| Auteur |
Bericht |
Sunshine Vaste Weegclubfan

|
|
Ik ben een kokosfreak hoor
Nodig: 4 kalkoensnitzels ( ongeveer een pond)
geraspte kokos
1 ei
kokosolie ( flesje toko)
Doe zout en peper strooien over de snitzels, haal deze door een geklutst ei in een bord, vervolgens haal deze door de kokos op een ander bord en leg je snitzel in de koekepan, waarin je de kokosolie heet heb laten worden. Snitzel is binnen een mum gaar en dan is het heerlijk sappig met een zalige smaak.
Ik heb er 4, elke avond één, helaas het gaat veeeeeeeeeeeel sneller.
Eetsmakelijk
Tip voor de kokosolie in flesje, deze is bij kamertemperatuur zelfs al hard, ik laat het flesje dus langzaam warmen in de magni en schenk de olie uit over de ijscubdingetjes, zo kan ik een blokje pakken naar wens. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jan 2006 18:07 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 55916 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
| klinkt heerlijk volgende week kokos halen |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 jan 2006 21:23 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
| Ik heb hem gemaakt gisteren. Overheerlijk! Een aanrader! Vond Mores trouwens ook. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 29 jan 2006 22:51 |
|
 |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Sunshine wat een supertip!!
Ik heb vandaag kipfilet op die manier gebakken, gewoon in vloeibare boter, Zoooooooo lekker!!! Die maak ik nu vaker want is heerlijk._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 31 jan 2006 16:57 |
|
 |

|
|
Fijn dat jullie ze zo lekker vinden, ik heb er net alweer 2 op
En Snoeck doet er ook een moord voor  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 31 jan 2006 17:05 |
|
 |

|
|
Erg he, werkt veslavend. Weet jij kh voor kokos? Weegt niks dus zal wel meevallen. Ik had de kipfilet van de Liddl, die is van zichzelf al lekker, Stoomgroenten erbij, zalig!!!!!_________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 31 jan 2006 17:08 |
|
 |

|
|
100 gram ( verse kokos) is 10 gr KH, dus als je nou eens 2 gram zou gebruiken voor 2 snitzels, weegt idd niets tel je 2 kh. Valt mee hé.
En die kokosolie is ook de moeite waard om te proberen, omdat je deze flink kan verhitten, zonder gevaar voor verbranden of schadelijke stoffen, is in één keer je snitzel knapperig. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 31 jan 2006 17:17 |
|
 |

|
|
ja valt mee. Ik heb gedroogde maar dat zal ongeveer hetzelfde zijn denk ik. Die kokosolie heb ik hier al vaker over gelezen. Moet ik eens kopen._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 31 jan 2006 18:01 |
|
 |
Jose Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
| klavertje4 schreef: | | ja valt mee. Ik heb gedroogde maar dat zal ongeveer hetzelfde zijn denk ik. Die kokosolie heb ik hier al vaker over gelezen. Moet ik eens kopen. |
Hier kan je die kopen bij Buysen op de Rijksweg, heb hem ook in de koelkast staan. en is heel erg lekker. |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: di 31 jan 2006 18:54 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
| Jose schreef: | | klavertje4 schreef: | | ja valt mee. Ik heb gedroogde maar dat zal ongeveer hetzelfde zijn denk ik. Die kokosolie heb ik hier al vaker over gelezen. Moet ik eens kopen. |
Hier kan je die kopen bij Buysen op de Rijksweg, heb hem ook in de koelkast staan. en is heel erg lekker. |
En wat betaal je daarvoor José? |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 31 jan 2006 23:25 |
|
 |
|