Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lisa knap hoor ik zie tegenwoordig dat alles best goedkoop is vooral leuk kleding bij de hema .

We koop ik zelf weinig kleding omdat die wel vaak duurder zijn .
IK ben nogal merk gevoelig voor broeken en shirt,s die heerlijk zitten .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2020 16:09    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Ik zit al een tijdje te dubben om 1x per 14 dagen te wegen. Als jullie het goed vinden vul ik de ene week mijn daadwerkelijke gewicht in en de week daarop (zonder te wegen) hetzelfde gewicht. Vervolgens na 14 dagen mijn werkelijke gewicht. Ik wil dit even voor mezelf proberen omdat ik me te veel laat leiden door het getal op de weegschaal. Gaan jullie hiermee akkoord?

Hallo Lizanx,

Nou moe? Niet akkoord! Je moet jezelf natuurlijk niet voor de gek houden. Schop onder de kont en gaan!! Je bent al van zover gekomen. Af en toe een tegenslag moet kunnen, maar jij hebt allang laten zien dat je sterk genoeg bent om aan het einde van een sprint je streefgewicht te behalen.
Crebster is het dus niet met je eens, ha ha ha..Wie houd wie nou voor de gek?
Gewoon eerlijk wekelijks wegen en noteren hoor.
Het is geen wedstrijd, maar een stimulans. Er zijn nog zat weken te gaan.

We steunen je allemaal, maar ik hoop dat ik ook gesteund word als ik rare dingen ga schrijven, ha ha ha..

Kop op Lizanx!!!

Lieve groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2020 17:22    

Reageer met quote
Guusje@ Wat fijn dat de uitslagen zo positief zijn, dat moest bijna wel als iedereen zo voor jullie heeft geduimd. En dan ook nog lekker wat afgevallen. In dit geval begrijpelijk na een hectische week. Veel sterkte en blijf door vechten samen. Wij blijven duimen.

Lisa@ Wat gaaf dat jij ook zo handig bent. Dat doet mij denken aan mijn moedertje. Die naaide alle kleding voor de kinderen, dat waren er negen! Ha ha ha...Mijn zus en ik hebben ook heel wat kleding voor de kleinkinderen gemaakt. Echt leuk om te doen en mijn moeder trots dat wij dat van haar over hebben genomen.
Dat afvallen en dan toch weer ongezond gaan eten, omdat je denkt dat het wel weer kan, is heel herkenbaar, maar doe het niet meer hoor. Zonde...Je moet denken van..Joepie!!! Het begin is er. Je gedachten omzetten, hoor.

Eliza@ ja balen hè, dat schommelen. Ik ken het...en ook ik weeg elke dag. Wil nu het succes niet missen, maar ook als het fout gaat niet.
Fijn dat je man naar zijn oude moeder kan gaan. Ik nog steeds niet en mis haar zo erg. Mijn moeder is ook bijna 90 jaar.

Dionbi@ Je gaat heel goed en nu volhouden, want het wordt beloond. Gewoon wegen en je conclusie trekken, blijf eerlijk tegenover jezelf en moedig jezelf aan. Nu zeker.

Lizanx@ Ik heb je al geschreven...Kop op en doorgaan hoor!!!

Deugnietje, HHH en Kreeftje @ Ga ervoor en succes!

Crebster@ (hihi)...Hier gaat het nog steeds keigoed en ik ga als een speer.
Ondanks de regen...ik ga zo ff wandelen, want ik heb vandaag niet veel gedaan en ik word gek binnen. Ff frisse neus met regenkleding aan. Ha ha ha...

Iedereen een fijne avond gewenst en een heel knus weekend.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2020 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Sorry Crebster, 3-1 voor mij. Erg blij
Hhh, Dionbi en Lisa30 zijn wel akkoord.
Ik zie het ook zeker niet als een wedstrijd maar puur voor mezelf. Ik ga het gewoon proberen om om de 14 dagen te wegen. Werkt dit niet dan ga ik weer gewoon elke week wegen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2020 19:37    

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Sorry Crebster, 3-1 voor mij. Erg blij
Hhh, Dionbi en Lisa30 zijn wel akkoord.
Ik zie het ook zeker niet als een wedstrijd maar puur voor mezelf. Ik ga het gewoon proberen om om de 14 dagen te wegen. Werkt dit niet dan ga ik weer gewoon elke week wegen.

Je hebt groot gelijk, want het allerbelangrijkste is dat je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik ben alleen bang dat van uitstel dan afstel komt en dat zou jammer zijn, vandaar even tegengas. Opbouwend bedoelt trouwens.

Fijne avond en succes, wat je ook beslist.

Crebster. Duim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2020 20:25    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ik begrijp je Crebster en thx voor je begrip. Mocht het uit de hand lopen ga ik me gewoon weer elke week wegen. Voor nu geeft het even rust voor mij. Fijn weekend allemaal!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 21:25    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier dan voor het eerst een getal in de 74... kunnen ingeven. 74,9 Cool
Het gaat niet super snel maar toch heel blij.
Gisteren waren ze op mijn werk bezig over de corona kilo's.
Echt elke collega is bijgekomen.

Dus toch wel blij dat we sinds corona zo goed als elke dag zijn gaan wandelen. Meestal een uurtje.
Nu al een paar dagen niet 100%, 2 koortsblazen op een week... Maar ik hoop om morgen toch nog eens een grote wandeling te doen.

Eliza
Voor de prijs moet ik het niet doen. Het is goedkoper om gewoon kledij te kopen. Maar ik geniet ervan om een uniek stuk te maken. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 22:46    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
goedemorgen .

Weegschaal zei niks gaf een C aan denk batterij op.
ik vul wel hetzelfde in .

Vanavond eindelijk een keer uiteten .
Een aziatisch thais restaurant .

Want volgend weekend begint onze vakantie . Misschien toch een week weg in eigen land want mijn man heeft 3 weken .

ik wacht even met boeken want het beruchte plaatje komt eraan en gaat alles naar wens dan wil ik na week boeken

fijne zondag

Laatst aangepast door Eliza10 op zo 07 jun 2020 14:41, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 7:40    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Een pond eraf. Daar ben ik blij mee.
Het afvallen kost me nu wel meer moeite,met meer afspraakjes buiten de deur.
De afgelopen weken hebben we weinig mensen gezien en ook weinig etentjes gehad met anderen.
Dat maakte het afvallen makkelijker.
De flow zit er gelukkig nog wel in. Voor elk probleem is een oplossing.
Ik ben erachter gekomen dat ik een "sociale eter" ben. Gezelligheid creëren door eten. Dat ga ik anders doen.
Ik hoop volgende week er weer een pond vanaf te hebben.
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Het weekend is alweer voorbij.
Ik ben het weekend goed doorgekomen.
Ik heb echt wel extra dingen gehad, maar ik ben netjes mijn punten blijven tellen. De weegschaal gaf vanmorgen 1 onsje meer aan dan vrijdag. Dus dat moet goedkomen vrijdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 9:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 17 van 32