Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weight Watchers dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vlees bij het avondeten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MariscaV
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik lust wel heel graag schnitsels.... (en dan het liefst de zelf gepaneerde) maar dat is dan weer best veel punten.....

Ik moet me inderdaad wat meer gaan verdiepen in de diverse recepten, alleen ontbreekt het me (voornamelijk door mijn studie) aan tijd om uitgebreid te zoeken.

Maar goed, ik ga mijn best doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 20:24    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Marisca kijk eens op smulweb en ah.nl In de 'allerhande' staan vaak lekkere en simpele gerechten die je vast makkelijk kunt aanpassen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 20:28    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kies niet zo snel voor een schnitzel vanwege het paneer wat er op zit. Verward En dus wat mij betreft idd v vanwege de points.Nu moet ik zeggen dat ik ze echt heerlijk vind hoor smullen vooral die zigeunerschnitzels.Hoewel t tegenwoordig in sommige supermarkten lijkt op een dikke geperste lap vlees?? :roll:Zoals je ze zelf paneert zie je ze bijna niet meer .ja bij de slager misschien wel.En..ik ben er heel eerlijk in,als je zo'n pakje koopt met 1 of 2 stuks...ze zijn zo ontzettend groot Geschokt hihi..en heel eerlijk gezegd...of wat er overblijft verdwijnt bij mijn man in zijn mond of ik kan er niet van afblijven.Dus kies ik veiliger voor een filetlapje of anders.Maar Kaatjekat...verder niets mis mee hoor Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013 16:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
MariscaV schreef:
Ik lust wel heel graag schnitsels.... (en dan het liefst de zelf gepaneerde) maar dat is dan weer best veel punten.....

Ik moet me inderdaad wat meer gaan verdiepen in de diverse recepten, alleen ontbreekt het me (voornamelijk door mijn studie) aan tijd om uitgebreid te zoeken.

Maar goed, ik ga mijn best doen!
komt vast goed hoor meid.Zolang je niet de hele dag snaait en/of pizza's en snacks eet bijvoorbeeld valt t vast mee.je begrijpt me wel aai Zorg dat je lekker wat fruit in huis hebt en water en slimpie om eventuele dat weeiige gevoel van al dat water tegen te gaan en wat lekkere bruin brood die je graag lust en mag.zoete beleg en hartige...dan ben je al een heel eind op de goede weg.Misschien wat gesneden komkommer of tomaten of wat je lust in een schaaltje voor evt een broodje gezond Boodschappen hihi.ja ik weet t goed te vertellen he Lachen wat n doos ben ik ook .Maar ik wil je alleen maar helpen hoor.Althans,hoop ik toch. Lach Weet je wat ook lekker is...tomatenbouillon voor tussendoor.en in de vriezer van die franse boontjes van bonduelle .lekker roerbakken met wat cocossmaak en kruiden naar eigen smaak erdorheen en wat kipshoarma en klaar is kees.Wat ratel ik door he...maar toch hoop k dat je er wat aan hebt. Erg blij succes verder.xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013 17:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel hoor, Kleine Kaatje!
Alle tips zijn welkom hoor, ik vind het fijn om tips te krijgen1

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013 20:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
MariscaV schreef:
Erg blij hihi,gelukkig maar .Als ikk te enthousiast word blijf ik maar ratelen. :roll:Maar lijkt t je niet leuk om bij t weight watchers nazomersprintje te komen.!?Je hoeft niet hoor maar misschien vindt je t wat met ander Weight Watchers-lijners.En we hebben Atrox in t sprintje die t ook druk heeft met tentamen en dus ook tegen bepaalde dingen aanloopt.Misschien kunnen jullie elkaar helpen.Natuurlijk samen met ons hahaha Lachen Wie weet tot in t sprintje.fijne avond xxxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013 20:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kleine Kaatje schreef:
MariscaV schreef:
Erg blij hihi,gelukkig maar .Als ikk te enthousiast word blijf ik maar ratelen. :roll:Maar lijkt t je niet leuk om bij t weight watchers nazomersprintje te komen.!?Je hoeft niet hoor maar misschien vindt je t wat met ander Weight Watchers-lijners.En we hebben Atrox in t sprintje die t ook druk heeft met tentamen en dus ook tegen bepaalde dingen aanloopt.Misschien kunnen jullie elkaar helpen.Natuurlijk samen met ons hahaha Lachen Wie weet tot in t sprintje.fijne avond xxxx

Dat lijkt me wel wat om bij het nazomersprintje te komen.
Ik weet alleen niet precies hoe dat in zijn werk gaat Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013 20:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ehm...kan ik je de hand schudden Hallo Hallo haha.Ik heb tot op heden de ticker nog niet voor elkaar gekregen maar die ga ik morgen wederom proberen erop te zetten.Maar wacht..ik ga ff kijken hoe t ook alweer moet.Misschien moet je alvast even op mijn naam klikken links naast d berichten.Dan kom je bij mijn profiel terecht.Daar zie je rechtsonder ergens 2 sprintjes staan.Waaronder het sprintje van de Weight Watchers.Klik daar maar op als je wil....ik ga even kijken hoe ook alweer verder.je hoort me zo. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013 20:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik neem meestal kipdijvlees,dat koop ik bij AH en is absoluut niet droog
je kunt het ook met botje erin kopen,een soort karbonaadje dus

je kunt filet ook even aanbakken en dan met een susje verder garen dan droogt het ook niet uit

verder is varkensfilet ook mager evenals hamlapjes
ook rundvlees om te stoven zoals sucade is niet zo vet,veel groentes erbij en je hebt een goede maaltijd
een beetje vet mag je best wel hebben

een schnitsel is lekker maar neemt erg veel vet op tijdens het bakken,zonder vet bakken of grillen is niet zo lekker vind ik
een rundervinkje is een redelijk produkt,zelfd een slavink kan wel een keertje,de rest van de dag even opletten

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2013 18:07    
Vrouw Weeggegevens   Yvogu
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Kipfilet hoeft niet droog te zijn, als je het even aanbakt en dan langzaam laat garen is er niks aan de hand. Tartaar kun je mengen met kruiden en kwark 0% vet... dan wordt het een stuk malser. Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mrt 2014 9:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3