Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

HHH@ Super dat je nu onder de 78 kg weegt, heerlijk gevoel. Goed hoor! Elk onsje is er ééntje.
Wat een prachtige boeken De Zeven Zussen, niet? Ik ben in deel 4 bezig. Wat kan die Lucinda Riley schrijven zeg. We zijn er lekker mee van de straat en zeker nu het zo bewolkt is.

Pieterke@ Leuk zeg dat je af en toe langs komt. Het clubje hier is aardig verdund, maar we houden de moed erin. Hoe gaat het met jou?

Dionbi@ ja joh...het is maandag, dus aan de slag maar weer. Lekker je huisje doen, dan kan je ook niet aan eten denken. Wel een fijn vooruitzicht om ook al ga je niet weg, lekker te relaxen. Misschien ook wel lezen?

Wens iedereen een goede start in deze nieuwe week.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 11:20    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Wat zijn we een klein groepje geworden.

Hhh
Goed bezig! Cool

Crebster
Blij dat jij hier ook nog schrijft. ja, je haalt me zeker in!
Ik moet iets harder mijn best doen! Aan beweging zal het niet liggen. Ik ga bijna dagelijks een uurtje wandelen.

Hier wat drukke dagen achter de rug.
Deze middag speciaal thuis komen eten omdat de collega's elke dag belegde broodjes eten...
Ik ben vanmorgen gestart met een bananen milkshake. Deze middag een proteïne pudding. En even uit mijn werkomgeving geeft me echt rust.
Cool

Dit weekend vooral genaaid. Een lego t-shirt voor mijn 6 jarige. Een lego pyjama voor mijn 12 jarige (Hij ziet het stofje heel graag maar is te oud om dit te dragen op school). En gisterenavond nog begonnen aan een short voor mijn 14 jarige metekind. Hij is al weken aan het zagen Rollende ogen Anderzijds toch wel blij dat hij absoluut een creatie wil van mij en niet enkel merkkleding wil.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 12:25    

Reageer met quote
hhh schreef:
Vanmorgen heb ik deel 5 uitgelezen in bed met ontbijt en de weegschaal gaf 77.9 kg aan. Onder de 78!
Een heerlijk begin van de dag en de week.
Het gaat super langzaam...maar elke ons eraf is eraf.

Hallo HHH,

Ha ha ha..ik kon vannacht ook niet slapen en ben mijn deel 4 gaan lezen. Bijna uit, maar oooohhhh....wat spannend zeg. Ben nog steeds onder de indruk hoe mooi die Lucinda Riley schrijft, prachtig.

Fijn dat je resultaten ziet met lijnen, ik ben trots op je.

Groetjes Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 12:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier al paar dagen na elkaar flink gewandeld.
Officieel is de vakantie begonnen maar ik ga nog 3 dagen gaan werken in juli.
Morgen, overmorgen en maandag.
En al volop aan het nadenken wat we nog nodig hebben om op reis te vertrekken. We zouden tussen 11/13 juli naar Frankrijk willen voor 10 dagen. Ik ga lastminute boeken (2/3 dagen op voorhand) en afhankelijk van het weer de regio kiezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 22:22    

Reageer met quote
lisa30 schreef:
Hier al paar dagen na elkaar flink gewandeld.
Officieel is de vakantie begonnen maar ik ga nog 3 dagen gaan werken in juli.
Morgen, overmorgen en maandag.
En al volop aan het nadenken wat we nog nodig hebben om op reis te vertrekken. We zouden tussen 11/13 juli naar Frankrijk willen voor 10 dagen. Ik ga lastminute boeken (2/3 dagen op voorhand) en afhankelijk van het weer de regio kiezen.

Goed bezig Lisa,

Wandelen is het beste wat je kan doen, wist je dat? Je vetverbranding is dan op zijn best. Snel, langzaam en dan weer normaal lopen. Groot gelijk dat je zo lekker bezig ben.
En dat ik je inhaal, ha ha ha...gaaf niet? Jou lukt het ook om weer wat af te vallen. Gaat toch goed zo?

Gaaf dat je zo handig bent op de naaimachine en dat die kinderen dan zo spontaan zijn en echt niet naar merkkleding kijken. Heerlijk dat je zo voor ze bezig bent. Knap hoor.

Wens je alvast een fijne en veilige vakantie, als je de berichten goed in de gaten houdt, zal het nu toch wel moeten kunnen? Heerlijk de Franse zon, ik ben gek op Frankrijk. Alleen die croissants al....jammie....Jaren er door heen gebanjerd.

Succes met boeken van je vakantie, leuk vooruitzicht! Geniet ervan.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 9:47    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
ja, wat een klein groepje zijn we geworden. Het is wel makkelijker om iedereen nu te volgen.
Dat heeft ook zo zijn voordelen en maakt het contact wat persoonlijker.
Tot nu toe weeg ik me altijd op maandag. Ik merk echter dat de meesten dat op vrijdag doen. Dat ga ik vanaf volgende week ook doen zodat we een beetje gelijk aktief zijn op de weegclub.

Hoe gaat het met je Crebster? Is het vol te houden met de shakes? Je gaat als een speer!

Dionbi, je bent gelukkig min of meer gelijk gebleven. Begin je weer in het ritme te komen? Elke dag is weer een nieuwe dag.

Lisa, leuk dat je zoveel wandelt en achter de naaimachine zit. Ik heb vroeger ook heel veel genaaid. Ik had kleine kinderen in de tijd van Oillily en Kneeltje, maar mijn kinderen (en ik) deden daar niet aan. In die periode had ik ook een winkeltje met zelfgenaaide kinderkleren. Min naaimachine staat nog steeds paraat, maar ik ben nu druk met fotografie. Spannend je vakantieplannen. Waar hou je van...bergen?...strand? Slim om eerst af te wachten wat voor weer het wordt. 14 juli is het altijd groot feest in Frankrijk. Ik ben op 14 juli getrouwd en dat vierden we altijd in Frankrijk. Onze kinderen dachten dat het vuurwerk speciaal voor ons was. Dat voelde ook zo.

Nou dames, fijn weekend!
Gr, Hettie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb een ienieminie minnetje Lachen
Maar gelukkig niet verder aangekomen.
Sinds gisteren de draad weer opgepakt.

Grappig Hettie, dat je kinderen dachten dat het vuurwerk speciaal voor jullie was.

Ik hou ook van handwerken. Haken, breien en 'vroeger' borduren. Met dat fijne dmc garen. Maar kleding naaien kan ik niet. Is eigenlijk best raar, want als kind ben ik er wel mee opgegroeid, want mijn moeder naaide heel veel. Maar ik heb het nooit geleerd.
Haken en breien heb ik mezelf geleerd. Mijn allereerste breiwerkje was een witte sjaal in rechte en averechtse steken. Ik was toen denk ik een jaar of 10.

Lezen en kaarten maken zijn mijn andere hobby's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 13:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren dan toch geboekt om zaterdag 11 juli in Frankrijk te zijn. Cool
Tien dagen Carnac. Eerste keer in die regio. Kindjes wilden graag naar het strand. Het is 800 meter om naar het strand wandelen.
De voorbije jaren al vaak naar Dordogne geweest en ook de Charente Maritieme.

Hettie
Zo leuk om het steeds daar te vieren! Altijd leuk om op 14 juli in Frankrijk te zijn, al denk ik dat het dit jaar sober zal zijn.
En zo leuk een winkeltje met zelfgenaaide kleding!

Dionbi
Haken lukt me niet zo goed. Misschien moet ik toch nog eens oefenen...
Ik lees ook graag, voornamelijk in de vakantie. Ik lees nu Karin Slaughter.

Crebster
Vandaag nog 8 km gaan wandelen aan een stevig tempo. Het doet me echt goed. Vandaag flink opgelet, ik geef morgen mijn resultaten in. Deze morgen was het 73,7. Dus blij om die 73 te zien!
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 0:04    

Reageer met quote
Hallo Lisa,

Betreft 14 juli, het is een super dag en ik denk dat ie best gevierd wordt, ondanks minder toerisme.
Wij waren in Spanje in L' Ampolla op mijn verjaardag 16 juli, dan eren ze de Virgen del Carmen, de bescherm heilige van de zee. 's Middags zitten hele families aan de boulevard te eten, drinken en dansen op muziek en 's avonds vaart er een boot uit de zee op, in een ere haag van boten met de Heilige Carmen, dan werd iedere boot gezegend en daarna groot vuurwerk. Wat een spektakel is dat zeg en dat toen op mijn verjaardag en een mooie zonsondergangen.

Wat een leuke keuze van je vakantie, daar zijn wij ook geweest met de camper. Wij waren helemaal in de ban van de druides, legendes en mythen en zonsondergangen ( ben ik gek op).
Het is het gebied van Asterix en Obelix, zie je het voor je. De camping heette ook Les Druides.
Ook in Le Menic moet je zijn, bij de megalieten, menhirs etc.
de kinderen zullen het giga leuk vinden dat je op een plek bent, waar de verhalen van dit bekende duo heeft afgespeeld.

https://www.hunebednieuwscafe.nl/2016/07/mysterieuze-rijen-stenen-bij-carnac-in-bretagne/

De legende is dat al die stenen vroeger rijen soldaten waren, ze mochten niet omkijken en dat hebben ze wel gedaan. Dat waren dan heel veel soldaten, hi hi...
Ruim 1000 alignements, rijen stenen, zie je staan. Het is onverklaarbaar hoe dat is ontstaan en zeker zoveel bij elkaar

Ook bij de stranden kunnen de kids zich vermaken met het rapen van schaaldieren en zeker kokkels bij eb. Engelsen stonden de hele dag met hun kont naar boven om maar te rapen met een lepeltje en emmer.

Betreft je boeken van Karin Slaughter, ik heb heel veel boeken van haar in epub voor e-reader. Als je ze wilt hebben, stuur dan maar een pb-tje.

ja joh...als we zakken in de zeventiger kilo's is het toch een feest, vindt je niet? Knap gedaan hoor, Lisa.

Nou...heel veel plezier straks met de voorbereiding van je vakantie, het is een hele leuke, stoere plek om te zijn.

Salutations de Crebster de joyeuses fêtes
Groetjes van Crebster en een fijne vakantie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 11:30    

Reageer met quote
Goedemorgen HHH,

Het is zeker een klein groepje, nu kan je iemand persoonlijk een een berichtje sturen.

Maar jij gaat ook goed en zakt ook al aardig in de zeventiger kilo's. Fijn gevoel is dat, niet. Mag je trots op zijn en...hou vol!

Het gaat goed met mij hoor! Hou het nog steeds verbazingwekkend goed vol. Heb mijn stiefdochter ook aangemoedigd, die doet het Atkins dieet. Ach...als ze maar afvallen, ze werd veel te dik en ik heb haar nu aangestoken om af te vallen. Het lukt haar weer en is heel blij. Ik zeg elke keer...we gaan mooi worden. Ha ha ha..

Ik weeg me altijd op dinsdag, dan heb ik na zaterdag, dat is frietjesdag voor ons, de tijd om de schade in te halen. Zit tussen mijn oren hoor, want ik eet die dag beperkt, omdat ik zo graag frietjes eet met mayo en kalfskroketje. Dat verdien ik dan na een week tandhakken. Nee hoor...het gaat goed, beweeg goed en voel me goed. Wat wil je nog meer.

Vrijdag is eigenlijk ook een goede dag om te wegen, dan heb je een hele week na het weekend om te balansen.

Hou je goed en blijf zo doorgaan met afvallen.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 11:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 26 van 32