Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vervolg 12 wk actie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 67, 68, 69  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Ik probeer wel te bewegen, maar het schiet er ook vaak bij in.
Woensdag ga ik op school koffie drinken bij mijn collega´s en overleggen als we vanaf 2 juni open mogen hoe we het gaan doen. Dan ga ik op de fiets is toch ruim 11 km heen en 11 km terug.
Vind het wel spannend.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 15:33    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
weervrouw schreef:
Woensdag ga ik op school koffie drinken bij mijn collega´s en overleggen als we vanaf 2 juni open mogen hoe we het gaan doen. Dan ga ik op de fiets is toch ruim 11 km heen en 11 km terug.
Vind het wel spannend.

Is het ook

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 22:48    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
weervrouw schreef:
Vind het wel spannend.

Is het ook

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 22:48    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
weervrouw schreef:
Vind het wel spannend.

Is het ook

Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen we worstelen ons door de Corona tijd heen mens mens wat een klus en gedoe en altijd oppassen dat niemand je besmet of dat je zelf iets doet wat niet kan.
Soms denk ik er ff niet aan en sta ik zomaar 80 cm dichtbij iemand Huil huil en dan nog de donkere wolk dat er een 2e golf komt . Gemeen

Succes allemaal probeer de corona kilootjes terug te geven aan Meneer W-schaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hier gelukkig geen extra kilootjes en door de reportage vanochtend op de radio, relatie vetcellen (ontstekingen)en Corona, dubbel gemotiveerd om op gewicht te blijven!!
Verandering van eet en leefstijl blijft de nodige aandacht vragen.

Kom op allemaal, maak een plan, stel een doel, vraag zonodig hulp en ga ervoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Elisabeth01 wat fijn dat je het zo goed doet mijn complimenten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben echt zo blij met jullie steun en het forum (dank je Ellen!). Zo blij dat ik hier andere mensen vind waar ik in ieder geval mee gemeen heb dat we proberen gezond door de crisis te komen.

Ik had sinds ik vorige week ongesteld was en heb gesnoept, enorm veel last van suiker-drang. Gisteren ging er nog weer een pakje chocoladekoekjes aan - gelukkig doe ik nog steeds maar eens in de week boodschappen. Lachen
Maar ik ging vanochtend eens even vast spieken op de weegschaal, hoeveel zou erbij zijn...? Wattt...een min? Het ziet eruit dat ik morgen zowaar een groen vakje krijg, nieuwe motivatie om me niet meer te laten gaan en vooral weer volgens plan te gaan eten! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ellen schreef:
@Elisabeth01 wat fijn dat je het zo goed doet mijn complimenten

Dank!
Toen ik eind 2015 begonnen ben met verantwoord, kleine porties, bewust eten, ivm gewrichtsklachten heb ik er niet bij stil gestaan dat een verandering in eetstijl zo n impact zou hebben.
Ik dacht, ik doe het even, overleg met de dietiste en dat is het!

Maar dat is het dus niet. ja het klopt dat als ik minder calorien tot me neem dan ik verbruik ik dunner wordt maar zie maar dagelijks in een onderbehoefte te leven Lachen

Het is zoveel meer! Leren bewust inkopen te doen, kleine porties te koken, 1x op te scheppen, alleen zittend te eten, niet in huis halen wat niet bij een gezonde leefstijl hoort,enz.

Dan nog begrijpen dat gezelligheid niet in een groot stuk taart zit, je niks op laten dringen, omgaan met speciale gelegenheden enz.

Ik heb inmiddels heel veel gelezen aangaande de psychologische kant van het minder eten en hoe aannames, hongermodus, verbranding aanjagen, dikke genen, enz enz er juist voor zorgen dat er niks afgaat.
Het is me duidelijk geworden hoe de hele voedingsindustrie en dus ook de dieetindustrie rijk wordt van de mensen die blijven worstelen.

Ik heb mijn draai gevonden, geloof ook niet dat er nu nog iets spannends gaat veranderen in mijn gewicht mits ik blijf doen wat ik de afgelopen 4,5 jaar ook gedaan heb en daar hoort dit forum ook bij Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Knap hoor Elisabeth. Bij jou is de knop helemaal om. Bij mij gaat het ook goed maar ik heb af en toe nog van die uitschieters. En nu weet ik ook waar die uitschieters door komen, als ik te veel lekkers in huis haal gaat het mis. Maar ik vind dat ik ook daarmee moet leren omgaan. En dat lukt me soms wel en soms niet.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 16:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 67, 68, 69  Volgende
Pagina 42 van 69