Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg voor gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Welkom,hoe meer zielen.....

Hier een stralende zon, heerlijk!

Fijn Dionbi,en dat het anders moet klopt,vanaf maandag ga ik er ook weer voor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dionbi

Jap hij is 13 en heb hel 13 jaar.
En ik weet hoe moeilijk geen suiker eten is, ik hou zo veel van chocola. Maar tegen wording gaat het mij goed af on geen suikers eten. Kosten me wel wat moeite maar kan nu zak chocolade pepernoten in huis halen en ik kom er niet aan. Vroeg zou ik de hele zak binnen half uur op hebben.
Maar heb wel wat tips waar je misschien wel wat aan hebt mij heeft het heel goed geholpen.

1 schijf alles op je boodschappen lijstje en zoek op of schat ongeveer in hoeveel het kost en neem zoveel euro mee en laat je pinpas thuis liggen. Zo verkom je dat je zoetigheid gaat kopen.

2 pin 50 euro ofzo. wat jij denkt de week mee te halen en laat je je pinpas thuis. Wat is handiger tanken of snoep?

3 haal zak nootjes gemengd doe in ieder zakje een handje tot de nootjes op zijn en neem er èèn mee voor onderweg, die kan je dan opeten als je zin krijgt in iets lekkers.

4 denk na over of je er echt zin in hebt. (Thanks mam voor je tip)

6 noteer alles in een voedsel app dan zie je hoeveel je on wetend
In je mond stopt.

7 1 sec in je mond en maanden aan je kont.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Mij heeft het geholpen.
En de eerste dagen is het moeilijk. Maar als je toch zin heb ik koekjes ofzo. Genoeg suikervrije koekjes. Zelf maken kan ook recepten genoeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 11:58    

Reageer met quote

Upside down peren taart gemaakt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 15:14    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Reageer met quote
Ik snap je tips Xuxa, maar ik vind ze wat te streng. Je kan beter alternatieven zoeken die jou wel in je behoeftes voldoen (zout, zoet, honger, etc.) , maar wel super lekker zijn voor jou. Dingen echt verbieden werkt vaak maar tijdelijk. Zoek een nieuwe levensstijl, met juist wel alle guilty pleasures erin. Maar gezondere en soms zelfs NOG lekkerdere versies.

Ik heb dit ook gedaan en hou het nu al sinds 25 feb 2019 vol zonder 1 keer te zondigen. Verder eet ik ook geen suikers, daar krijg ik juist de bibbers van. Maar ik sluit natuurlijk geen fruitsuikers, etc. uit.

Guusje, leuk! Ik ben zelf niet zo fan van gebak helaas.

Hier gaat het goed! Lekker rustig dagje. Alleen heb ik wederom bericht gekregen dat de ja of Nee op mijn sollicitatie uitgesteld is. Dus ik moet afwachten tot maandag/dinsdag. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 16:44    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Xuxa, dank voor je tips.
Deze dingen wist ik al wel. Na tig jaren lijnen heb ik alle tips al wel gehoord. Het DOEN is het probleem bij mij Lachen
Daarom dus ook de vraag of ik wel echt wil afvallen.

Ik ben niet tevreden met hoe ik er nu uitzie, maar voornamelijk met hoe ik me voel. Dus ja, ik wil echt wel afvallen.
Tot nu toe gaat het vandaag goed.
Vanmorgen bij de Aldi een broek gekocht, die me net iets te krap is.
Dus dat wordt mijn 1e doelen-broek: zorgen dat hij lekker zit.
Hahaha, je moet toch iets om jezelf te motiveren Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 17:58    

Reageer met quote
Goedemorgen

Dat is het ook hé,we kunnen onszelf inmiddels wel dieet experts noemen,maar dan het doen!

Ik klungel dit weekend nog ff door en maandag weer goed opletten.

Vanavond broodje shoarma

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 7:33    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen

Vandaag ben ik bij mijn ouders en mijn neefje en nichtje komen straks ook. Net twee geiten buiten gezet.
Vanavond staat hachee op het menu. jippie ajee hachee!
Heb een kado bestelt voor mijn vader lief en word geleverd tussen 11 uur en 3 uur s’middags. Jeeeej. En ik wil eigenlijk nog wat boodschappen doen. Bijv wol voor mijn haak werk weet echt zeker dat ik niet genoeg heb. En nog wat dingetjes.
Veder heb ik niet echt idee wat ik ga doen misschien klein stukje met de hond wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 10:48    

Reageer met quote
Vanavond staat er frietjes met frikandel uit de airfryer op het programma! smullen smullen smullen smullen smullen

Verder hebben we heerlijk motor gereden vandaag samen en zijn net weer thuis. Nu even de kettingen smeren en de motoren wassen en dan lekker wat tv kijken of gamen vanavond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 15:37    

Reageer met quote
Vandaag weer een lekker dagje, nog snel genieten van het droge mooie motor weer. Vooral nu vriendlief weer mee kan rijden!

Even naar de motorstore in Eindhoven geweest, broeken gepast. Ik wilde stiekem al een nieuwe broek kopen, maar ik twijfelde over de maat. Dus toch even niet gedaan, eerst nog een paar kilo er af! Vriendlief heeft wel een nieuwe helm gekocht, helaas past zijn huidige niet meer na de kaakoperatie. Wel heb ik een heel leuk motor tshirt gescoord voor naast de motor zeg maar.

Vanavond eten wij kipragout met champignons, aardappelpuree met een klontje roomboter, bieslook en zoete paprika.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 15:27    

Reageer met quote
Goedemorgen

Weer aan het werk vandaag

Vanavond bloemkool met een balletje

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 7:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11