Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg voor gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier vanavond ook bloemkool, maar dan in de bloemkoolschotel met aardappeltjes, paturain light, beenham en lekkere kruiden!

1,5 kilo eraf weer! Super blij mee en zo weer op het roeiapparaat springen en doorgaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 okt 2019 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Xuxa, lekker hoor kruidkoek.
Fijn dat als je iets nieuws probeert, het dan zo goed verkocht wordt.

Guusje, ja we gaan de koude maanden weer in.
Voordeel van 's nachts nachtvorst is dat je overdag zonnig weer hebt.
Beter dan die regen.

Onig, je gaat weer goed. Tenminste, de weegschaal gaat weer goed.
Jij ging ook goed, toen de weegschaal minder gewichtsverlies liet zien. Zo zie je maar, de aanhouder wint.

vlinderr, ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad.

Ondanks een saai weekend, heb ik wat snaaien betreft wel een goed weekend achter de rug.
Wat ik vanavond eet weet ik nog niet. Moet nog boodschappen halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 okt 2019 9:46    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig een normalere nacht Dionbi, kan er nog wel eentje gebruiken, dus probeer het vannacht opnieuw Lach Fijn dat het weekend goed ging qua snaaierij, dat geeft vaak wat moed. Ik ben vandaag ook weer goed begonnen, vanavond broccoli met een gehaktsnitzel smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 okt 2019 15:00    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb slecht geslapen vannacht.
Vanalles spookte er door mijn hoofd.

Gisteren ging het eten eten redelijk goed.
Ik had ook lekker appelmoes gemaakt, van eigen appels uit onze tuin.

Ik hoop dat ik dat vandaag ook vol kan houden.
Vanavond eet ik bloemkool en een javaanse schijf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 6:49    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Goeie dag gisteren vandaag voortzetten.

Na een droge dag wéér regen,kan er niet aan wennen Sip
Ik heb een nieuwe jurk met kaartje eraan in de kringloop gekocht voor 2 euro, alleen tikkie te strak,heb gisteren het achterpand los gehaald en ga er nu een reep stof tussen frobelen,ff een klus maar wel leuk om te doen.

Vanavond macaroni

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 6:50    

Reageer met quote
Dionbi, dat zijn zware nachten, hopelijk vannacht beter!

Guusje, wat ben je creatief.

Onig, 1,5 kilo? Ik hoop op een onsje vrijdag hihi.

Vandaag oppassen op mijn kleindochter Lief
Vanavond eet ik pasta van courgette, nom nom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 8:05    

Reageer met quote
Vlinder, ja ik heb een beetje de indruk dat ik niet echt "gemiddeld" meer afval. Maar de ene week een beetje en dan de week daarna meer. Ik heb gekeken en ik ben nu 32,4 kilo kwijt sinds 25 feb 2019 en dan kom ik op een gemiddelde van 0,9 kilo per week uit.

Dat lijkt misschien veel, maar klopt wel. Want ik eet ongeveer 1300 kalorien per dag en verbruik er nu ongeveer 2500 a 2600 per dag. Dus al met al kom ik dan op een kilo per week uit, als je puur naar het rekensommetje kijkt van de kalorien. Natuurlijk is er meer dan dat, maar zo probeer ik het voor mijzelf in de gaten te houden.

Dus als iemand ook graag wat sneller wil afvallen, dat kan zeker! Maar het is hard werken, sporten en bewegen en vooral volhouden en iedere dag doen. Al kan je ook prima afvallen zonder al dat bewegen, maar dan gaat het langzamer.

Hier net klaar met mijn roeisessie, nu even lekker een kopje thee en dan met de hond aan de wandel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 8:42    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Dat klinkt allemaal leuk,maar 1300 kcal isbijna crashen,en hou je dat een leven lang vol? Ik niet in elk geval.en wat gebeurt er als je weer iets meer gaat eten en minder beweegt?

Ik veroordeel niet hoor maar denk niet dat dit voor iedereen werkt, gelukkig voor jou wel en kun je het volhouden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 9:10    

Reageer met quote
Guusje66 schreef:
Dat klinkt allemaal leuk,maar 1300 kcal isbijna crashen,en hou je dat een leven lang vol? Ik niet in elk geval.en wat gebeurt er als je weer iets meer gaat eten en minder beweegt?

Ik veroordeel niet hoor maar denk niet dat dit voor iedereen werkt, gelukkig voor jou wel en kun je het volhouden
\

1300 kalorien is een goede hoeveelheid, pas rond de 1000 is het echt een crashdieet. Het is echt voor mij meer dan voldoende, ik heb geen honger en eet bewust vullende maaltijden zonder suikers. Daarbij eet ik juist normaal en zoek ik betere alternatieven voor wat ik dagelijks eet, zodat het een verandering is in mijn levensstijl en niet een tijdelijk dieet. Daarom hou ik het nu al zo lang vol Erg blij .

Als ik straks op mijn streef ben vul ik mijn BMR in (die is nu 1530 kal) in mijn app waarmee ik mijn kalorien bijhoud. En de beweging die ik doe wordt daar dan bij opgeteld via google fit. Dus ik kan netjes iedere dag zien hoeveel ik heb bewogen en hoeveel ik mag eten. Het werkt voor mij echt ideaal!

oh en kleine toevoeging, toen ik nog 110 kilo woog at ik wel meer kalorien tijdens het afvallen. Ik stel het per 5 kilo mee naar beneden in verhouding met wat er af is.

Hier is mijn menu van vandaag:

10.30u Ontbijt:
100 gram magere griekse yoghurt
7 gram havervlokken ongezoet
7 gram granola gedroogde bessen ongezoet
6 gram goij bessen / dadel stukjes / cranberrys
50 gram verse bessen mix (bramen, bosbessen, etc.)
10 gram cashewnotenboter 100%
1 proteine bar van body en fit

14.00u Middag:
2 gekookte eitjes
50 gram komkommer
100 gram snoeptomaten
2 lu crackotte volkoren crackers
30 gram runderrookvlees van de slager
30 gram mayo lijn van remia
10 gram rucola
Met lekker veel kruiden zoals zout, peper, chili, kerrie, verse baslilicum, bieslook en een beetje kaaskruiden van deliciou

17.30u Avond:
70 gram basmatirijst
150 gram kipfilet blokjes
40 gram zoete paprika
70 gram tomatenpuree
200ml kippenbouilion
125 gram perziken uit blik op sap, uitgelekt
Lekker veel kruiden, kerrie, zout, peper en basilicum.

20.30u Tussendoortje:
200 gram galia meloen
50 gram aardbeien
100 gram Melt cinnamon cookie dough ijs
8 gram melkchocolade suikervrij van de bron

Ik eet echt heerlijk, alleen lekkere dingen en heb 's avonds ruimte voor een schaaltje fruit met proteine ijs! smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 9:30    

Reageer met quote
Je menu ziet er heerlijk uit smullen Wat ontbijt je laat..? Werk je ook, ik kan dat niet hoor. Wel wanneer ik vrij ben misschien, maar wanneer ik werk, ontbijt ik om 05:30.. ieder moet een eigen ritme zien te vinden denk ik. Mijn voedingscoach adviseerd om 3x daags te eten en liefst geen tussendoortjes, zover ben ik nog lang niet en weet ook niet of ik dat redt.

Ik heb een drukke baan in de zorg en wil niet flauwvallen haha. Wanneer ik de suikers zoveel mogelijk laat staan, gaat het eigenlijk vanzelf, nu doorzetten. Het scheelt wel wat je eet, handje noten, gekookt eitje, het verzadigd goed, van bepaald fruit zoals appels krijg ik honger, wat amandelen erbij neemt dat effect weg.

Vind het geweldig dat je het al vanaf februari zo volhoudt, zonder te snoepen. Ik ga nog wel eens over de schreef Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 14:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 21 van 46