Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Rode Pot

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Zonnestraal
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: minder/gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Het volgende recept heb ik een paar jaar geleden gekregen van een goede vriendin. Ik vind het heerlijk en hoop jullie ook. Bij het recept waren niet de kcal vermeld, maar ik heb alle ingrediënten voor 1 persoon in de caloriechecker gestopt en kwam toen uit op 457 kcal p.p.

Rode Pot (voor 6 pers.)

Ingrediënten:
- 2 kg aardappelen (geschikt voor stamppot)
- 1,5 pot rode bieten (zoet-zuur)
- 500 gr. rundergehakt
- 2 grote uien
- 1 theelepel sambal

Schil de aardappelen en kook ze gaar. Ondertussen het gehakt rullen in een pan. Voeg daarbij de in stukjes gesneden uien en de theelepel sambal (ik hou erg van pittig en doe er meestal wel 2 theelepels in...). Voeg op het laatst de rode bieten toe en verwarm deze. Als de aardappels gaar zijn giet je ze af en voeg je ze bij de 'rode prut' en stampt het geheel tot een heerlijke stamppot.

Eet smakelijk!!
[/u]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2009 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oh dat klinkt errug lekker! Ik heb hem meteen in mijn eigen Weight Watchers-recepten boekje gezet smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jan 2009 21:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1