Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg voor gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jakkes, kun je er straks niet nog ff induiken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 okt 2019 6:05    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier geen last van een uurtje eerder of later opstaan. Alleen was onze pup gewoon om 7,30 uur wakker en dat was volgens de klok vandaag dus wat aan de vroege kant. Maar we weten dat het niet zo is, alleen optisch bedrog vanochtend. Dus morgen vroeg zal ze gewoon weer echt rond 7.30u wakker worden (wat overigs perfect is op ma t/m vr, dan staan wij toch altijd op). Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 okt 2019 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Na een weekend met wat extra's nu weer goed opletten

Vanavond nog geen idee wat ik ga eten, vanmiddag eerst boodschappen

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 6:34    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goeiemorgen,

Hier altijd veel last van verzetten klok. Vanmorgen dus ook weer erg vroeg wakker. Gelukkig vrij vandaag.
Heel het weekend geen tv, internet en telefonie gehad....storing bij KPN grrrr . Ze komen vanmiddag tussen 12-14 u.
Dus nu tikken op veel te kleine mobiel haha
Hoop dat het vanmiddag opgelost is.

Vanavond eet ik lekker kopje erwtensoep. Manlief grote pan gemaakt. Eerst ga ik vanavond wegen ( ik kom er ook gelijk van aan haha) en daarna lekker genieten... zo lekker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 7:43    

Reageer met quote
Ik baal echt, weer maar 0,3 kilo eraf. Het lijkt echt sinds een maand helemaal niet naar beneden te willen. Huil huil

En ik eet gemiddeld 1300 kalorien, maak gezonde keuzes, drink 2,7 liter per dag, roei 40 minuten per dag en wandel 2 grote wandelingen met de hond per dag en hoepel er 3x in de week bij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 8:15    

Reageer met quote
Onig, even een dagje wat extra's eten,je lijf ff wakker schudden,helpt zeker
Ik bedoel dus niet de hele dag chocolade eten maar gewoon ff wat meer kcal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 11:33    

Reageer met quote
Guusje, daar heb ik wel al een aantal keer over nagedacht. Dit is niet de eerste keer dat het stilstaat/niet meer vlot. Maar ik voel me er echt heel onprettig bij, als ik alleen al de dagplanning maak waarin ik over mijn caloriedoel ga. Kijk 50 kalorien eroverheen dat boeit me niet, maar echt 300 a 400 meer dat liever toch niet.

Waarom? Ik denk omdat ik voorheen vaak een paar kilo afviel en dan terug kwam in mijn oude patroon. En daar ben ik bang voor als ik 1 dag over mijn doel ga, dat ik dan denk och nog een dagje kan prima.... en voor je het weet......

Ik zou het liever proberen met andere macro's of iets meer bewegen of anders bewegen, maar mijn eigen fantasie is even op helaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 15:15    

Reageer met quote
1 dag wat extra is geen ramp hoor,maar dat is mijn mening.ieder zijn eigen

Ik merk zelf dat nu ik er niet zo krampachtig mee bezig ben het eten gewoon weer leuk is,en kom ik wat aan,nou én, volgende week er weer af,maar ik hoef ook niet af te vallen, stabiliseren is genoeg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 16:09    

Reageer met quote
Nee dat is inderdaad geen ramp, maar het is natuurlijk wel zo dat er altijd een rede te bedenken is om een dagje minder streng te doen. Feestdagen, verjaardagen, dagje weg, drukke dag, op visite, etc. En ik probeer echt even mijn eigen ding te doen en dit vol te houden.

Zodra ik op streven ben wil ik het ook zoals jij aanpakken. Alles doorzetten, wat bewegen en gezond eten betreft en genoeg drinken. Maar wel iets meer kalorien toevoegen aan mijn maaltijden en dan zou ik het ook geen probleem vinden als het een keer een dagje wat meer is. Het hele idee is dan om balans te zoeken en een uitschieter gelijk te compenseren en het gewicht stabiel te houden.

Nu zie ik het liever nog zakken, omdat ik anders na een tegenvaller op de weegschaal mijzelf de schuld geef (terecht ook, als ik teveel eet). En nu weet ik dat het mijn lijf is die niet wil, want ik heb mijn best gedaan!

Klinkt misschien stom hoor, maar het zit tussen de oren Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 16:17    

Reageer met quote
Snap je helemaal hoor, gewoon doen wat goed voelt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 16:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 33 van 46