Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg voor gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dionbi, herkenbaar.. ik hoop ook dat je niet opgeeft en er gauw weer een betere afvalperiode komt. Ik heb het af en aan ook, laatste tijd ook weer vaker zin in wat 'fouts' lekkers. Moet af en toe kunnen vind ik, maar wanneer ik onverschillig raak, ben ik de rem kwijt..

Guusje, ik ben lid van meerdere sprintjes, zo reageer ik overal en krijg je ook meer reactie/respons, het ene sprintje is meer levendig dan het andere. dat vind ik ook jammer.

Onig, het went echt om minder zoet te eten hé? Sommige dingen kan en wil ik (nog) niet van af haha, bijv druiven in m'n yoghurt, zoo lekker..mmm. Succes met de verkoop!

Vanmorgen nog één onsje in het rood, vind ik bijzonder knap na een late dienst hihi. Hoop morgen op een groen vakje en anders pech. Ik heb over het afvallen nagedacht en realiseer me dat ik best trots en tevreden mag zijn. Op dit moment is het goed om te stabiliseren en in het nieuwe jaar verder te gaan.

Blijf wel gewoon doorgaan, maar vind het prima zoals gaat, zo hoop ik dat ik het er ook af kan houden. Bij een eerdere poging het daar mis, te snel willen en steeds meer eraf. Op het moment dat ik rond de 75kg zat toen, toen voelde ik me heel slank en goed. Kleding kopen was leuk en toch liet ik het weer gaan, omdat ik meer wilde.. Zo zonde, dat wil ik nu voorkomen, plus dat mijn eetwijze erg is veranderd, dat geeft moed en hoop Lach

Heb vakantie, heeeeeerrrlllijk!!!

Wat een verhaal Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 16:37    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Voor mij ook heel herkenbaar hoor. Ben ook bang dat als ik iets fouts eet dat dan de rem weg is! Zeker heb ik dat met suikers...zo verslavend!
En zeker met dit vieze druilerige weer heb ik neiging om te gaan snaaien!
Zet m op dionbi en geef niet op!

Onig succes met de verkoop, maar zo te horen komt dat wel goed haha. Spannend! Hebben jullie ook al wat nieuws op het oog?

Wij eten vanavond frietjes uit de airfryer met een lekkere frikandel erbij!
Iedereen een heel fijn weekend gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 17:00    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Ik snap iedereen hoor,echt.
Maar juist omdat het in de titel van het sprintje staat.....

Ook ik heb niet elke dag de motivatie, zeker niet,soms de hele week niet,maar als ik mezelf dan streng toespreek en mezelf beloofd dat ik na het weekend weer strenger ga opletten lukt het meestal wel.
Ik wil ook niet " straks" als ik nog ouder ben alleen maar een strijd met de kilo's hebben gevoerd,er zijn ergere en belangrijker dingen!

Allemaal een goed weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 17:49    

Reageer met quote
Guusje66 schreef:
Ik wil ook niet " straks" als ik nog ouder ben alleen maar een strijd met de kilo's hebben gevoerd,er zijn ergere en belangrijker dingen!

Mee eens!
Ik vind het ook leuker als er meer op elkaar gereageerd wordt, dat geeft steun.

Is een airfryer de moeite waard wanneer je alleen bent? Wat is jullie mening/ervaring?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 20:44    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

@ vlinder,heb zelfs m'n frituurpan weggedaan,zou niet anders meer willen!
Maak er alles in,mijn man ontbijt niet en in het weekend doe ik er 2 broodjes en een ei in,de eerste keer zat ik echt te wachten op de klap want ik dacht dat kan nooit, haha maar gaat prima.

Als je bij sommige dingen ziet hoeveel vet er uit komt.....

Tot zover m'n lof over de airfryer haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 5:51    

Reageer met quote
Heb er eentje besteld, hij komt vanmiddag Lachen ik wil nog wel meer lof horen hoor hihi. Wat kun je er allemaal in maken? Heb bij mijn broer wel eens aardappelschijfjes geproefd uit de airfryer dat was heerlijk.

Ovenfriet, ovenkroketten, zoete aardappelen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 8:38    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Reageer met quote
Vlinderr, in principe kan alles wat er in de oven kan, ook in de airfryer.
Je moet soms wel de baktijden aanpassen.
Ik weet dat er een app is (airfryer baktijden geloof ik) maar via google is er ook veel te vinden. Ik weet niet of je op facebook zit, maar daar zijn ook groepen voor airfryergebruikers.
Natuurlijk is er via Google ook genoeg te vinden.

Ik heb hem zelf ook, maar gebruik hem niet zoveel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 8:54    

Reageer met quote
Bedankt voor de tips Dionbi Lach

Ben al blij dat ik niet meer naar de snackbar hoef, zie het al voor me, heerlijke salade met frietjes en kroket hmm. De ovenkroketten van de Lidl vind ik erg lekker. Niet dagelijks natuurlijk Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 8:58    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Reageer met quote
Nog een tip: koop er een spatrekje bij. Er zijn er die speciaal gemaakt zijn voor de airfryer, maar bij de Blokker kun je een Handy vlamverdeler kopen, dat kan ook. Wel even opletten of die in het mandje past. Ik heb de Philips XL en daar past ie in. Wel lipje naar binnen ombuigen!
Dit rekje zorgt ervoor dat vetspetters niet op je verwarmjngselement komen. Door die spetters op het element kan de pan gaan roken, en geloof me: dat wil je niet.
Ik doe dan bv de patat in het mandje en leg er de vlamverdeler op.
Zoek maar eens op rokende airfryer, dan kom je het wel tegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 9:22    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo lekker veel berichten!

Ik ben net klaar met roeien, wandelen en de hele ochtend toestand op zaterdag Lachen . Wij hebben zeker al wat op het oog Vlinder, we gaan zelf maandag en dinsdag bij 2 huizen kijken die tevens onze voorkeur hebben. We hebben nog meer huizen op het oog, maar we wachten even deze 2 af, omdat we daar het beste gevoel bij hebben.

En het antwoord op de airfryer is een dikke yes! Mijn vriend kreeg er afgelopen kerst een als kerstpakket. Eerst dachten wij ook van.... oke.... en nu? Toen kwam het heeeeeeeeeeeeeel goed uit toen ik besloot af te willen vallen. Wij hebben de frietpan weggegooid, omdat deze alleen maar stoffig stond te worden sinds we de airfryer hebben. Wij eten iedere vrijdag friet met frikandel uit de airfryer en ik kan je vertellen dat je dan op 470 kalorien uitkomt met 1 frikandel en op 620 met 2 frikandellen.

Ik eet 2 airfryer frikandellen van beckers (150kal per stuk, omdat je geen olie o.i.d. nodig hebt). halve gesnipperde ui, 40 gram remia mayolijn en 30 gram hela curry. en dan 175 gram frietjes van lamb en weston (ze hebben meerdere smaken/uitvoeringen, allemaal laag in kalorien ten opzichte van standaard friet). En dan zit ik op 620 kalorien precies. Dat is net iets boven wat ik normaal eet 's avonds, maar ik doe bij mijn ontbijt een schepje minder en bij mijn lunch een cracker minder om het te compenseren.

Wel moet ik eraan toevoegen dat het in het begin wennen was met wel/niet schudden, hoe vaak schudden en hoe lang iets erin moet. Sommige producten komen er toppie uit volgens de instructies, maar andere moet je echt even zelf uitvogelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 11:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 36 van 46