Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen op deze warme ochtend .

Zo het vele fout eten is voorbij .

Het verven staat stil ,het is er gewoon te warm ervoor .

Vandaag even naar de super en voor de rest zien we wel .

we eten broccoli met aardappels en stukje vlees

fijne vrijdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 7:14    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal.
Zoals verwacht zit ik weer boven de 100.
Pfffff......
Er moet iets veranderen, IK moet veranderen.
Waar is toch de discipline die ik ooit wel had?
Zit echt even in een dipje nu.

Zo maar weer boodschappen doen.
Weer bedenken wat we gaan eten.

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 8:53    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hey Dionbi, balen dat het even niet lukt. Nu alleen gezonde dingen in huis halen, een gezond maaltijdplan bedenken en aan de slag. En dan zijn volgende week de 3 cijfers verdwenen. Succes!
Eliza als je aan het verven bent betekent dat vaak het laatste stukje van de verbouwing, klopt dat? Jij ook een fijne dag!

Mijn weegschaal was vandaag ontzettend lief voor mij.
Vanavond eten we, net als gisteren, biefstuk met groenten. Dat is zo lekker!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:32    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Dionbi, volgende week duik je er vast weer onder Cool

Gefeliciteerd Lizanx!

Wacht nog even met invullen van gewicht, schrok gisteren van mijn voeten. Dikke tenen Geschokt vocht en daarna een Bbq.. Vandaag wat opletten en vochtafdrijvende thee drinken, hopelijk is het vakje dan morgen iets minder rood..

Fijn weekend allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Eliza@ Jij ook een goede morgen en idd, wat is het heet. Gaaf niet, dat je dan al weer kleding aan kan, wat je niet meer paste. Nu weer wat gezonder eten, ook al ben je hard aan het klussen en je zult zien dat je nog meer resultaat behaalt. Komt goed.

Dionbi@ Jammer van het rode vakje, maar je weet het...elke dag een nieuw begin. Ga ervoor en wees verstandig.

Lizanx@ Jij bent ook lekker bezig zeg, goed afgevallen en dan hardlopen! Heerlijk....
Wat kunnen weegschalen toch lief zijn, volgens mij hebben wij dezelfde Ik val van me stoel van het lachen!

Vlinderr@ Hallo Vlinderrtje, kop op hoor, ga ervoor. Je weet het...mager kippensoepje, weinig zout, met heel veel prei, ui, peterselie, selderij , wat peper en je verlies veel vocht.
Of...
Maak een een liter fles water met citroenen erin of komkommer. Zie je vaak bij die vrouw van Binnenste Buiten Ned 2 18:45 uur...die maakt zeer smakelijke watervariaties. Misschien wat meer beweging? Hou je goed hoor, het is niet makkelijk.

Tip Tussendoortje:
Ben net terug van boodschappen doen en wat een lekker vers fruit ligt er in de winkels. Nederland heeft het zo goed met al die soorten fruit. Het ligt er te kust en te keur....dus dames...Neem kwark of yoghurt en vul dat op met lekker vers fruit en zeker met kaneel er door heen of wat speculaaskruiden.
Hoe moeilijk kan lekker eten zijn nu in deze zomerse tijd.
De aardbeien, druifjes zonder pit, (hoe is het mogelijk dat ze die pitten eruit kweken), meloenen, nectarines, sinaasappelen, appels etc. liggen je toe te lachen...ik word er zo vrolijk van.
Dan kan je het wel over fruitsuikers hebben, maar fruit is natuurlijk product en veel beter dan snoep, vet en noem het maar op.

Rauwkost met dip van yoghurt

1 kleine witte kool
1 prei
1 komkommer
klein potje zilveruitjes
1 rode paprika
1 rode ui
1 wortel
50 gram rozijnen

Voor de topping:
500 gram Griekse yoghurt
1/2 bosje munt
1/2 bosje bieslook
3 tenen knoflook
zout en peper

Het is maar een suggestie, de meeste weegcluppers lijnen al heel lang en zullen dit wel weten, maar het staat allemaal op internet wat je kan doen met fruit en rauwkost. Ik ben mij namelijk aan het oriënteren voor straks en kijk er helemaal naar uit. Ik hou niet van rauwkost of tussendoortjes, maar dit lijkt me een super oplossing!

Allemaal heel veel succes en wees sterk en eet verstandig!

Fijn weekend allemaal,

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 12:05    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster
Ik heb in een ander forum (waar ik niet inzit) een post van jou gelezen, wat schrijf jij motiverend!

Vandaag het kleinste kamertje geverfd.
Morgen nog een tweede laag en zondag de accentmuur.
Vanavond nog 9km gewandeld met mijn man.
Morgen weegdag, blijft spannend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 21:15    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Lisa, fijn samen wandelen. Welke kleur krijgt het kleinste kamertje?

Bedankt voor de tips Crebster.

Minder rood dan gisteren, maar nog steeds vuurrood. Het is een roerige tijd voor mij en probeer iedere dag weer balans te vinden en lief voor mezelf te zijn. Zit er niet zo over in, komt wel weer, dan maar wat schommelen.

Maandag begin ik weer met werken, na anderhalve week vrij, heb zin om de mensjes weer te zien. Fijn weekend allemaal en een goede week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wij zijn bijna klaar met de binnenkozijnen en ramen verven . alles donkergrijs .

Morgen wordt de zithoek weer ingericht en is alles bijna weer normaal .
De gordijnen nog maar mischien andere en anders moet ik ze wassen .

gewicht let ik deze dagen niet zo goed op .
.Vandaag een pasta gerecht ook weer opletten hoeveel ik ervan eet .

Fijn weekend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 11:53    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen 800 gr lichter dan vorige week.
Dus best tevreden Cool

Vlinder
Voordien waren het 3 witte muren met 1 knalgroene muur en daarop kadertjes met plastieken eendjes met een zonnebril of aan zee.
Na opnieuw de muren twee lagen wit gegeven. De accentmuur zal een soort grijs zijn (denim drift).
Ik wil ook een plank tegen de muur in eik kleur. Zodat we er twee kistjes kunnen op zetten, voor mijn dochter en mij met dames spulletjes.
En de wc bril wil ik in hetzelfde kleur van die plank.

Daarna wil ik de deur van het toilet en deze van in de gang allemaal in lichtgrijs verven. De inkom in het wit met 1 accentkleur.

Kwestie om bezig te blijven, samen met mijn man al het buitenschrijnwerk: ramen, deuren, de garagepoorten geverfd in donkergrijs.

Eliza
Blijft leuk om het resultaat van je werk te zien. Vorig jaar de woonkamer aangepakt. Van bruine tinten naar wit en eucalyptus als accent. Ik ben steeds zo blij als ik rond kijk, trots op ons werk. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 16:03    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Terwijl Lisa en Elize aan het klussen zijn, heb ik vanmiddag maar weer de wandelschoenen aangetrokken.

Heb me toch een giga eind gelopen....had me een beetje vergist Stom en verkeken op de route. Helemaal langs het Brielse Meer. Zeilen Leuk al die bootjes, er stond wel ontzettend veel wind, maar...oh...zo voldaan!

Weer een record gelopen. Daarbij ook 746 kcal. verbrand.

Morgen neem ik een rustdag, want de heupen beginnen het niet leuk meer te vinden. Rust op de plaats dus.

Vanavond patattekes, kroketje en een beetje mayo, eindelijk !!! smullen

Groetjes allemaal en een fijne avond van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 16:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 10 van 32