Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Weer een hete dag .

We blijven rustig en drinken op tijd water .

Vandaag blijven we thuis .

We hebben nog 1.5 week vrij van de 3.
Van de week een limburgdagje en een brabants dagje gehad met terrasjes drinken en ijsjes gegeten . Uiteten nog 3 x in die 1.5 week en dan is alles weer normaal .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 10:59    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Lisa, ik zou echt proberen je gezonde eetpatroon vol te houden, vooral omdat je zo lang vakantie hebt. Misschien kan je juist je vrije tijd gebruiken om gezonde recepten uit te zoeken en te maken, het eetpatroon eigen te maken.

Eliza, jouw vakantie alweer voor de helft voorbij. Je hebt tot nu toe mooi weer. Tijd gaat snel hè. Nog leuke olannen voor de rest van de vakantie?

Mijn man moet volgende week nog werken en dan hebben wij vakantie. We hebben nog geen plannen.

Het sprintje lijkt een beetje dood te bloeden, jammer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 13:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dionbi wij gaan deze 1.5 de tuin beetje aanpakken en binnen in huis nog steeds wat zoeken voor op de witte muren .
Ook nog op visites en meer ach dagen vliegen om

Vast nog een dagje weg naar een stad .
Door corona geen huisje huren . We zijn wezen kijken maar het leeft niet . Het was er stil .

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 16:34    

Reageer met quote
Nee, dit jaar is de vakantie anders dan andere jaren.

Zaterdag is onze jongste zoon jarig. Ook zoiets. Nu de visite maar verdelen over de dag, tenminste diegene die wel willen komen.
Eerst leek het er op dat het mooi weer zou worden, dus dat we buiten konden zitten. Maar als ik de voorspellingen nu zie......
Afwachten maar of en wanneer de (onweers)buien komen.

ja hoor, net iets te lang buiten gezeten en helemaal lek geprikt door de muggen Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 22:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hoop voor je dat je buiten kan gaan zitten morgen . Alvast gefeliciteerd .
Wij vieren alleen de verjaardagen 1x per jaar samen in de zomer .

Nu afwachten met corona.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Hier ben ik weer! Was zulk mooi weer. Zag wel het een en ander betreft berichtjes voorbij gaan hoor.

Met het mooie weer aan het Grevelingenmeer gezeten, lekker lezen en bruin bakken. Heerlijk windje, zalig en...in bikini...het kon nu al weer!

Deze week ook niet veel gesport, dat is best ff lekker dan altijd maar je te barsten lopen Lachen

Dionbi@ Hoe is het je vergaan deze warme dagen, de hete dagen zijn bijna voorbij en straks weer wat normale temperaturen. Helaas wel met regen. Morgen je zoon jarig, dat moet natuurlijk gevierd worden, al doe je maar van alles de helft. Het is zo weer maandag en dan idd de knop om. Gaat lukken! Zet een kommetje azijn/water bij je als je in je tuin zit en zo een last hebt van muggen. Dat scheelt!

Eliza@ Hallo bouwvakkert. Nog steeds bezig in en rond het huis, ben benieuwd waar je nog naar toe gaat als je erop uit trekt.
Hou vol hoor met afvallen, dat minder eten wen je wel aan. Gewoon meer water drinken, zeker nu met deze temperaturen. Succes.

Guusje@ Het is een beetje stil rond jouw persoontje. Lukt het wel allemaal? Moeten we ons zorgen maken, Nee toch? Hoe gaat het met het stoppen met roken? En met je mannetje? Wens jullie beiden heel veel sterkte, we vergeten jullie niet.

HHH@ Je gaat ontzettend goed zeg en hoop dat je inderdaad onder de 78 kg komt. Elke keer zo een getal zien zakken, dat voelt zo kickie! Hou vol hoor.

Kreeft@ Hoe gaat het met je kreeftje? Tijd niet van je gelezen en ook niet in je dagboek. Je geeft toch niet op, lieverd. Hou vol hoor, ik mis je.

Lisa@ Zo harde werkster en shake-maatje, tja...wat zal het een rare tijd voor je zijn geweest. Straks lekker twee maanden vrij en dan even geen stress meer.
Ik heb ook blijvend mijn eetpatroon veranderd met Dieet Pro en het bevalt mij zo goed. Hoef niet zo na te denken meer en eet nooit teveel. Toen wij een dagje weggingen was ik bang dat ik voor gaas zou gaan, maar Nee...lekker mijn shakebeker meegenomen in de koeltas met extra koelelementen en het was een traktatie, stukje puntpaprika bij me en gewapend met een appel en heel veel water en 1 alcoholvrij biertje. Geen honger gehad, dat heb je nog wel eens aan het water of in de buitenlucht. Ben nog steeds blij dat het allemaal gaat zoals ik had gepland.
Maar wat ben jij een feestbeest, heerlijk...moet ook kunnen hoor. Leuk dat je van die gezellige buren hebt.
Betreft gewicht ga je goed zeg. Zal ik je nog kunnen inhalen in dit sprintje, ha ha ha....

Lizanx@ Hoe gaat het met het lezen? Ben je al verder gekomen? Ik ben nu bij deel 4 van de Zeven Zussen. Als ik ff tijd heb dan moet ik gewoon lezen, ha ha ha... soms sta ik vroeg op, anders heb ik geen tijd en dan ben ik zo nieuwsgierig hoe alles verloopt met die zussen, zeer verslavend.

Vanmorgen bericht gehad via mijn broer, dat ik mijn moeder na bijna 4 maanden mag opzoeken, want haar etage is coronavrij!!! Andere etages nog niet.
Nou moe...je denkt toch niet dat ik in een gebouw of lift stap met personeel die van de besmette afdeling komt? Het is altijd ontzettend druk met in en aanloop van verzorgend personeel.
Je wordt blij gemaakt met een dooie mus. Zijn zij nu gek of ben ik zo simpel? Het gaat om zeker 20 bewoners en personeel op andere afdeling, waar de lift stopt!
Moet niet gekker worden.
Maar ja...ze bedoelen het goed, maar ik ga na maanden thuis zitten, vakantie doorgeboekt naar volgend jaar etc voor de veiligheid het niet riskeren om daar wat op te lopen om dan mijn moeder, man aan te steken. Ik vind dit alles nog steeds eng en zo komt het steeds dichterbij. Rot tijd!

Nou mensen, mijn wassen zijn allemaal droog, dus ik ga ff vouwen en strijken en daarna hoop ik weer te gaan lezen. Druk druk druk.

Iedereen een fijne dag gewenst en laten we het sprintje een beetje leven in blazen. We doen zo ons best en dat moet beloond worden. Complimenten aan allemaal, want...we gaan door en ik vind jullie kanjers, zeker met dit uitzonderlijke warme weer!

Groetjes van Crebster en...Drink genoeg!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 14:59    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Ik ga mezelf verwijderen uit het sprintje,ben te weinig actief terwijl ik daar bij anderen altijd op gehamerd heb.

Crebster,het gaat hier niet geweldig,qua blaas wel,alleen de andre kwalen waar operatie voor nodig is niet.bedankt voor je berichtje.

Het ga jullie goed en misschien tot ziens in een ander sprintje

Groetjes guusje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 5:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Guusje jammer maar jij bent toch beheerder van dit sprintje . Dan wens ik jou veel succes .

Ik ga hier dan ook stoppen of weg .

Ik ga verder met 2 anderen sprints
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 7:02    

Reageer met quote
Jammer Guusje. Sterkte met alles. Hopelijk zien we je snel terug, hier of in een ander sprintje.

Eliza, jammer dat jij dan ook gaat. Nu word het wel heel stil hier.

Jammer, het heeft hier vannacht niet zoveel geregend.
Het is dan ook niet lekker afgekoeld. Tjonge wat was het warm vannacht.
Ik hoop dat het vandaag ook een beetje meevalt met de regen, want dan kunnen we lekker buiten zitten vanmiddag.
We krijgen vanmiddag en vanavond visite. Dus druk dagje.

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 8:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dionbi fijne dag en ja heerlijk weer voor visite .

Daarom stop ik hier te stil .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 8:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 24 van 32