Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag dames

Ondertussen dag 3 in Carnac.
Even niet met afvallen bezig.
Maar ik heb mijn shakes mee en ik zou morgen toch willen starten met een shake.
We hebben net als in België al veel gewandeld.
Het is nu 20u30 en we gaan nu naar eens naar het strand.

Dionbi
Ze vinden het niet erg dat we op dezelfde school zitten.
Soms zijn er wel eens leerlingen die zeggen dat er een meisje op school goed op mij lijkt, logisch toch...
Mijn dochter vindt het super dat ze een jonge mama heeft. Ik heb ook altijd veel jeugd rond me voor eens te babbelen, ik geniet er zelf ook van. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 20:25    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Hoi Lisa,
lees jij je mails ook op vakantie? Goed dat je je gewicht toch een beetje in de gaten houdt. Morgen een shake? Op 14 juli? Vieren jullie ook een beetje feest? Vuurwerk op het strand? Merk je iets van corona maatrgelen?
Leuk om te lezen wat je doet voor werk. ja, de jeugd houdt je jong. Ik heb vroeger zelf voor de klas gestaan en gaf gymles aan de hele school, van 6 tot 12 jarigen. Was leuk om te doen, maar door mijn gezondheid moest ik daarmee stoppen.
Fijne vakantie en geniet ze lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hello girls,

Dionbi@ Hou vol hoor, het zijn al twee weken groene vakjes!

HHH@ Jij gaat ook goed hoor, nog even en dan heb je je streefgewicht gehaald in dit sprintje. Ook ik ben bezig om alles om te gooien en veel bewuster te gaan eten. Het gaat goed. Al mijn dagen zijn 100 %. Niets gezondigd...al vanaf 28 april 2020 niet meer. Voelt zo goed. Dat je er mee bezig bent is al een goed teken, verwacht niet dat het allemaal gelijk lukt. Je werkt eraan. Tof hoor.

Lisa@ Leuk van je te horen zeg vanuit France! Hoe bevalt het in Carnac, nog in Le Menec geweest? Doen hoor! Je hebt groot gelijk om toch nog af en toe voor shakes te gaan. Dan heb je al die moeite niet voor niets gedaan.

Kreeft en Lizanx @ Hou jullie goed, waar je ook bent!

Straks ben ik jarig, maar geen taart en rotzooi voor mij, ook niet voor mijn man en stiefdochter. Liefst nooit meer suiker, snacks of zoutjes etc. voor ons.
Zien wel hoe ik mijn verjaardag doorkom. In ieder geval andere dingen in huis gehaald. Kipstokjes, snack tomaatjes, puntpaprika en eigen gemaakte eiersalade met verse ingrediënten op een cracotte, beter dan die Melba zooi. Kids krijgen een gehaktballetje it de airfryer en als drank Taksi, zit tenminste geen suiker in. Liefst geef ik ze thee of water i.p.v. die toegevoegde rotzooi, maar ohhh...dat kan niet bij oma, zijn ze niet gewend ook.

Zelf houd ik mij nog steeds aan mijn dieet, nog even volhouden. Ik wil niet één dag zondigen. Heb bijna mijn doel bereikt Uitroep

Ach...verjaardag en jarig worden met alles erop en eraan. Pffff...
Krijg elke dag een groot cadeau...dat is mijn geluk samen met mijn lieve man en natuurlijk onze gezondheid.

Iedereen een fijne dag en veel plezier!

Groetjes Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 14:04    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster wat voor dieet volg jij?
Zie dat je over 2 dagen jarig bent,ik zelf ben over 5 dagen jarig.
Gaan een weekendje naar de camping,de kinderen en kleinkinderen komen dan en we steken de bbq aan.
Taksi zit inderdaad geen suikers maar daar zit weer melk in en dat mag ik niet hebben.
Ik drink zelf Christel cleane,daar zit ook geen suikers in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 15:16    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik hoop dat je een fijne dag hebt en er heerlijk van kan genieten.
Hier gaat het niet zo goed.
Elke dag een onsje erbij, terwijl ik toch geen hele rare dingen doe.
Morgen gaan we uit eten met 6 vrienden, daar ga ik van genieten en ik weet dat dat een prijs heeft achteraf. Ik zal wel flink zwaarder zijn.
Vandaag relaxed 100% gezond en maandag start ik met deel 2.
Afvallen tot 75 kg.
Dan trek ik alle registers open.
cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 8:23    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Wat lief dat jullie aan mij denken, thanks...super leuk!

Kreeftje@ Wij zijn dus allebei kreeft, ha ha ha...Als je naar mijn eerste pagina kijkt, dan weet je alles. Maar in het kort gebruik ik Dieet Pro shakes. Super lekker, geen suikers en ...ik ga als een tierelier. Maar...ik beweeg ook veel en liefst elke dag als mijn lijf het toestaat. Per dag gebruik ik rond de 800 en 1000 kcal.
Melk met shakes is goed te doen, jij kan kiezen voor bijvoorbeeld de amandeldrink zonder suiker. Heb ik ook geprobeerd en het gaat prima, zeker met de chocolade en cappuccino shakes. Het kan ook gecombineerd met yoghurt van bijvoorbeeld alpro. De fruitsmaken zijn daar heel lekker mee.
Als je twee potten besteld bij Dieet Pro krjig je een gratis beker of nog iets extra's erbij en bij de volgende bestelling elke keer 15% korting.
Ik doe het er goed op!

Menu in het kort:
Shake - Shake - cracotte (28 kcal) met mager beleg - prakkie met weinig aard, veel groente en soms wat vlees en vroeg ik de avond soms appel. Heel veel water en af en toe thee/koffie.
That's it.

HHH@ Het is inderdaad een heerlijke dag, veel felicitaties gehad, ook van de weegclubmeiden. Erg lief. Dag kan niet stuk.
Jammer dat het ff niet lukt met het afvallen voor jou, maar dat komt wel weer. Geniet nu maar van het weekend. Ff dan geen gezeik over kcal en maandag serieus aan de slag.
Trek maandag die registers open en je zult zien dat jij ook gaat kicken.
Het is best te doen, zover ben je nog niet achterop geraakt, dus zet um op.

Nou komt het...mijn oude, lieve buurvrouw belde net voor 11 uur dat het niet lukt om op visite te komen, haar been zet zo op en ach...ze is al zo oud, de schat. Was gister al bij haar geweest om te soppen en had al mijn cadeau gehad voor de zekerheid gekregen, maar niet geopend. Dat zou ik dus in haar bijzijn doen vanmorgen.
Mijn man had speciaal voor haar en voor hem ( dus niets voor mij) hazelino's gehaald. Je voelt um al aankomen...daar lag de hazelino..helemaal alleen op haar bordje, ha ha ha...Tja...
Crebbie lustte het wel en het ergste was...ik heb er niet eens spijt van dat ik hem soldaat heb gemaakt, ha ha ha..
Om je rot te lachen. Ik maar op iedereen afgeven die zo stom is om toe te geven aan al dat lekkers en ja hoor...Creb voor gaas.
Ik vond het heerlijk voor vandaag en had ff bout aan alles.
Nu ben ik echt jarig Grap

Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve wensen en wens iedereen een gezellige dag toe en wees niet zo slap als ik vandaag. Smile

Blije groetjes van Crebbie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:11    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster
Gelukkige verjaardag!
Carnac bevalt ons goed. Al mooie dagen gehad maar s'avonds kunnen we minder laat buiten zitten door de te frisse wind. In Dordogne kon dat wel, dat mis ik wel een beetje.
Maar wel mooie stranden, ook het schiereiland Quiberon al een paar keer bezocht. Daar hadden we een strand voor ons alleen.
Op gebied van eten, geen uitspattingen maar wat mis ik mijn weegschaal. Gisteren wel eens een pizza gaan eten en vandaag een pannenkoek.

Maandagavond zijn we terug in België.
En dan kan ik weer verder! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 18:08    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Kreeft, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag toegewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 11:54    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Van harte geeliciteerd Kreeft en een fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 12:14    

Reageer met quote
https://www.youtube.com/watch?v=mgb79ya4_9o

Happy Birthday Van harte fefeliciflapstaart Kado en een hele fijne dag.

Groetjes van Crebster Mallepietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 13:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Pagina 29 van 32