Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Goedenmorgen allemaal,

Crebster: wat een geweldige foto. Ik kan me voorstellen dat je een heel gelukkig mens bent. Je ziet er mooi uit! Ik geniet mee met je.

Lisa, dat klinkt gezellig. Ik ben benieuwd wat voor werk je doet.
Ik hoop dat je na het feest, waar je je zo goed hebt gehouden, de flow kunt behouden. Bij mij gaat het meestal 2 dagen na een feestje mis. Zoals dit weekend. We hadden 4 dagen achter elkaar onverwachts aanloop van vrienden die rond 16.00 uur langs kwamen. Ik heb me 3 dagen keurig ingehouden, geen alcohol, geen nootjes, wel meegedaan met spontaan pizza's halen. Ik had verder geen rust om bewust en gezond te koken.

Nu ben ik voor het eerst in maanden weer wat aangekomen en gaat mijn flow niet meer vanzelf.
Ik moet opnieuw beginnen en moet de puntjes weer op de i zetten. Te beginnen met het invullen van de eetmeter.
Het is balen, maar ik weet ook dat ik me heerlijk voel als het lukt.
Ik hoop volgende week weer rond de 77 kg te wegen.

Gr, Hettie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 8:33    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hettie
Ik ben 35 en van opleiding boekhoudster. Ik werk al 11 jaar in een schoolsecretariaat. Het is heel afwisselend werk, elke dag is anders. We zijn met 10 in het secretariaat maar werken niet allemaal fulltime.
Ik maak ook nog de facturen van de leerlingen maar ook eens toezicht of EHBO. Ik heb ook wel een goede klik met de leerlingen. Het zijn 800 leerlingen tussen 12-18 jaar. Twee van die leerlingen zijn ook eigen kindjes Cool Ons dochter wordt in december 15 en zoontje 13. En dan een zoontje dat net 6 is. Hij zit in de school naast me, dus soms zwaait hij overdag eens aan mijn raam.

In verband met mijn gewicht, deze morgen 72,8. Geschokt Heel blij dus Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen girls,

HHH@ Bedankt voor de complimenten. Hoop dat ik iedereen ermee inspireer, want succes met afvallen is zo een ontzettend fijn gevoel!

Ga nu maar gauw weer alles in de eetmeter zetten, het helpt mij ook enorm en zeker omdat ik zo een lastige eter ben. Het gaat je echt wel lukken. Haal voor meerdere dagen verse groente, aardappelen, zuivel en zorg dat je mager vlees in huis hebt. Ik had voor een paar dagen magere runderlappen. Kan je toch lekker ervan eten en toch niet al te veel kcal. Dat allemaal zit ik uit te zoeken met de eetmeter. Ik weeg ook alles af wat ik eet.
Eerst weeg ik waar ik trek in heb, nou...dat is al gauw teveel, dus door wegen weet je waar je limiet ligt.
Ga ervoor hoor! Op naar de 77 kg.

Lisa@ Leuk dat we nu weten wat je doet voor de kost. Leuke baan met al die jong volwassenen. Dus heb jij ook de gevolgen van de corona goed gevoelt toen alle leerlingen thuis waren. Vreselijke tijd.
Lief dat de jongste ff naar moeders zwaait als ie langs komt. Heerlijk om je lieverd ff te zien.

Maar ff wat anders...we wegen nu hetzelfde, ha ha ha...wat een strijd! Geintje, ik vind het leuk zo hoe het gaat zo samen afvallen.

Je doet het prima zo en ben super trots op je.

Groetjes allemaal van Crebster, geef niet op!

https://www.youtube.com/watch?v=GR3Ydb5IuQw Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik begin nu weer met het afvallen.
Het word nu tijd dat mijn corona en vakantie kilo's er weer af moeten.

Crebster ik doe weer gewoon mee,als ik vakantie heb of weg bent dan reageer ik niet en schrijf dan niks.
Maar het gaat redelijk met me,daar bedoel ik niet het afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Wauw Crebster, wat ben je al slank.

Lisa, leuk afwisselend werk heb je. Vinden je 2 oudsten het leuk dat je op dezelfde school werkt?

Hhh, en? is het je gelukt om weer in de flow te komen?

Kreeft, fijn dat je er weer bent. Ik vind het meevallen hoeveel je bent aangekomen hoor.

Ik heb weer een klein minnetje. Ik heb liever steeds ietsje eraf, dan die grote schommelingen. Maar ja....

De eerste week van de vakantie zit er bijna op.
Als je thuis blijft, gaat alles gewoon door.
Echt vakantiegevoel heb ik niet en dan werkt het weer ook nog niet mee. Maar ik geloof dat het volgende week iets beter wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Kreeft58 schreef:
Ik begin nu weer met het afvallen.
Het word nu tijd dat mijn corona en vakantie kilo's er weer af moeten.

Crebster ik doe weer gewoon mee,als ik vakantie heb of weg bent dan reageer ik niet en schrijf dan niks.
Maar het gaat redelijk met me,daar bedoel ik niet het afvallen.

Heeee Kreeftje, ik had het ff niet meegekregen dat je op vakantie was. Stom
Maar wat fijn dat je er weer bent. Groot gelijk dat je ff een internet time-out neemt tijdens vakantie. Doe ik ook hoor.
Ben blij dat het wat beter met je gaat, hou je goed!

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .
even een kort berichtje .

Ik ga goed en weeg netjes 68,3 en het fijne is ,alles kan ik eten maar wel met mate. nu ik alles los laat gaat het veel beter dan toen ik hier druk mee deed.

Het gaat jullie goed . en groetjes .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Eliza, wat fijn dat het zo goed gaat! Volhouden zo.
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 19:31    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt goed Eliza! Lekker vasthouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 21:28    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week was ik mijn flow kwijt. Niet dat ik opeens alles laat schieten, maar het sluimert erin. Bij het boodschappen doen neem ik dan de dingen mee die ik beter kan laten liggen.
Ik ga dan b.v. een cake voor mijn man bakken en neem zelf geen cake. Ik doe daarna wat extra kaas op de ovenschotel. Dat eet ik dan wel. Zo sluimert het erin en verleg ik langzaam weer mijn grenzen.

Gisteren was de eerste dag dat ik bewuster heb gekookt en dingen heb laten staan. Het was een 100% gezond dag en de weegschaal was vanmorgen vriendelijker. 1 ons eraf! Al met al ben ik tevreden. Mijn gewicht schommelt erg en ik hoop dat die ene ons blijvend is. Ik ga gewoon verder met 100% gezond en hoop snel de 76 kg te bereiken. Mijn volgende streefgewicht en het eindoel voor week 32. Ik heb nog 3 weken. Dan is dit sprintje afgelopen
Een leuke uitdaging! Ik ga ervoor!

Fijne week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 7:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Pagina 28 van 32