Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Een pond eraf. Daar ben ik blij mee.

Ik kom niet vaak op dit sprintje.
In het begin heb ik alles ingelezen en heb ik geprobeerd iedereen te volgen.
Ik kwam ook vaak langs als iemand een berichtje schreef.
Maar er stopten veel deelnemers achter elkaar. Dat zorgde voor onrust.

Ik vind het wel fijn om bij een sprintje te zitten. Je staat er niet zo alleen voor en je leert veel van andermans aanpak. Ik heb super veel bewondering voor mensen die hun gewicht in de loop der jaren drastisch hebben veminderd en die dat ook hebben volgehouden.

Hier gaat het goed. Ik ben 3 weken gezond bezig en wil het 100 dagen volhouden. INu zit ik in een weekend weekend vol met valkuilen. Mijn grootste valkuil is "dat moet toch kunnen?" DAn verlies ik de controle, want ik weet dat het eigenlijk niet moet doen.
Ik had zaterdag 2 oud collega's die kwamen lunchen. Ze waren vegetariër. Ik vind het dan leuk om uit te pakken, want ik hou van koken. Het was een heel gepuzzel.
VAndaag hebben we bij ons thuis een vriendendag. De hele middag en avond inclusief eten met z'n zessen. Het avondeten zal het punt niet zijn, maar de drankjes en tapas overdag wel. Daar moet ik vanaf blijven. Ik heb extra veel tomaatjesen basilicum gekocht. en ik drink tomatensap. 100 dagen ook geen alcohol. Zo voorbereid lukt het wel.

Deze week zal ik wat vaker langs komen en zal ik ook de dagboekjes weer gaan lezen.

Succes allemaal! Hettie
cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het goed .
Plaatje zal of 4 of 11 juni komen .

afvallen zit ik in een goede flow .

Guusje gaat het allemaal naar wens met je man .
Sterkte .

Succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Guusje@ Hoe gaat het daar met jullie?Hoe verloopt het herstel van je mannetje? Hou jullie goed hoor.

Dionbi@ Hoe gaat het? Lukt het nog een beetje?

Eliza@ Zijn die ijsjes al op? Ha ha ha...Niet meer halen hoor! Sterkte met alles.

HHH@ Gezellig dat je er weer bent en gelijk een leuk verhaal. Tja...het lijkt mij ook best moeilijk als je wat leuks organiseert dat je ook aan alles wil mee doen. Maar je weet dat je dan achterop raakt. Dat stimuleert. Goed dat je je voorbereid.

Kreeft@ Hallo Kreeftje, gaat alles goed?

Lisa@ Hoe gaat het met jou? Heb je het druk?

Lizanx@ Hou vol vrouwtje, weer een nieuwe dag, nieuwe week. Dus ga er voor.

Gelukkig ben ik ook deze week genoeg afgevallen en lig precies op schema. Half augustus zou ik op mijn streefgewicht moeten zijn. Alleen heb ik de ervaring hoe verder je komt, hoe moeilijker het is om zoveel af te vallen. Maar...het lukt nog steeds. Kom niet over de 1000 kcal en beweeg bijna net zoveel als ik eet. Ben nog steeds super gemotiveerd en ...mijn man blijft maar complimentjes geven. Zo leuk!

Fijne dag en nieuwe week, we gaan er weer voor!

Crebster zegt:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 10:07    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Crebster
Het was inderdaad een druk weekend.
Wat ben jij goed bezig!

Gisteren nog 6,4 km gewandeld met ons gezin en de buren. We wonen in een heel heuvelachtig landschap, en we hadden gekozen voor een pittige wandeling met 49 verdiepingen (volgens de fitbit).
Zondag een glimp opgevangen van 74,8. Dus ik ga de komende dagen mijn best doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 13:03    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allen,

De eerste dag van mijn 4e week. Er was gisteren gigantisch veel eten over. Onze vrienden hebben het hier achtergelaten. Inclusief een halve cheesecake. Waarschijnlijk dachten ze mij daar als gastvrouw een plezier mee te doen.

Het was gisteren super gezellig en Ik heb heel goed opgelet. Heel veel niet genomen en nu zit ik met al dat lekkers dat er steeds lekkerder uit gaan zien. Gelukkig liet ik vanmorgen de taart uit mijn handen vallen (echt per ongeluk) en dat zag ik maar als een teken van bovenaf om er echt vanaf te blijven. Vanavond schep ik ongeveer 600-700 cal. van het eten op mijn bordje en de rest vries ik in.

Crebster gaat geweldig. Dat gaat super! Het streefgewicht nadert en gaat zeker lukken. Ook met die laatste loodjes. Je weet waarvoor je het doet.Goed hoor.

Ik hoop dat het met Guusje goed gaat. Knap dat Guusje in deze tijd haar gewicht invult en betrokken is bij dit sprintje.

Lisa, volgens mij woon je in een mooi gebied. 6,4km in een heuvellandschap is niet niks. Fijn dat je onder de 75 kg begint te komen. Dat zijn van die magische getalletjes, die stimuleren om door te gaan.

Ik ben benieuwd of Dionbi binnenkort onder haar magische getalletje komt. Zet hem op Dionbi. Je hebt laten zien dat je het kan en dat weet je ook. Je kunt volgens mij lekker koken en afvallen begint in de winkel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Helaas komen mijn magische getalletjes voorlopig niet in zicht. Sinds mijn weegmoment van vrijdag en de bbq van zondag lukt het me niet om de draad op te pakken. Morgen maar weer opnieuw starten.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020 23:55    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dat magische getal voor mij, kwam ook niet dichterbij Lachen

Denk niet dat de 'schade' morgen heel groot zal zijn, maar vanaf vandaag toch maar weer goed opletten.

Volgens mij zeg ik dat elke donderdag Lachen
En vaak gaat die dag dan goed, want de volgende morgen moet ik wegen. En dan staat het weekend weer voor de deur en gaat het weer mis, vaak tot dus ie donderdag.
En zo gaan de weken voorbij, zonder dat mijn gewicht zakt.
Maar ik geef niet op, de knop gaat een keer om.

Het regent hier nu een beetje.
Goed voor de natuur, maar ook goed voor een schonere lucht zonder pollen. De jongens hebben nogal last van hooikoorts.
Normaal al heel vervelend, maar nu in deze tijd echt niet leuk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Uitslag is "goed" geen uitzaaiingen,niet in spierweefsel,over 3 maanden controle,na de operatie blaaschemo gehad.

Bedankt voor jullie meeleven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 15:57    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn Guusje, ik hoop dat het positieve bericht wat rust geeft in deze moeilijke tijd. Sterkte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 16:59    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dionbi: misschien moet je je weegdag verschuiven naar de maandag.
Dan wordt de zondag je nieuwe donderdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 17:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 15 van 32