Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanavond weer het rondje van 4,2 km. gewandeld. Lekker weertje en een prachtige rode ondergaande zon gezien. Genieten!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 22:32    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 22:57    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Wicht schreef:
Vanavond weer het rondje van 4,2 km. gewandeld. Lekker weertje en een prachtige rode ondergaande zon gezien. Genieten!!

Mooi kan dat zijn, hé!
Het valt me op dat jouw rondjes steeds exact 3,2 of 4,2 zijn. Loop jij altijd dezelfde 2 rondje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 1:01    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren 2 sessies gelopen 5.5 km en 1.5 km totaal 7 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 6:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yeps schreef:
Wicht schreef:

Mooi kan dat zijn, hé!
Het valt me op dat jouw rondjes steeds exact 3,2 of 4,2 zijn. Loop jij altijd dezelfde 2 rondje?

Dat klopt Yeps. Dit doe ik al ongeveer 10 jaar. Je zou haast denken dat ik een autistisch trekje heb... Lachen
Maar heel af en toe maak ik ook wel een rondje van ruim 9 km. en ik doe ook wel eens mee aan een georganiseerde tocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Afgelopen dinsdag met de loopgroep 4,3 km gelopen. Vanwege de enorme warmte waren we met een klein clubje en hebben we een rustige training gedaan.

Zonet 5,8 km gelopen. Toch wel een stuk lekkerder nu het wat afgekoeld is. Alhoewel de zon nog fel stond te branden...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maandag 6-8 10 km gewandeld
Dinsdag 7-8 5 km gewandeld
Woensdag 8-8 3,5 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Woensdag liepen we 6,5 km en vanavond 1,6 km. Heerlijk dat het weer regent! Maar voor een wandelingetje toch graag geen hemelwater erbij...
Ook heb ik beide dagen 7,5 km gefietst. Gister zagen we nl. bij onze wandeling dat er al vlierbessen rijp waren. Dus ben ik er nog even naar toe gefietst om wat te plukken. Er waren er best veel trosjes waar ik niet bij kon. Dus vanmorgen zijn we nogmaals daar naartoe gefietst, en heeft mijn man (die een stuk langer is), de takken naar beneden gebogen, zodat ik de trosjes kon plukken. En toen moest ik ook nog naar de winkel voor suiker voor bij het sap.
Al met al ben ik zeer tevreden met deze oogst, ondanks het droge weer gaf deze ene vlierbesboom een gigantische opbrengst, ik denk wel ruim drie kilo. En ik heb misschien een derde geplukt van wat er aan zat.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 20:18    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Het is duidelijk een goed bessenjaar.. dat viel mij al op bij de bessen in onze tuin..
In Frankrijk heb ik mijn eerste bramen gescoord en die waren ook al heerlijk zoet.. Geen idee of dat daar ook verboden is te plukken maar wat deze regel betreft, die mogen ze echt zo snel mogelijk weer schrappen.

Eindelijk mijn stappenteller uitgelezen, ik zet de standen hier neer, en verwerk ze in de beide schema's, dat is wat mij betreft de minste moeite.. Net een zalige wandeling gemaakt met een verfrissend regenbuitje.. Ik kan letterlijk dansen in de regen echt.. zo blij met de verkoeling!

Heel gaaf, ik ontdek nu dat mijn stappenteller nu ook onderscheid kan maken tussen gewone loopactiviteit en intensieve loopactiviteit. Ik vermeld alleen de intensieve loopstukken, vaak wandelingen variërend van een half uur tot meer.. Trouwens ook veel gezwommen, maar dat soort activiteit wordt niet geregistreerd..
Wat ook leuk is dat het aantal km's vermeld wordt in het overzicht dat ik krijg na het uitlezen van de stappenteller; dus ik hoef niet meer alle stappen om te rekenen naar km's.
Nog steeds echt blij met de nieuwe stappenteller! Vandaag ook alle piepjes en bliepjes uitgezet want dat vind ik totaal niet interessant en zelfs irritant (hij bliepte als ik intensief begon te lopen en als ik een tijd stil zit.. maar dat soort info weet ik zelf ook wel Erg blij )

zo 22 juli: 3.5 km
ma 23 juli:5 km
di 24 juli:6.8 km
za 28 juli:4.3 km (naar de bakker in het dorp (inclusief zoektocht Lachen) waar we stonden, langs het meer van Geneve, vanaf onze camperplaats)
zo 29 juli:9,3 km (langs het meer van Annecy)
ma 30 juli:10 km (dagje Annecy)
di 31 juli:13.5 km (dagje Lyon)
wo 1 aug: 3 km
za 4 aug:9,7 km (dagje Scheveningen met een heerlijke strandwandeling)
wo 8 aug:17.8 km (dagje Amsterdam Lachen)
do 9 aug:8,7 km

Erg blij

Dat was het.. In werkelijkheid soms wel meer gelopen, zoals Geke al noemde, als je op een camping bent leg je ongemerkt heel wat extra meters af. Ook dat is mooi om terug te zien..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 21:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Na de regen weer aan de wandel gegaan. (3,2 km.) Ik had voor de zekerheid een jas aangedaan. Pfff, nog steeds warm. En eigenlijk kon ik vanavond niet zonder zaklantaarn, ik had alleen een fl.vestje aan. Het gaat weer snel met donker worden.... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 22:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 9 van 13