Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg voor gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 40, 41, 42  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanmiddag heb ik een afspraak bij de dierenarts, worstel met de vraag wanneer het juiste moment is om mijn hondje in te laten slapen. Ze is oud en al een tijdje niet haarzelf, de DA gaat kijken wat reëel is voor het beestje. Moeilijk hoor..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2019 8:42    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Ach vlinder, wat sneu, maar je weet dat het eraan komt.

Heel veel sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2019 11:21    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het goed, blij dat er langzaam weer beweging komt in mijn afvallen ondanks een weekje stilstaan. Helaas begint het er steeds meer bij te horen bij mij, terwijl ik echt probeer af te wisselen wat sport interval betreft, tijden en zwaarte en ook bewust wekelijks eens een ander gerecht maak om niet continue in een vast ritme te vallen.

De pup doet het goed! En we zijn hard aan het klussen om het huis verkoop klaar te maken.

Sterkte Vlinder! Ik weet uit ervaring dat je het stiekem eigenlijk zelf altijd wel weet, als het zover is. Ook al probeer je er nog niet aan toe te geven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2019 12:23    

Reageer met quote
Ik heb toch weer wat hoop, de dierenarts vermoed een poliep. Onder plaatselijke verdoving gaat ze kijken of en wat het is. Mocht haar vermoeden waar zijn en ze kan hem weghalen dan zou dat het stoppen van het bloeden kunnen betekenen, het overgeven komt ws omdat ze haar bloed oplikt. De dierenarts vindt haar er goed en vitaal uit zien voor haar leeftijd, deze kans geven we haar, dat voelt goed. Andere mogelijkheden ban ik nog even uit mijn gedachten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2019 17:15    

Reageer met quote
Zolang het verantwoord is gewoon doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2019 17:54    

Reageer met quote
Goedemorgen

Prima dag gisteren! Ontbijt van havermout met kokosdrink vult prima, normaal krijg ik altijd rond 10 u trek maar nu helemaal niet.

Vanavond goulash met rijst

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 okt 2019 6:24    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Ik heb toch weer wat hoop, de dierenarts vermoed een poliep. Onder plaatselijke verdoving gaat ze kijken of en wat het is. Mocht haar vermoeden waar zijn en ze kan hem weghalen dan zou dat het stoppen van het bloeden kunnen betekenen, het overgeven komt ws omdat ze haar bloed oplikt. De dierenarts vindt haar er goed en vitaal uit zien voor haar leeftijd, deze kans geven we haar, dat voelt goed. Andere mogelijkheden ban ik nog even uit mijn gedachten.

Altijd lastig! Ik had het dit jaar met mijn hond, die had ineens allemaal rare bultjes overal en ik dacht, ach het zal wel een vetbultje zijn. Tot hij er 1 kreeg die echt "los" hing aan zijn oor. Toen ben ik naar de DA gegaan en die zei gelijk: ja dit haal ik weg. Dus.... toen maar gelijk al die bultjes aangepakt. Het was balen, een hond met lang haar.... overal kale plekken geschoren. Inmiddels zijn we 3 maanden verder, alle bultjes weg, hond blijer (geen last meer van zijn oor, de overige had hij geen last van), vrouwtje maakt zich geen zorgen meer en de uitslag viel helemaal mee.

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw situatie exact is, maar mijn tip is dat je het alleen al voor je eigen rust moet doen, zeker als je hond er ook echt last van heeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 okt 2019 9:52    

Reageer met quote
Dankjewel onig, het beestje is oud maar nog vitaal genoeg om dit te proberen. Mocht de dierenarts wat anders vinden dan heb ik voor mijn gevoel gedaan wat ik kon. Wel spannend hoor, breng haar over een uurtje, morgenochtend wordt ze nuchter geholpen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 okt 2019 15:23    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Sterkte vlinder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 okt 2019 21:00    

Reageer met quote
Dank je Pieterke Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 okt 2019 5:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 40, 41, 42  Volgende
Pagina 30 van 42