Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vermageen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rai
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
goedemiddag iedereen,

ik ben jonge twintiger en iedereen zegt dat ik niet zo dik ben maar ik voel me niet goed in men vel. ik heb een buikje. Ik zou graag enkele kilo's afvallen maar niet echt streng dieeten. Wie kan mij goede raad geven zodat ik verschil merk op de weegschaal.

groetjes
Rai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 aug 2010 16:53    
Vrouw Weeggegevens   Hestia
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
de enige raad die ik kan geven is dat een dieet
erg persoonlijk is
jij bent degene die zich daar goed bij moet voelen
want dan zal het je lukken

iets gaan doen waar je niet achter staat, werkt niet

succes met het uitzoeken wat bij je past

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 aug 2010 17:56    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Rai,

Wat in eerste instantie van belang is bij je vraag is:

Wat is je lengte, je huidige gewicht en dus bmi.
Wat wil je aan gewicht kwijtraken en welke tijd had je daarvoor in gedachte?

Als je in korte tijd enkele kilootjes kwijt wil zijn maaltijdvervangers best een goede optie. Geldt wel ongeveer hetzelfde als een crashdieet. Als je daarna weer een "normaal"voedings patroon gaat aannemen komen de kilo's er waarschijnlijk heel snel weer bij (vaak meer dan daarvoor)

Als je echt af wil vallen en een strakkere buik wilt krijgen zul je geleidelijk dmv gezonde voeding EN beweging dis kunnen bereiken. Aan jou natuurlijk de keuze.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 aug 2010 20:28    
Vrouw Weeggegevens   Rai

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben 1m62 en weeg 64 kg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2010 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Lady
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tja de sleutel van elke afvalpoging is meer verbranden dan je aan energie binnenkrijgt. Als je begint met meer bewegen en bewuster te eten (snoepen/snacken extreem beperken, evenwichtige voeding met veel groente en fruit en beginnen met wandelen/joggen/fietsen) kom je al heel eind in de goede richting. Er zijn ook veel sites die je helpen om inzicht te bieden in hoeveel calorien je op een dag binnenkrijgt, mits je het eerlijk invult uiteraard. Dat kan een goede houvast bieden.

Succes met de paar kilo's!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 aug 2010 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Rai,

van harte welkom bij de weegclub.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.
Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n dagboekje voor jezelf aan te maken in het onderdeel van je dieet, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent.
En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Natuurlijk mag je het dagboek ook voor andere gebeurtenissen in je leven gebruiken, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes,Dini

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 08 aug 2010 12:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1