrr wij komen er ook wel! En als we er zijn dan mogen we ook af en toe weer meesnoepen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2009 10:08    
Vrouw Weeggegevens   trotsemama
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hallo allemaal,

Mijn man lijnt ook niet. Dus heb voor hem en voor onze kindjes eigenlijk altijd wel iets lekkers in de kast liggen. Snoepjes of koekjes, maar heb daar eigenlijk helemaal geen moeite mee.
Daar verbaas ik mezelf nog wel eens over....was een echte zoetekauw.....
Doordeweeks gaat mijn man na het avondeten ook altijd werken, dus heb ik geen last van gesnaai van hem 's avonds. Erg blij
In het weekend wil hij nog wel eens chips eten of iets bij de snackbar halen, maar zelfs daar heb ik geen moeite mee. Oke de eerste keer dat hij patat zat te eten dat ik ook wel mmmmm smullen ....maar heb volgehouden!!!

Het afvallen gaat ook hardstikke goed en mijn man zegt ook vaak dat hij het zo goed vind dat ik nog steeds volhou!! Is een hele goede stimulans!!

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2009 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Patriesje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
hallo allemaal

mijn vriend lijnt ook niet echt mee, en als hij hier doet kaarten met zijn vrienden en de hapjes komen erbij dan denk ik toch echt wel oooooooooooooh wat lekker, maar heb me de laatste keer goed gehouden en niks gepakt.

gelukkig eet mijn vriend geen chips etc. uit zichzelf alleen als ikhet hem voorschotel dus voor hem is het ook beter hahahahah

groetjes patries

love to live...live to party....zumba
www.sportchicks.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2009 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Jollie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hier ook een man die alles kan eten. gelukkig geeft hij me wel steeds complimentjes dat ik zo mijn best doe.maar soms als hij een zak chips pakt dan vraagt hij wil je ook? een klein beetje kan geen kwaad. dat vind ik wel eens vervelend want hij weet dat ik t niet mag van mezelf. meestal als ik echt trek heb dan pak ik een stuk fruit.
nu is mijn man de laatste paar jaar ook wel wat aangekomen en hij wil zelf ook wat afvallen, dus dat werkt wel mee.
hij is nog steeds niet te zwaar, maar wil voor t mooie wat kilootjes kwijt.

je meot gewoon tegen jezelf zeggen wat wil je nou, aankomen of afvallen. en t geeft zo een kick als je op de weegschaal staat en er weer wat af is.

groetjes jolanda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2009 11:47    
Vrouw Weeggegevens   Femke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hier ook een man en 2 kinderen die niet aan de lijn doen
En moet zeggen dat ik dat best lastig vind
Zeker omdat ik leef op shakes en soepen, en dus wel moet koken voor mijn gezin

Maar goed het is voor een goed doel, en daar doe ik hetvoor.
Mede daardoor lukt het mij ook om vol te houden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2009 17:27    
Vrouw Weeggegevens   Tasje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Dat vind ik hier ook erg lastig, mijn vriend begint meestal al na het avondeten met snoepen en later op de avond met een zak chips.

De laatste weken los ik dit op door na het avondeten te gaan sporten, dan kan hij snoepen, en als ik terug kom van het sporten heb ik meestal geen honger meer. of ik neem wat komkommer of magere yoghurt met fruit Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 9:44    
Vrouw Weeggegevens   Mona2
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ook mijn man neemt nog wel eens een lekkere koek of een zak chips en het kost me soms ook behoorlijk wat moeite om me dan te beheersen. Natuurlijk lust ik op dat moment ook wel wat lekkers, maar vraag mezelf tegelijkertijd af wat ook weer mijn doel is....en dat is willen afvallen! Fruit lust ik zelf erg graag, dus op zo'n moment ga ik maar een appel zitten schillen ofzo, heb ik toch wat om handen. Ik probeer mijn man ook wel eens voor te zijn. Meestal krijgt 'tie 's avonds om een uur op 9 trek, dus vraag ik of hij ook een schaaltje pap wilt. Ik neem dan lekker een schaaltje magere yogurt. (na het eten nemen we namelijk meestal geen toetje!), daarna pakt 'tie tenminste niet meer naar een zak chips ofzo en scheelt mij ook weer een verleiding minder.....

Gr. Mona2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 10:12    
Vrouw Weeggegevens   nr-drie
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
ok, ik heb niet alle berichten gelezen, maar wil wel waarschuwen (misschien helpt dat ook). Ik was zo'n 2 jaar geleden 13 kg afgevallen. Vervolgens kreeg ik dus ook zo'n vriend die maar kan eten wat hij wil, niet hoeft te sporten en tóch eerder afvalt dan aankomt Verward VRESELIJK!
We zaten al heel snel elke avond bij elkaar en tja... hij had altijd wel iets te kauwen en was zo lief om dan dát mee te nemen wat ik ook heel erg lekker vind...

Een half jaar later was de liefde over en mijn kont een heel stuk dikker...
Ik was weer zo'n 10kg aangekomen!

Nu ben ik weer goed bezig en al een deel ervan kwijt, maar LAAT DIT JULLIE NIET OVERKOMEN!

succes

You run like a girl! GOOD FOR YOU!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2009 12:55    
Vrouw Weeggegevens   louloudi
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
mijn man doet ook niet mee.
Ik heb me er maar aan overgegeven en probeer voor hem lekkere dingen in huis te halen die ik zelf niet zo lekker vind.
Daarnaast heb ik wel een limiet ingesteld voor junkfood.
Een keer per week kan hij lekker junkfood bestellen en dan eet ik een maaltijdsalade. Eigenlijk voel ik me daarna dan extra goed.haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2009 21:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4