Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja hoor, i'm back Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 nov 2019 20:28    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Mooi Lach

Had het echt verkeerd begrepen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 nov 2019 4:58    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Kan gebeuren Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 nov 2019 7:39    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Mag ik met jullie mee doen?
Ik loop hier al jaren mee en heb nu 6 weken geleden een maagverkleining gehad. Wat gewicht verlies besef ik dat mijn strijd anders is dan die van jullie, maar ik moet er wel bij blijven bewegen.
Ik zou het fijn vinden wat motivatie en steun te vinden bij jullie.
Als jullie het liever niet hebben dan zal ik even verder kijken hoor, maar ik dacht... het is misschien het proberen waard.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 nov 2019 18:57    

Reageer met quote
Gezellig liene,van mij mag je meedoen hoor,gaat het goed met je,best ingrijpend denk ik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 nov 2019 19:20    
Vrouw Weeggegevens   KlaartjeH
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Liene, een collega van mij heeft ook een maagverkleining gedaan, bijna een jaar geleden. Die is er, ondanks een paar lichamelijke ongemakken, erg blij mee. Ik hoop van harte dat het voor jou ook goed voelt. Lukt het een beetje te wennen aan je nieuwe zelf? Fijn dat je meedoet, wat mij betreft ook van harte welkom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 nov 2019 19:28    

Reageer met quote
Goedemorgen

Meiden wat denken jullie, sprintje sluiten of even wachten tot na het weekend?

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 nov 2019 6:21    
Vrouw Weeggegevens   KlaartjeH
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien komt het nog op gang, ik zou hem nog even open houden hoor, het is nog vroeg in het sprintje. Er zijn nog geen gewichten voor de huidige week ingevuld (de mijne komt zondag). Ik zou het gewoon even rustig afwachten, meestal komt het op gang nadat de gewichten ingevuld zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 nov 2019 9:34    

Reageer met quote
ja, maar de ervaring leert dat met een te grote groep er weinig respons naar elkaar toe is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 nov 2019 10:02    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Dank jullie wel dat ik mee mag doen.
Ik ga er vanuit dat het afvallen gaat nu niet meer in hele grote sprongen gaat, dus durf ik mij wel te melden op dit forum.

Het afvallen gaat vanzelf nu ik weinig eet, aan de andere kant moet ik opletten dat ik wel eet en drink omdat ik anders wel heel slap wordt en hoofdpijn krijg. Het eten, en dan vooral het avondeten staat mij een beetje tegen eerlijk gezegt. Maar daar zal vanzelf wel verbetering in komen.
ja ik ben er ook erg blij mee tot nu toe hoor. 2 weken terug voerde ik hier nog een keer het verkeerde gewicht in. 105.4 in plaats plaats 95.4. Het is even wennen Lachen
Vorige week heb ik toch maar eens wat nieuwe kleren gekocht wat heel erg zoeken is. Wat is mijn maat, het hoeft niet meer allemaal heel wijd enzo....
Afgelopen week bij www.bonaparte.nl inkopen gedaan. In maat L en dat is alvast voor het voorjaar. Ik zal toch een compleet nieuwe garderobe moeten hebben en dat kost nogal wat. Nu was er zoveel in de aanbieding... dat kon ik niet laten.
Maar goed, even genoeg over dat positieve van mij. Als jullie wat willen weten vragen jullie maar....

Afgelopen weekend had ik een vriendinnenweekend en zijn wel een nachtje weg geweest. Heel gezellig allemaal, en ik hield het goed vol. Tot ik zondag terug was.....
Ik stortte compleet in elkaar. Te veel energie verbruikt dus. Sip
Maandag en dinsdag was ik niets... woensdag toch met een vriendin naar de margriet fair geweest en gisteren in staat om te gaan fitnessen. Ik liep dus even achter in mijn goede voornemens om iedere dag te gaan bewegen. Het fitnessen ben ik nu weer lekker aan het opbouwen. Ik mag mijn buikspieren ook weer gebruiken dus hopelijk gaat het dan ook wat beter met mijn energie. Vandaag even naar slender you. Kennen jullie dat?
Dat is sporten voor mensen die een beetje lui zijn of die niet in staat zijn om met gewichten te trainen. Lach
Liggen op banken die dan bewegen zeg maar... Dit heb ik ooit in het verleden gedaan en toch zag ik het langs komen op social deals en het toen een strippenkaart gekocht. Omdat ik toch niet sporten mocht na mijn operatie en ik toch bang ben voor loshangend vel leek mij dit wel even geschikt.
Nou ik ben benieuwt wat jullie doen voor beweging en vindt het leuk om dat te volgen. Ook om mijzelf af en toe een schop onder mijn kont te geven. Ik ga toch proberen om in ieder geval iedere dag minimaal een rondje te lopen of te fietsen....

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 nov 2019 10:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 4 van 55