Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Zumba is ook erg leuk om te doen. Ik word er niet extreem moe van en ik ben toch lekker bezig met bewegen. Het ziet er wel niet uit hoe ik beweeg met mn heupen maar ja. Vlinderrr je bent welkom bij ons Zumbaclubje . Erg blij
Guusje beterschap en veel vitamientjes eten. Dan ben je hopelijk zo weer beter.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 12:52    
Vrouw Weeggegevens   Hennessi1966
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik hoop rond 20 januari mijn streefgewicht te hebben behaald, succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 13:45    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Haha Lizanx, zou het serieus overwegen. De drempel is in mijn eentje ten eerste te hoog en ws financieel niet haalbaar. Keuzes, keuzes..

Welkom Hennessie, jij ook succes!

Laatst aangepast door vlinderrr op di 03 dec 2019 15:02, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 14:52    

Reageer met quote
dubbel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 14:53    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Zo, hier gaat hij lekker. Heerlijk dit weer, een zonnetje doet wonderen.
Gisteren ben ik naar slender you geweest en vandaag naar fitness. Ik heb nog 3 of 4 keer te goed voor slender you, daarna wil ik tijd vrij maken voor iets anders.

Zumba lijkt mij ook wel leuk. Dat is op dinsdag avond van 20.00 tot 21.00. Wel een beetje laat misschien maar het is het overwegen waard. ja, dat lijkt mij wel leuk.
Ik zat eigenlijk aan steps te denken, misschien kan ik het ook afwisselen. Straks ga ik weer aan het werk en dan moet het wel een beetje passen. Een rondje lopen kan altijd Erg blij
Heerlijk dat de kilo’s er nu af vliegen, dit brengt weer nieuwe mogelijkheden. Met een gewicht van boven de 100 was dit niet gezond voor mij.

Ik heb ook geen Sint snoep in huis hoor. Ik nijg ook nog steeds om te snoepen. Alleen kan ik er niet meer veel eten dus dat is mazzel.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 19:23    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hey Liene, wat vind je van het slenderen? Val je daar van af? Ik heb zojuist gevulde speculaas in mijn hand gehad in de winkel, maar .... NIET gekocht Erg blij

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Afvallen gaat deze week nog niet geweldig. De knop moet weer om. Teveel gekregen met Sinterklaas. Ook 3 chocoladeletters.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019 20:09    

Reageer met quote
Guusje, hoe gaat het..?

Liene, je houdt natuurlijk wel trek, voel je wanneer je moet stoppen?

Lizanx, goed zo!

Pieterke, oeps 3??

Hier een paar drukke dagen, kom in het weekend weer langs.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019 7:23    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Vandaag 2 cliënten in hetzelfde dorp dus broodje mee.

Vanavond burritos, voor het eerst proberen met lekker veel groente

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019 7:24    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Lizanx ik haal niet echt voldoening uit het slenderen. Het is omdat ik behalve fietsen en lopen niets mocht doen na mijn operatie. En omdat het afvallen wel heel hard ging wilde ik toch iets doen om te proberen mijn spieren een beetje in contitie te houden.
Vooral mijn bovenarmen zijn erg slap geworden. Ach ja, of het nu geholpen heeft.... Voor mijn gevoel wel.
Ik heb in het verleden wel eens slender you gedaan om af te vallen. Maar dan moet je evengoed een dieet er bij volgen. Dus of dat nu heeft om sneller af te vallen?? Ik denk dat je beter iedere dag een half uur of af en toe een rondje met de hond kan gaan lopen.
Maar voor de gene die dat niet goed kunnen gewegen is het denk ik wel een uitkomst.
Goed dat je de speculaas niet hebt gekocht trouwens.
Ik zei in zo'n geval vaak tegen mijzelf.
Trek is net als jeuk, gewoon negeren dan gaat het vanzelf over Lachen

Pieterke, was een drama is dat met al die zoetigheid he. ja ik was/ben ook een zoetjunk. Zo moeilijk om weer uit dat cirkeltje te komen. Maar net al met alles.... pak niet die eerste. De eerste is makkelijker te weerstaan dan de tweede.
Dit heb ik uit een boek uit mijn jeugd. Het dagboek van David S. een heroine junk en de strijd van het afkicken. Deze zin is mij altijd bij gebleven wat er zit zoveel waarheid in.

Vlinder, ja ik hou wel trek. Vooral omdat het normale eten mij zwaar valt en ik weinig tot geen smaak of reuk heb en ik dus ook geen trek heb. Zoetigheid dat is wel weer lekker, maar na 1 gevuld kerstmannetje ben ik bom vol. Ik moet dan ook niets meer eten hoor, anders wil het er weer uit.... wat dus niet kan want ik heb nog maar een klein maagje en die heeft niet genoeg kracht om te kunne overgeven Hmm

Nou ik ga nog even in huis aan het werk. Ondertussen proberen vandaag nog even 1 liter water weg te werken. Voorheen klokte ik zo een glas achter elkaar naar binnen. Dat lukt niet meer. Ik merk wel dat thee drinken, of limonade beter gaat. Zo vind ik mijn weg een beetje.

Vanavond naar de musical We will rock you. Ik had toch zomaar 2 kaarten gewoonen via Eventin. Ik schrok mij dood toen ik dat mailte kreeg. Ik win nooit wat.
Zo blij cheerleader

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019 10:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 7 van 13