Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vernieuwde site van Weg met de Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Odette, ik heb de twee boeken op bolcom bekeken. Weet jij het verschil tussen het boek: 'weg met de weegschaal' en het nieuwe boek: 'weg met de weegschaal superdieet' ? Ik zal trouwens ook nog bij mij eens een map uit de kast halen: teleac cursus, over slank worden. staan ook allerlei principes in waarom teveel eten, hoe je het kan beheersen.. is misschien wel ongeveer hetzelfde..

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 21:52    

Reageer met quote
Lunafloor, leuk boekje, ja dat is een goed idee: hahaha alle vrienden schrappen die van lekker eten houden.. Trouwens ik herinner mij dat versje in mijn album: daar stond wel: wees tevreê met kleine dingen.. enz.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 22:37    
Vrouw Weeggegevens   Andrea
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Herbalife + gezond en verantwoord leven en eten...

Reageer met quote
Hihi.. Je kan ook allemaal dikke vrienden om je een verzamelen, dan lijk je zelf lekker slank...

Ohoho.. stiekum wel een beetje gemeen he Lach

Offeee:

[img]http://i.dmdentertainment.com/www_castlemountains_net/images/12_2003/dec31i.jpg[/img]

Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 23:44    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hoi Ritamaria, jij had denk ik dan de originele oudere versie.
Ze bedoelden eigenlijk meer de vrienden die zeggen: ach, zo erg is eentje toch niet. Doe nou niet zo ongezellig, dan zit ik hier in mijn eentje ....te eten. etc etc. En dan niet een keer maar nog blijven pushen ook. Dat stond er ook bij maar dat had ik niet aangehaald.
Groetjes Lunafloor Het gaat ons lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 0:46    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Inderdaad dat werkt ook. Alleen wil ik niet slank lijken, ik wil mij slank voelen !
Groetjes lunafloor. Het gaat ons lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 0:49    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Lunafloor, graag een verslag van jouw boek, alle info is welkom.
Ritamaria, kijk even een blz terug waar ik op 17/1 om 14.47 schreef. Daar vind je een omschrijving van het nieuwe boek WmdW superdieet. Feitelijk is het een 12 weken durend programma waar je stap voor stap door geleid wordt. Daarna zou het vanzelf moeten gaan.
Het oudere boek, weg met de weegschaal daar staat geen dieet in, het is meer de theorie erachter.Een paar voorbeelden uit de inhoudsopgave: gezond voedsel waar het lichaam om vraagt,voldoende drinken, verwar honger niet met dorst, verwar vermoeidheid niet met honger, buikhonger leren voelen, echt proeven en genieten, emoties, stress en eten, verstandig inkopen doen, omgaan met bewegen.
Weet je nu voldoende? Anders hoor ik het wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Superslankie

Dieet: Intuitief eten

Reageer met quote
Kan niet wachten voordat ik het boek in de post ontvang!! Het klinkt goed wat erin staat.....maar veel van deze dingen weten we eigenlijk al, of niet dan? Odette, heb jij meer dingen uit het boek geleerd dat je dan niet eigenlijk wist?? Maar aan de andere kant is het maar goed dat je er weer bewust van word en er naar gaat handelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 12:34    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Weet je wat ik heel opvallend vond?
In hoofdstuk 4 stond een stukje over een lege mond. Dat mensen de hele dag maar wat in hun mond stoppen, slokje water, koffie, kauwgom, drop, sigaret e.d. Ze zegt dat je lichaam dan de hele tijd klaar is om iets te ontvangen en dus ook gaat vragen. Plus dat je je aandacht er vaak niet bij hebt. Ze adviseert dus om rustpauses te nemen en gewoon niets te nemen. Bv een heel glas water 1x per uur ipv elke 5 min een slokje.
Denk daar maar eens over na. Het klopt, ja?
Dit staat overgens in het superdieet boek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Superslankie

Dieet: Intuitief eten

Reageer met quote
Lachen Lachen Lachen Dat klopt wel. We zitten zeker nog in de orale fase volgens Freud.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 13:36    

Reageer met quote
Dank je Odette voor de antwoorden. (sorry dat ik niet direct heb geantwoord, maar ik zit nu bij mijn moeder. ik zal het in mijn dagboekje schrijven waarom, dat het niet de hele site op komt. )

ik twijfel nog of ik een of twee boeken neem.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2008 1:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5