Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 4 actief sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Crebster
Ik kreeg een ijsje aangeboden, ik twijfelde en toen dacht ik aan jouw woorden.
En ik heb het afgeslagen. Ik voelde me daarna ook zo sterk! Cool
De rest van de dag is ook goed verlopen.
Ik heb me niet laten verleiden.
Gisteren nog een toerke gewandeld van 4,5km.
Vandaag uitzonderlijk geen wandeling.

Morgen ga ik voor een topdag want zaterdag ga ik me wegen.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
lisa30 schreef:
Hallo allemaal

Crebster
Ik kreeg een ijsje aangeboden, ik twijfelde en toen dacht ik aan jouw woorden.
En ik heb het afgeslagen. Ik voelde me daarna ook zo sterk! Cool
De rest van de dag is ook goed verlopen.
Ik heb me niet laten verleiden.
Gisteren nog een toerke gewandeld van 4,5km.
Vandaag uitzonderlijk geen wandeling.

Morgen ga ik voor een topdag want zaterdag ga ik me wegen.

Groetjes

Hallo Lisa,

Wat ben je toch een schatje en...ik ben zeker super trots op je. Dit is zo gaaf om te lezen en nu doorpakken, straks kan je niet anders dan Nee zeggen. Echt hoor. Het geeft een kik. Ook het bewegen gaat nu ook goed. Ga zo door, toppie!

Ik had ook vandaag een uitdaging. Mijn oude, lieve vriendin had ijs, aardbeien en slagroom voor mij. Ik zei gelijk dat het alleen bij aardbeien blijft.
Toen ik naar haar toe liep had ik mijzelf streng toegesproken: 'Denk erom...Je doet het niet! Nu ben jij aan de beurt en ga nu niets eten omdat die ander teleurgesteld wordt'. Smile

Eerlijk onder ons...ik had natuurlijk eerst op Voedingscentrum gekeken hoeveel kcal dat ijs, fruit en slagroom eigenlijk zou zijn. Nou...ik had morgen weer de hele dag moeten lopen én fietsen als ik was bezweken, ha ha ha....Geintje.

Nu hopen dat er nog meer van ons weer de knop om kunnen zetten en net als Lizanx schreef...Maak een eet en beweegplan.
Vul bijvoorbeeld eerst de eetmeter van Voedingscentrum in en kijk wat je gaat eten. Daarna kan je dingen schrappen of andere gezonde keuzes maken. Het is echt een goede methode om bewuster te gaan eten. Vul gelijk ook de beweegmeter in en je ziet wat je verbrandt.
Eet tot 1500 kcal. Drink veel water, beweeg voldoende en met wat wilskracht zul je mooie resultaten boeken.

Iedereen heel veel succes en voor straks lekker slapen. Morgen weer een nieuwe start.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 21:31    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Crebster, bedankt voor je peptalk.
Ik hoop dat ik binnenkort ook de wilskracht voel, die jij hebt.
1 zin raakt me, omdat daar bij mij ook nog aan te werken valt, nl:
"nu ben jij aan de beurt".
Ik zet mezelf ook niet op de 1e plaatst en dat zou ik best vaker mogen doen.

Ik had vandaag een goede dag. Morgen weer wegen en vanaf dan weer door.
Het weekend staat weer voor de deur, altijd lastig.
Nu maar eens proberen keuzes te maken.
Niet en-en, maar of-of.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 22:38    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Even een update,gisteren geopereerd,tumoren weggehaald,blaas intact weefsel opgestuurd daarna behandelplan,hij mocht om 20.00u naar huis en lag om 21.30 u op bed,moe van de rollercoaster

Bedankt voor de lieve berichtjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 6:44    

Reageer met quote
Guusje66 schreef:
Even een update,gisteren geopereerd,tumoren weggehaald,blaas intact weefsel opgestuurd daarna behandelplan,hij mocht om 20.00u naar huis en lag om 21.30 u op bed,moe van de rollercoaster

Bedankt voor de lieve berichtjes

Goedemorgen Guusje,

Bedankt voor de update, jullie zijn niet uit mijn gedachte geweest. Fijn dat je mannetje thuis is. Wat gaat een mens snel naar huis zeg. Maar goed...nu afwachten en herstellen van de operatie.
We duimen voor je man dat het hier bij blijft en dat hij gauw opknapt en de oude wordt.
Ook voor jou heel veel sterkte, want het zou je maar overkomen dat je aan de zijlijn staat en machteloos moet toekijken.

Heel veel sterkte voor jou en je man.

Knuffel van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Sterkte Guusje.

Weer een goede dag vandaag.
Ik had vanavond witlof willen eten, maar door het om elkaar heen 'dansen' in de winkel vanochtend (er stond al iemand daar, dus toen dacht ik ik pak eerst wel wat anders) ben ik het vergeten.
Gelukkig had ik nog wel wat groente in pot op voorraad, dus nu eet ik sperzieboontjes. Aardappels en cordon blue erbij en we hebben weer een lekker maaltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 17:05    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Dat is best snel Guusje, dat je man weer naar huis mocht. Maar dat is tegenwoordig eigenlijk met heel veel ingrepen zo. Hopelijk hersteld hij snel van de ingreep zodat het vervolg ook spoedig kan worden voortgezet. Sterkte in deze situatie!

Wat betreft mijn inzet hier in het sprintje, toen ik mij heb ingeschreven deed ik dat ook met de intentie om hier regelmatig te schrijven. Maar dat lukt me niet, weet niet goed wat te schrijven. Bij deze wil ik me graag terug trekken uit deze sprint, en wens jullie verder veel succes toe en misschien tot in een volgende sprint.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ben er even .

Guusje fijn dat je man weer thuis is en sterkte met alles.

Dionbi hopelijk heb jij ook weer goed afvaldagen.

Crebster jij ben heel gemotiveerd en wat ben je goed bezig met dieetpro .

Lisa ik neem wel elke dag een mini magnum tot het op is in de diepvries dan haal ik niks meer .

Ik weeg niet maar geniet van dit mooi weer .

Succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 8:17    

Reageer met quote
Pien5 schreef:
Dat is best snel Guusje, dat je man weer naar huis mocht. Maar dat is tegenwoordig eigenlijk met heel veel ingrepen zo. Hopelijk hersteld hij snel van de ingreep zodat het vervolg ook spoedig kan worden voortgezet. Sterkte in deze situatie!

Wat betreft mijn inzet hier in het sprintje, toen ik mij heb ingeschreven deed ik dat ook met de intentie om hier regelmatig te schrijven. Maar dat lukt me niet, weet niet goed wat te schrijven. Bij deze wil ik me graag terug trekken uit deze sprint, en wens jullie verder veel succes toe en misschien tot in een volgende sprint.

Hallo Pien,

Jammer dat je het sprintje verlaat, heel veel succes met alles wat je onderneemt.

Fijne Pinksterdagen

Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 16:44    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Heel veel sterkte Guusje samen! Heftige tijd voor jullie!

Ondanks dat ik aangekomen ben gaat het eigenlijk wel goed met mij. Vanavond eten we mijn heerlijke lasagne. Ipv lasagnebladen gebruik ik plakjes aubergine, zooooo lekker.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 17:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 14 van 32