Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik loop achter met doorgeven maar heb ook niet veel kilometers gemaakt met die hitte. Maar komt ie....

Vrijdag 3 augustus 3,9 km
Zaterdag 4,4 km
Zondag 3 km
Maandag 6,2 km
Dinsdag 8,4 km
Woensdag 6,4
Donderdag 6,5

Morgen ga ik geocachen in Gouda en hoop ik weer eens boven de 10 km uit te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
5,2 km voor mij vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Tussen de buitjes door 3,2 km gewandeld. Lang leve de buienalarm app!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 22:44    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik liep vandaag een pr, mijn verste afstand was 45 km, maar sinds vandaag is dat 48,3 km.

Heerlijk in m'n eentje. Prachtige wolkenluchten onderweg, dus voortdurend een wisselend uitzicht. Helaas ook een stevige plensbui, maar ik had gelukkig een regencape mee.

Ik zou helemaal niet zo ver! Maar het ging zo goed, dus ik gaf m'n man door dat hij me niet op een bepaalde locatie hoefde op te halen (dat was het plan), maar dat ik door zou lopen naar huis.

Met een gemiddelde van 5,0 km p/u ben ik zeer tevreden. Ik begon heel dapper met 5,7 , maar ongeveer ieder uur zakte het een tiende.

Hoe was jouw geocaching, Corienn?

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wow Geke, wat goed!! Een nieuw pr!! Gefeliciteerd!!

Ik heb vanavond niet gewandeld, helaas had ik andere prioriteiten Lachen
Ik zag wel op m'n app dat ik 11 verdiepingen had gehad en ruim 8156 stappen had gezet. Dus dat is ook niet verkeerd!

Fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 23:05    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Weinig verschil L op zo,n grote afstand, als het maar een beetje bij elkaar ligt , mijn wandelingen zijn heel fijn smorgen en doe het ontspannen soms sta ik even stil om iets te bekijken of te luisteren dan over mul zand lopen gaat trager verharde weg gaat weer sneller berg op berg af ( dit geeft trouwens de trappen aantal aan op mijn fitbit) het aantal calloriien is dan een groot verschil Lachen hoe je loopt en de afstand is ongeveer gelijk

Ik vind het heel interessante materie, toen ik nog zwaarder was liep ik bijna 1 km/u langzamer en had ik bij 2,7 km al 250 kcal verbrand, tegenwoordig moet ik 3,8 km wandelen voor hetzelfde resultaat. Ik ben dus een stuk fitter.

Afgelopen zondag was zeker 60% van de wandeling onverhard en 20% moeilijk begaanbaar terrein en hele mulle zandpaden. We kunnen stellen dat 60 km over de weg en fietspaden ongeveer een zelfde inspanning is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 6:24    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Vrijdag 42 km gewandeld 639 hoogtemeters
zaterdag 34,2 km gewandeld 517 hoogtemeters

Zaterdag de wandeling afgebroken, ik voelde me ziek en energieloos, was niet meer te doen. Bij Rode Kruispost was alles in orde, zelfs bloedsuiker, op papier zo gezond als een vis. Ik blijf maar afvallen wat echt niet de bedoeling is, heb weinig eetlust, bijna alles ligt zwaar op mijn maag. Mijn spieren doen overal zeer. Ik moet echt even bijtanken en weer mijn eigen goede voedsel eten ipv slechte vlaai en kleffe broodjes.

Op vrijdag was er nog niks aan de hand:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 7:04    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:
Ik liep vandaag een pr, mijn verste afstand was 45 km, maar sinds vandaag is dat 48,3 km.

Heerlijk in m'n eentje. Prachtige wolkenluchten onderweg, dus voortdurend een wisselend uitzicht. Helaas ook een stevige plensbui, maar ik had gelukkig een regencape mee.

Ik zou helemaal niet zo ver! Maar het ging zo goed, dus ik gaf m'n man door dat hij me niet op een bepaalde locatie hoefde op te halen (dat was het plan), maar dat ik door zou lopen naar huis.

Met een gemiddelde van 5,0 km p/u ben ik zeer tevreden. Ik begon heel dapper met 5,7 , maar ongeveer ieder uur zakte het een tiende.

Hoe was jouw geocaching, Corienn?

Wat een geweldige afstand Geke! Chapeau daarvoor!

Ik had een gezellige dag in Gouda, samen met een vriend van de Wandelsite. Prachtig weer en gezellige drukte in het centrum. Sommige plekken in Gouda zijn zo indrukwekkend, je waant je dan echt in de middeleeuwen. De buit van de dag was 9 caches, mooie historische plekken gezien en ruim 15 kilometer afgelegd. Topdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 8:26    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
O Geke, wat een respect heb ik voor jou! Zo ver en dat alleen... Dan was je bijna 10 uur onderweg... Ik doe het je niet na.

Leonie, wat balen dat het zaterdag zo beroerd ging. Wellicht dat je lichaam het toch even genoeg vindt en tijd nodig heeft om te rusten?

Corien, klinkt leuk dat geocaching! Lopen met een ander doel.

Vandaag was weer mijn sportdag. Ik kon maar niet kiezen, meetrainen met de loopgroep of de Bauke Mollema Tocht fietsen. Heb tot vanochtend in dubio gestaan.
Bij de loopgroep doen ze op zondagochtend een rustige duurloopje van een half uur, en aansluitend nog 1 van een uur, dus je kunt kiezen tussen 30 min, 1 uur of anderhalf uur. 2 jaar geleden een half uurtje meegetraind en ik vond het verschrikkelijk. Ik liep maar achteraan te sjokken, kon niet meekomen. Heb toen zelfs lopen huilen van frustratie tijdens de training... Met dat beeld in mijn hoofd heb ik nooit meer die training mee durven lopen, dus ik zag er nu enorm tegen op.
Dus ik mocht dat doen, of ik zou meefietsen met de tocht. 67 of 110 km... Het zou best hard waaien (helemaal op het Groningse platteland), dus had uiteindelijk besloten maar met de loopgroep mee te trainen. De optie 'op bed blijven liggen' was ook heeeel aantrekkelijk...

Het lopen met de loopgroep ging zo makkelijk! Ik had nog energie over, we hebben 4,5 km in 30 min gelopen. Dus op de terugweg naar huis bedacht ik dat ik ook nog wel energie voor de fietstocht over had. Dus snel omkleden, op fiets naar de start, inschrijven en starten. De start was tussen 8 en 11 uur, ik stond daar om 10.40, mocht alleen nog inschrijven voor de 67. Met het verzoek of ik wel door wilde fietsen. Lachen Maar 67 was ook meer als genoeg. Sommige stukken de wind pal tegen. Zwaar! En doordat ik zo laat was gestart, fietste ik de hele route alleen, dus geen brede ruggen om achter te fietsen. Om 14 uur was ik terug bij de finish.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 20:37    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kaktus, het respect is geheel wederzijds! Wat een verhaal, eerst trainen met hardlopen en daarna nog zo'n fietstocht doen. Petje af.

Ik was gister zo'n 11 uur onderweg.... Van 7.00 uur tot 18.00 uur. Bijna 10 uur gewandeld inderdaad, maar ook nog even op een terrasje gezeten met een kopje koffie. En af en toe een stop voor een slokje water, een broodje, een banaan. Of een sanitaire stop. Of een foto, want o wat waren er mooie vergezichten onderweg. Ik kan wel even proberen of ik jullie kan laten meegenieten.

Dit was nog heel vroeg op de dag (vandaar de lange schaduw)

i

Laatst aangepast door Geke op ma 13 aug 2018 2:06, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 20:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13