Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Te gek Crebster. Ik heb de eerste 3 delen gelezen. Ik verheug me op het vervolg.
Geen tijd om aan eten te denken.....lekker lezen!
Bedankt!

Gisteren had ik een "zware" dag. Ik voelde me beroerd. Geen zin om te koken. Vandaag gaat het beter.
Ik vul de eetmeter niet meer in en heb een balans gevonden. Hopelijk kan ik het op deze manier vasthouden en anders ga ik de eetmeter weer invullen.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ben net binnen en verdoving zit er nog in, maar niks gevoeld.
kleur is gelukkig mooi en plaatje is gewoon wennen . wel nu enorme slijmvorming nu de verdoving er nog inzit .
Morgen terug voor nazorg .
Ik ben blij dat is gebeurd .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Eliza, fijn dat het achter de rug is. Hopelijk krijg je niet veel last, als de verdoving is uitgewerkt. En ik geloof je gelijk, als je zegt dat het plaatje wennen is. Je hebt toch iets in de mond wat er niet hoort.
Maar dat gaat vast goedkomen. Nu maar even rustig aan doen.

Wij zijn vandaag 27 jaar getrouwd en dat wordt natuurlijk gevierd.
Vanaf morgen weer in de afval modus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 16:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dionbi gefeliciteerd met jullie 27 jarig huwelijk .

ik heb net molletjes genomen want het begint te zeuren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 16:25    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik spring nog eens vlug binnen.
Gisteren 6,3km gewandeld en ook vandaag 5km.
Deze week beetje extra inzet, ik hoop op een beloning zaterdag. Erg blij

Vandaag zijn we een Nederlands Hangoorkonijntje gaan halen. Zo schattig. Hij was al een maand gereserveerd. Dus tijd genoeg om zijn villa in te richten. Het is een mooi verblijf geworden met twee rennen. Maar de eerste dagen houden we hem nog binnen...

Ons drie kindjes zijn alvast gelukkig. Naast onze mops, kat, dwergpapegaai, schildpad en vissen, een extra bundel liefde in huis. Zelf droom ik nog van een blauwe Vlaamse Reus. Cool

Eliza
Veel beterschap

Dionbi
Gefeliciteerd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Crebster, vooralsnog geeft het me inderdaad rust om om de 14 dagen te wegen. Morgenvroeg weeg ik me en weer over 14 dagen.
Lisa, wat leuk een konijntje, hoe heet ie?
Dionbi, nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.
Eliza beterschap. Ik hoop dat je een goede nacht hebt.

Ik hoor zoveel positieve verhalen over “ de 7 zussen”. Ik heb zo ook gedownload. Ik heb net het boek uit van Joseph Oubelkas, 400 brieven van mijn moeder, echt een aanrader!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 22:57    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Pff met pijn en moeite 3 ons eraf,gisteren naar de huisarts geweest en medicatie gekregen voor stoppen met roken,de 29e is.mijn stopdag.
Mn grootste angst is dat ik weer aankom,goed aan het voorbereiden dus,aangesloten bij fb groep enz.

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 7:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Guusje gun jezelf 3 kilo erbij als je beetje oplet .
maar stoppen met roken is veel belangrijker dan het gewicht .
Want alle aandacht gaat nu naar het stoppen met roken .
succes .

ik heb goed geslapen wel enorm wennen het slikken en eten is heel anders.

vandaag de nazorg plaatje eruit en moet ik die zelf in doen . nu moest 24 uur erin blijven voor bloeden wonden die zouden snel stoppen zo .

gewicht zal komende dagen we dalen want harde dingen eten gaat nog niet .
nu 1 snee brood op zonder de korstjes .

Morgen begint onze 3 weken vakantie we blijven thuis klusjes doen en familie weer bezoeken en dagjes uit we zien wel .

gewicht blijf ik wel doorgeven en ik hou mijn dagboek beetje bij . de sprintjes die laat ik even los deze 3 weken .

allemaal heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 8:54    

Reageer met quote
Bedankt voor de felicitaties!

lisa, leuk een konijntje. Is het nog een jonkie?
Veel in de handen nemen en er veel med bezig zijn, dan wordt hij heel tam. Wij hebben ook een konijn, maaf kregen haar toen ze al 1 jaar was. Ze komt bij een fokker weg, die haar graag had willen houden om te fokken, maar ze is daar te klein voor. Dus toen ze klein was, is ze niet zo vaak geknuffeld en daardoor wil ze niet graag op schoot.
We hebben wel eens eerder een konijntje gehad en die vind het wel fijn om bij je te zijn.

Eliza, fijn dat het goed gaat. Als je eenmaal gewend bent zal het eten vast beter gaan.

Guusje, natuurlijk heb je zelf in de hand wat je straks in de mond stopt. Ik heb wel eens gehoord dat roken je stofwisseling veranderd. Of dat echt waar is, weet ik niet. Maar ook al kom je iets aan, het niet meer roken levert je zo'n grote gezondheidswinst op. Dus zet 'm op!

Ik was weer aangekomen. Jammer, maar ik heb gewoon teveel gegeten de afgelopen week.

Vanmiddag naar de kapper. Ik weet nog niet wat ik zal doen. Of mijn haar laten groeien, of toch weer korter. Als ik het kort heb, valt mijn haar al snel wat stijfjes. Maar nu het wat langer is, komt er slag in en is het een wilde bos. Het krult dan net de verkeerde kant op. Maar even overleggen met de kapster. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 11:49    

Reageer met quote
Terug van de kapper. Besloten het toch langer te laten. Dus puntjes geknipt en de pony uitgedunt, dus ik kan er weer even tegen. Volgens haar zakken die rare slagen er wel uit als het haar wat zwaarder wordt. Met een verzorgend kuurtje erin, glanst mijn haar ook weer mooi. Ik ben het niet vaak als ik van de kapper terug kom, maar nu ben ik echt tevreden.

Nu nog op pad voor nieuwe kleding. Vind dat toch altijd zo'n drama.
Niets staat echt leuk. Maar ik zou mezelf echt tekort doen, als ik binnenkort niet voor iets nieuws op pad ga.
Meestal wil ik wachten tot ik ben afgevallen, maar als ik nu nog veel langer wacht, loop ik binnenkort in mijn ondergoed Lachen
En dat wil ik niemand aan doen Schaam Schaam

Bestellen jullie wel eens kleding online? Waar dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 16:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 20 van 32