Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Wat schrik ik van al deze berichten.

Guusje@ Ik snap wel dat je hoofd er nu niet naar staat om een sprintje te leiden. Maar wel zorgelijk betreft je man, ik vind het zo erg voor jullie allebei. Wens jullie nogmaals ontzettend veel sterkte en dat er een betere tijd aanbreekt.
Bedankt voor de leuke tijd in het Actief sprintje en ik hoop in de toekomst toch nog wat van je te lezen.

Groetjes van Crebster.

Laatst aangepast door Crebster op za 27 jun 2020 18:13, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 10:12    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Wat naar om deze berichten te lezen.
Ik kan me voorstellen dat je wel iets beters aan je hoofd hebt dan afvallen in sommige situaties.
Ik wens Guusje en haar gezin veel voorspoed en sterkte.

Jammer dat er meteen anderen ook verdwijnen uit deze groep.
Is aan de overigen de vraag of we doorgaan?
Als nieuwkomer hier begon ik net te wennen en een beeld te krijgen van de meesten, dus ik zou het zonde vinden om deze groep op te heffen. In moeilijke tijden kan je ook steun vinden in elkaar. Ik hoor graag hoe de anderen erover denken.

We kunnen een nieuwe draai geven aan deze groep. We kunnen bijvoorbeeld nu wat recepten gaan uitwisselen voor tropische dagen. Mijn repertoire salades wordt al steeds groter en dat maakt het afvallen voor mij makkelijker. Van de nood een deugd maken en kijken naar de mogelijkheden die er zijn.

Momenteel val ik niet af. Ik ben nog steeds gezond bezig ben en smokkel niet. Ik denk dat ik nu veel vocht vasthoud
De komende week ga ik een natuurlijke detoxkuur volgen en hopelijk helpt dat mijn lijf te ontgiften. Ik heb via sochicken een boekje besteld. "7 dagen detox met rauwkost en smoothies" van Erica Palmcrantz Aziz.

Om in een goede mindset te komen kijk ik af en toe op de site van Jelle Hermus van sochicken. Hij inspireert me bijzonder en ik word er heel vrolijk van. Voor de liefhebber: https://sochicken.nl/

Fijn weekend en hou vol!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
We zien elkaar wel bij een andere sprint .

Guusje heel veel sterkte en kan je deze sprint niet stoppen via Ellen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dames ik ga de weegclub verlaten .

Mijn gewicht is prima wil niet meer afvallen .

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hetty, wat mij betreft gaan we gewoon door hoor.
Ik vind het ook jammer dat er zoveel uitgaan, met sommigen schrijf ik al langer en dan leer je elkaar toch een beetje kennen.
Maar een ieder is natuurlijk vrij om te doen wat goed voelt.

Succes Eliza, maar jou kennende is het vast: tot snel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 17:36    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik dacht dat als de beheerder van een sprintje uit het sprintje gaat, dat het einde verhaal zou zijn.
Nu ik zo lees dat jullie willen doorgaan en dat het ook blijft doorgaan, blijf ik ook.
We blazen er weer wat leven in.

Sorry dat ik jullie teleur heb gesteld. We blijven elkaar steunen. Creb is back.

Fijne avond en...hou vol.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik lees nog af en toe even mee. Dionbi gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 23:30    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
hier deel ik ook even het berichtje van Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 13:12    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Crebster, fijn dat je mee blijft schrijven.

Pieterke, dank je.
Wat leuk dat je af en toe mee leest.
Hopelijk is alles goed met je?

Hier is de verjaardag weer achter de rug en vandaag zijn de restjes weer opgemaakt.
Vanaf morgen de focus weer op afvallen.
Gelukkig wordt het wat koeler deze week.
Ik wil het één en ander in huis doen, want na deze week hebben we vakantie. En al gaan we niet weg, het huishouden wil ik dan wel op een lager pitje zetten. Ik heb dan tenslotte ook vakantie Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 22:05    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen heb ik deel 5 uitgelezen in bed met ontbijt en de weegschaal gaf 77.9 kg aan. Onder de 78!
Een heerlijk begin van de dag en de week.
Het gaat super langzaam...maar elke ons eraf is eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 9:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 25 van 32