Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

volgende 6 weken koolhydraatarm

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 62, 63, 64  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Morgan le Fay
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Quote:
Dankjewel! Ik zal wel wat hulp kunnen gebruiken, maar hoe begin je eraan? Het is iets wat elke keer eigenlijk wel weer gebeurt.

Nathalie in welke buurt woon jij? Ik ken die plaats niet. Rollende ogen
De juiste hulp komt ongetwijfeld op je pad als je er bewust om vraagt. Lachen
Quote:
Misschien een idee.. ik ben net begonnen met hula hoepen. 2 dagen ,ken je het?Nu heb ik de Body helth Hoop gekocht,hoepel met noppen,Nog wel pijnlijk,maar ze zeggen dat het je buikvet laat verdwijnen.wat voor jouw ? Gr Van Jo

Ik hoela hoep voor zover mijn rug en bekken het toelaten op de Wii Fit, erg leuk. Ik vraag me dan af of die body helth Hoop enige toegevoegde waarde zou hebben. Ik ben uiterst benieuwd naar jouw ervaringen hiermee Jo. Waar koop je zoiets eigenlijk en wat zijn de kosten?
Veel succes met de hoop en hou ons op de hoogte. Vraag

Quote:
Dat hula hoopen klinkt goed! Op de wii is hulahoepen ook leuk! Heeft iemand wel eens gezumbaad op de wii?

Mamavan.... ik doe af en toe zumba op de Wii. Ik vind het helemaal fantastisch. De gebruiksaanwijzing van het programma is 0.0 dus ik moest wel echt even zelf uitvogelen met vallen en opstaan wat de bedoeling was van het programma (los natuurlijk van het feit dat je het gewoon na en mee moet doen) maar nu ik de weg weet, zal ik maar zeggen, is het erg leuk. Voor mij is het fysiek loodzwaar dus ik kan het maar af en toe doen maar ik geniet er des te meer van en vind het een heerlijke afwisseling met de Wii Fit. Je gaat ontzettend transpireren, het water loopt echt van me af, lekker intensief, dus je verbrandt heel wat meer caloriën dan met de aerobics op de Wii. Anderzijds moet je niet vergeten dat de verbranding meer en blijvender wordt aangezet met rustiger duursporten zoals steppen en joggen dan met die korte intensieve sporten. Ook hier geldt, net als met eten, variatie is de sleutel. Dat houdt het ook leuk, ga je je niet vervelen door steeds hetzelfde te doen.
Welk dansprogramma gebruik jij mamavan...?

Levina die belastingen die houden wat he. Pfff.
Quote:
Het gaat van de verkeerde plaatsen af en raak uit verhouding. Vroeger was dit geen probleem maar nu ik boven de 40 ben blijkt het er niet meer gelijkmatig af te gaan helaas.

Ik heb zelf gemerkt dat je vaak niet gelijkmatig afvalt maar dat het later wel weer bijtrekt als je gewoon door gaat. Zelf val ik ook eerst in mijn toch al "slanke" gezicht af en dan op mijn armen en benen die al heel dun zijn, dan mijn taille en het gewicht lijkt haast wel naar beneden te zakken. Maar geleidelijk aan herfigureert het afvalproces me en nu vind ik het al aardig bijtrekken als ik op mijn foto die ik gisteren in mijn dagboekje heb gezet kijk. Misschien moet je dus gewoon even doorzetten juist. Ik heb niet gekeken of je al op een gezond gewicht zit, we moeten er natuurlijk voor waken om niet door te slaan en te obsessief te gaan afslanken en in die zin vind ik het wel fijn als mensen om je heen, zoals bij jou je man, hun mening geven en ons op de goede weg houden. Anderzijds doen we het in de eerste plaats voor onszelf en ik zou me persoonlijk nooit door wie dan ook laten weerhouden om af te vallen zolang ik me nog niet goed in mijn vel voel en nog niet op een maximaal gemiddeld gezond gewicht zou zitten. Zeker niet omdat iemand me liever wat voller wil zien. Een cup van 75 E/F is gewoon heel groot en zwaar, zo begon ik ook en nu na drie kinderen heb ik een cup HH of I bij een ruggetje van 80/85. Uiteindelijk krijg je er rug- en schouderpijn van als je dat je hele leven op zo'n smal ruggetje (bij jou 75) moet meeslepen. Een mooi D of E cup is ook fantastisch hoor, zelfs C kan als het in verhouding met de rest van je lichaam is heel prachtig en flink overkomen. ohhh
Ik zou dus zeggen luister goed naar iedereen om je heen en zeker naar je man. Denk na over wat er gezegd is en neem die meningen en ideeën mee bij het vormen van je eigen mening en beslissing maar laat je daaarbij zeker niet saboteren in je afvalproces doordat wie dan ook je minder aantrekkelijk vindt. Je man zal er ongetwijfeld ook even aan moeten wennen en dat komt vanzelf goed.
Luister dus vooral goed naar jezelf Uitroep
Wat spieren kweken is altijd goed, zeker omdat die je ook helpen bij een beter/sneller verbrandingsproces. Met meer spierweefsel verbrand je zelfs meer als je in rusttoestand bent. Lachen

Ik ga de oefeningen voor jou hier neerzetten, ik kan er evt. later nog meer oef. bij doen. Vandaag ben ik echt heel druk dus het wordt of vanavond als ik niet té moe ben of morgen.
Eerst is Gizmo nog even aan de beurt, die had ik ook een belofte gedaan die ik nog moet nakomen. Ik was de laatste paar dagen drukker dan ik had verwacht en morgenochtend komen mijn kleinkinderen want mijn dochter en schoonzoon moeten naar een rouwdienst en begravenis. De vader van haar vriendin, ik kende hem ook goed, is heel onverwacht aan een hartaanval overleden. Heel jong nog, maar weinig ouder dan ik. Echt afschuwelijk.
Dat geeft mij nóg meer het gevoel dat ik dat "over"gewicht echt kwijt moet want daarmee verminder je de kans op hartaanvallen en beroertes echt een hoop en voor mij is dat nóg veel belangrijker dan dat ik er slank mooier/aantrekkelijker uit zal zien. Dat laatste is zo persoonlijk, maar net of je van slank of volslank houdt en voor mij een minder goede raadgever dan gezondheid. Rollende ogen
Mijn jongste zou nu zeggen wat ben je toch een zeikwijf maar wel míjn zeikwijf. Mijn schoonzoon zei dat ooit eens heel brutaal tegen me en nu maakt mijn jongste zoon er regelmatig een grap van. Hij was best boos over de brutaliteit, het is een soort grapje tussen ons tweetjes geworden.

Quote:
Ook uit mijn mond komt nog steeds een poeplucht (haha Maaike), ook dat zijn de huisgenoten erg zat! Het is me al verboden te praten tijdens het eten. Mijn afslankcoach vertelde me inderdaad dat bij haar een mevrouw komt die over haar hele lichaam zo ruikt dus werkelijk ketonen uitzweet. Lijkt me zo vervelend.

Het wordt op den duur wel minder, als je meer KH gaat toevoegen. Gelukkig heb ik het ook alleen af en toe uit mijn mond, niet uit mijn lijf. Het is feitelijk een zoetige weeïge geur. Maar de combi van groene en muntthee helpt goed hiertegen hoor. Ik koop het los bij een kruidenwinkeltje of de natuurvoedingwinkel en meng het zelf per keer. Er zijn van die papieren zakjes T-sac filters, 100 in een doosje in klein of groot. Ik gooi er ook nog Pu Ehr en guldenroede door.
Het smaakt lekker, je mondgeur wordt minder/verdwijnt en het steunt je afvalproces, je darmwerking en je vochtbalans in die combi.

Quote:
Heb nu de Calorie Teller App gedownload op mijn Iphone, een geweldig ding!! Kan je zelfs alle producten scannen en rekent ook uit hoeveel calorieën je verbruikt om zo een goed overzicht te hebben dat je dagelijks dezelfde hoeveelheid binnenkrijgt als verbruikt.
Hoe heet die app? Ik tel meestal geen caloriën omdat het met Atkins niet nodig is maar vind af en toe een steekproefje wel handig. Vooral dat scannen spreekt me aan.

Quote:
Hier weer 0,4 eraf deze week . Ben er weer blij mee.
Gefeliciteerd, mooi resultaat hoor.
Quote:
Ik heb ook zo'n hoepel maar kan er nog helemaal niks van. Baal daar wel een beetje van, kan me herinneren dat ik daar vroeger best goed in was
Ik merk ook op de Wii dat het moeilijker is als ik me stijf voel en dat het helpt om de rug los te houden. Ik moet er wel wat voorzichtig mee omgaan dat ik niets forceer. Je moet vooral een zo wijd mogelijke beweging met je heupen maken, dan zou het moeten lukken. Vroeger kon ik met meerdere hoepels omhoog en omlaag en om mijn nek, 1 been, armen. Ik had er volledige controle over. Toen ik het een jaar of 2 a 3 terug met de hoepel van mijn kleindochter probeerde bakte ik er ook nog maar heel weinig van maar op de Wii lijk ik het nu aardig te pakken te hebben dus wie weet wat ik nu zou presteren. Lachen

Fijne dag allemaal en zet hem op.
Maaike

De Sleutel tot Inzicht bevindt zich in Onszelf! Namasté
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 10:49    
Vrouw Weeggegevens   levina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Bodymince (koolhydraatarm)

Reageer met quote
Quote:
Hoe heet die app? Ik tel meestal geen caloriën omdat het met Atkins niet nodig is maar vind af en toe een steekproefje wel handig. Vooral dat scannen spreekt me aan.

Precies zoals ik het schrijf: Calorie Teller.
Kent zelfs alle huismerken, Atkinsproducten, echt alles!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord: En ja ik heb een gezonde BMI - 23,7 om precies te zijn. Mijn cupmaat is nu D DD.
Broekmaat een 38-40 voorheen een 42. Alleen mijn bovenbenen zijn niks afgevallen heb ik nog steeds 40-42. Als ik nu een broek koop heb ik de keuze : of te wijd rond mn kont en middel of mega strak rond mn bovenbenen. Mn bovenbenen zijn altijd normaal tov de rest geweest alleen nu liggen ze ff letterlijk dwars!
Zoals je zegt: we moeten niet doorslaan en niet lijnen om te lijnen. Genoeg is genoeg! En Nee ik ben niet dermate beinvloedbaar dat ik geen eigen mening meer heb maar werd door hem even op de feiten gedrukt en zie nu ook wel wat hij bedoelt.
Daarbij houdt mijn man van volle vrouwen, echt waar, niet dik dat is iets anders, maar een vrouw met een kinderfiguur of zonder rondingen vindt hij absoluut niet aantrekkelijk.

Maar de oefeningen.... graag! Maar geen haast hoor, dat vet gaat niet lopen (helaas). Geniet eerst ff lekker van je weekend met je kleindochter!

Wii:
Moet je voor die Zumba op de Wii een balancematje hebben? Is het moeilijk? ik ben niet zo snel in dansjes oppakken heb ik gemerkt. Of hebben jullie zo'n band voor rond je arm. Jemig wat ben ik toch een leek, heb echt wel een half uur voor dat rek gestaan om uiteindelijk met niks naar huis te gaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 11:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Quote:
Maar nou moet ik bekennen dat 2 hebbedingetjes wel erg aan me trekken, dat is die hulahoep met stekels (haha) en Wii sport/aerobics(??). Er staat hier nog een Wii werkeloos te zijn en heb al eens bij de intertoys gekeken maar weet niet goed welk programma ik dan moet kopen? en moet er dan zo'n balanceboard ofzoiets bij? Graag tips!
(en dan met name voor dikke bovenbenen en blubberbuik)

Levina, ik heb dit laatst allemaal 2e hands gekocht en heb er geen dag spijt van gehad ondanks de uitgave. Ik gebruik hem bijna wel dagelijks. Ik gebruik Wii Fit, je kunt ook Wii Fit + gebruiken die schijnt uitgebreider te zijn maar ook wat duurder geloof ik. Ik heb er een balanceboard bij, dat heb je echt nodig. Op Wii Fit zit een dagelijkse bodytest, hij weegt je, je kunt er op bijhouden hoeveel je traint, ik geloof dat Wii fit + ook je caloriënverbranding bijhoudt maar dat weet ik niet zeker. Hij geeft ook de mogelijkheid om een streefgewicht op een streefdatum te kiezen en houdt je dan van je vooruitgang op de hoogte.
Er zit een persoonlijke coach bij, je kunt kiezen uit een man of vrouw. Alle oefeningen worden goed voorgedaan en ze vertellen het je als je het (niet) goed doet dus je krijgt feedback genoeg.
Er zitten 4 soorten oefeningen op; yoga vooral voor stretching, lenigheid, spiertonus, ontspanning en balans, Aerobics voor de verbranding en goed voor hart/longen, muscles om je spieren te versterken en op te bouwen, en balance om je goed te centreren en je lichaam (boven/onder/links/rechts) beter in balans te brengen waardoor je soepeler gaat bewegen en minder schade aan bijvoorbeeld wervels en spieren veroorzaakt zoals scheefstand en dat soort dingen.
Er zitten ook wedstrijdjes op maar dat is voor mij te zwaar. Je begint met enkele oefeningen van alles en bouwt het op en ontsluit steeds meer oefeningen naarmate je meer tijd er aan besteed en/of de oefeningen beter uitvoert. Er zijn 2 aerobicsoefeningen die je uiteindelijk na ontsluiting ook tijdens tv-kijken kan doen, die doe ik meestal eind van de avond voor het naar bed gaan. Dan gaat je verbranding tijdens het slapen nog wat op hoger nivo door, lekker als je wakker wordt weer wat kwijt. Lachen
Hij zet automatisch een aantal van je favoriete oefeningen in een favorietenlijst dus je kunt als je vooral je benen wilt trainen die op zeker moment vanuit de favorietenlijst benaderen dan hoef je verder niet meer te zoeken en werk je gewoon een vast programma af.
Ik heb ook Zumba, heerlijk. Wii Fit geeft een envelopje waarin ie aangeeft wat ik aan andere sporten op de Wii heb gedaan (in tijd) zodat ik dat makkelijk in mijn log kan overnemen.
Heel overzichtelijk allemaal.

Groetjes Maaike

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 11:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Quote:
Moet je voor die Zumba op de Wii een balancematje hebben? Is het moeilijk? ik ben niet zo snel in dansjes oppakken heb ik gemerkt. Of hebben jullie zo'n band voor rond je arm. Jemig wat ben ik toch een leek, heb echt wel een half uur voor dat rek gestaan om uiteindelijk met niks naar huis te gaan

Ik heb ook lang gezocht en me goed laten informeren. Ik heb toen heel veel info van Emy gekregen, dus ik snap je best. Het zijn toch uitgaves en je wilt er dan wel wat aan hebben.
Ik heb deze zumba gekocht bij deze zaak (zie link), ben er heel tevreden mee, zowel met de afhandeling, de prijs als het product.
http://www.video-mania.nl/product_info.php?cPath=14_27&products_id=308
Er zit een riem bij die doe je om je middel, wel even op de goede plaats doen en daar doe je de controller in. Dan meet ie je bewegingen en kan zien of je het goed doet. Ik ben zelf gek op dansen en danste lang voordat mensen in Nederland van salsa hadden gehoord al alle salsadansen maar de pasjes zijn in elk geval niet moeilijk. Wel intensief. Er zit een tutorial op waarin alles stap voor stap heel langzaam wordt voorgedaan. Als je het eenmaal hebt kan ik het je wel even een keer uitleggen (5 minuten werk) wat betreft de routines want daar heb ik zelf heel erg naar gezocht en eerst helemaal verkeerd gedaan zodat ik zeg maar geen punten kreeg en geen nieuwe dingen ontsloot. Zo goed als de dansen/passen worden uitgelegd, zo slecht wordt het systeem uitgelegd. Het is echt erg leuk en intensief en als je de tutorial goed oppakt telkens dan moet het als je een beetje gevoel voor ritme hebt zeker lukken. De pasjes is een kwestie van aanleren, ritmegevoel heb je wel nodig.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 11:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer bedankt Maaike!
Ik denk dat ik toch maar even met de FIT+ start. Zumba is voor mij nog een level te hoog.
Dus even voor de duidelijkheid wat ik moet kopen:
* Wii Fit +
* Balanceboard

Bandjes heb ik nog niet nodig he?

Heb op de video-mania shop gekeken en daar staat er nog een interessante. Wii Active met camera dan hoef je niet zo'n board maar houdt dan voor de rest ook geen gegevens bij dus begin bij bovenstaande.
Zie je wel, t blijft moeilijk! Verward Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 12:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
App Calorie Teller geeft de volgende info:
VET KOOLHYDR EITWIT CAL

Alles is via de barcode in te scannen, je moet dan alleen nog de hoeveelheid aanpassen. Daarbij staan alle producten inclusief huismerken er op. Welke er niet opstaan kun je zelf ingeven.

Daarbij moet je je activiteiten ingeven (slaap, computerwerk, sport etc)

Aan de hand daarvan maakt deze een berekening hoeveel Calorieën je verbruikt en hoeveel je gegeten/gedronken hebt. Ook moet je dagelijks je gewicht ingeven zodat deze ook weer verwerkt worden naar je calorie-verbruik.

Maak je daar geen gebruik van heb je toch een mooi overzicht van de KHD.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 12:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Quote:
Weer bedankt Maaike!
Ik denk dat ik toch maar even met de FIT+ start. Zumba is voor mij nog een level te hoog.
Dus even voor de duidelijkheid wat ik moet kopen:
* Wii Fit +
* Balanceboard

Bandjes heb ik nog niet nodig he? Nee, bandjes zijn niet nodig.

Heb op de video-mania shop gekeken en daar staat er nog een interessante. Wii Active met camera dan hoef je niet zo'n board maar houdt dan voor de rest ook geen gegevens bij dus begin bij bovenstaande.
Zie je wel, t blijft moeilijk!

Levina ik heb even een link hieronder van de trailer van dat programma. Het zijn voornamelijk grondoefeningen die je zonder programma ook kunt doen denk ik, camera en scan maken het wel weer interessant. Voor mij zijn die oefeningen zover ik kan zien veel te zwaar met mijn beperkingen. Ik heb met Wii fit ook met een aantal oefeningen problemen maar die sla ik over.
Ik begreep van Emy dat je het best kunt beginnen met Wii fit, dat heb ik dus ook gedaan, daarna het vervolg erop Wii Fit + en ze heeft me er destijds nog 1 genoemd waar zij daarna mee is doorgegaan. Ze heeft een fysiotherapeut die haar daarin ook heeft geadviseerd dacht ik. Zij gaf aan dat ze een jaar met Wii Fit is bezig geweest alvorens ze er aan toe was om de volgende stap te nemen, en toen was ze er ook wat op uitgekeken. Voor een jonger/gezonder iemand gaat dat misschien sneller dan een jaar, dat weet ik niet. Ik ben met dit programma supertevreden. Ik heb wel andere die er al bijzaten maar doe die zelden omdat ik aan deze het meest heb tot nog toe.
Zumba doe ik voor af en toe ernaast omdat ik er van hou. Maar is erg zwaar voor mijn lichaam. Soms kun je dat balanceboard en Wii Fit ook 2e hands kopen via marktplaats dat scheelt enorm en dat is wat ik heb gedaan. In de toekomst als ik dit allemaal 100% goed kan, binnen mijn beperkingen uiteraard, dan pas koop ik Wii Fit Plus en dat andere programma dat Emy heeft. Die zijn dan rondom de 20,00 omdat je dan de balanceboard al hebt. Dus dat is wel te doen tegen die tijd. Ik heb ook geen tijd/energie om nu meer te trainen op de Wii dan dat ik al doe dus het heeft ook geen zin er nog iets bij te kopen. Ik doe meestal een keer of 4 a 5 in de week in elk geval (een deel) de aerobicsoefeningen. Liefst alles maar als het niet goed gaat 1 of 2 oefeningen. Yoga, muscles en balance die pak ik op mijn betere dagen er om beurten bij, dan doe ik zoveel mogelijk van de oefeningen. Die zijn voor mij nogal zwaar maar ik merk wel dat het steeds beter lukt, dat er vooruitgang is. Er zijn veel oefeningen voor benen, billen en heupen bij juist de muscles en de yoga. Jij zou het dus kunnen omdraaien en daar het zwaartepunt leggen.
De continuïteit haal ik nu dus nog uit de aerobicsoefeningen, de balance is omdat ik jaren gevorderde tai-chi heb beoefend redelijk makkelijk en de andere oefeningen zijn ronduit zwaar en te belastend voor me om vaak te doen. Je kunt het helemaal op jezelf en je wensen afstemmen, dat vind ik er zo fijn aan.
1 keer of 2 keer in de 1 a 2 weken pak ik op mijn betere momenten Zumba of als ik een doorbraak bij een plateau wil forceren maar daar heb ik dan daarna wel flink de naweeën van in de dagen die volgen. Nogmaals, de pasjes zijn zeer simpel en goed te doen, je hebt vooral een beetje gevoel voor ritme nodig, alles wordt bij zumba goed voorgedaan, wel als je daarvoor kiest Zumba-1 nemen.

Ik lees net op de review van dit spel dat de camera zijn werk niet goed schijnt te doen. Moet je zeker ook even naar kijken. Ik zie ook allerlei hulpmiddelen, die heb je met Wii fit niet nodig!
http://www.bol.com/nl/p/games/your-shape-2d-camera/1004004006832404/index.html#product_images

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 13:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Quote:
App Calorie Teller geeft de volgende info:
VET KOOLHYDR EITWIT CAL

Alles is via de barcode in te scannen, je moet dan alleen nog de hoeveelheid aanpassen. Daarbij staan alle producten inclusief huismerken er op. Welke er niet opstaan kun je zelf ingeven.

Daarbij moet je je activiteiten ingeven (slaap, computerwerk, sport etc)

Aan de hand daarvan maakt deze een berekening hoeveel Calorieën je verbruikt en hoeveel je gegeten/gedronken hebt. Ook moet je dagelijks je gewicht ingeven zodat deze ook weer verwerkt worden naar je calorie-verbruik.

Maak je daar geen gebruik van heb je toch een mooi overzicht van de KHD.

Het klinkt fantastisch maar is blijkbaar alleen beschikbaar op de I-phone ik heb een smart-phone, de android daar komt hij niet op voor. Helaas. Ik heb wel kort Nome gebruikt, je kunt ook alles ingeven maar moet zelf wel de caloriën tellen en zo. Kostte me veel te veel tijd, ben er al snel mee gestopt.

Bedankt voor de info, groetjes Maaike.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 13:19    
Vrouw Weeggegevens   Dyanna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Paleo eigen stijl

Reageer met quote
Ik gebruik zelf deWII My Fitness Coach redelijk vaak. Je hebt hier verschillende varianten in, een Cardio workout, Dance Workout en nog een paar anderen. Zelf heb ik de Fit en Gezond. Je kunt hierbij gebruik maken van een aantal verschillende toestellen, mits je die hebt, denk aan gewichtjes of zo'n fitnessbal. Aan het begin van elke les wordt er gevraagd wat je die dag ter beschikking hebt, het is dus een optie maar hoeft natuurlijk niet.
De oudere varianten zijn via marktplaats behoorlijk goedkoop te koop. Heb voor die van mij incl verzenden nog geen ?10,00 betaald.
Zumba heb ik ook, ik zie het de meiden hier nog wel ens doen, zelf waag ik me daar nog niet aan, veel te ingewikkeld, pas die band trouwens niet eens Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 13:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dus Maaike ik moet hebben:

* Wii Fit zonder +
* Balance board

ok ik heb mn boodschappenlijstje, nu ff in de stad kijken en op t www.

Ik weet niet hoe t weer bij jullie is maar hier al UREN regen, heb nu echt behoefte aan een zonnetje hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2012 16:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 62, 63, 64  Volgende
Pagina 43 van 64