Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Haha, dat soort misselijkheid ken ik niet... Lachen

Vanavond in regen en wind rondje van 4.2 km. gewandeld.

A.s. zaterdag wandel ik mee met de Tocht om de Noord. Jawel, ik ga 26 km. wandelen. Lach

Kijk maar eens op hun website. Erg leuk!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
BosUil schreef:

6 en 7 oktober is het loopweekend in het Nationaal Park de Hoge Veluwe.
6 oktober voor wandelaars, met afstanden van 5, 10 of 20 km, 7 oktober voor hardlopers.

Wat leuk! Helaas moet ik werken, als ik vrij was was ik zeker gegaan. Dank je wel voor het delen.

Wicht, wat stoer! Hopen op wat beter weer als afgelopen weekend.

Mamdarijn, ik dacht altijd doordat het lichaam veel bloed naar de spieren moest sturen en dus weinig overhad voor de spijsvertering, het probeerde alles wat nog in de maag zat te lozen, zodat dat geen overbodige energie hoefde te steken in de spijsvertering. Maar het blijkt complexer te zijn, zoals hier te lezen is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 17:32    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Kaktus schreef:

Mamdarijn, ik dacht altijd doordat het lichaam veel bloed naar de spieren moest sturen en dus weinig overhad voor de spijsvertering, het probeerde alles wat nog in de maag zat te lozen, zodat dat geen overbodige energie hoefde te steken in de spijsvertering. Maar het blijkt complexer te zijn, zoals hier te lezen is.

Ik eet 4 uur voor een wedstrijd, nuttig behalve een slokje water niks meer tot 2 uur ervoor. Ik eet normaal gezond eten, waaronder altijd banaan, dus geen hyperzoete gelletjes of sportdranken. Doe ik wat anders, dan ligt mijn eten als een steen op mijn maag, de hele run. Ik hou het wel binnen in zo'n geval maar ben wel extreem misselijk en dat loopt niet lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maandag 8.91
Dinsdag 9.3
Woensdag 11.02
Donderdag 11.98
Vrijdag. 6.18
Zaterdag. 9.82
Zondag 2.74
Maandag 5.36

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Mijn kilometers even doorgeven......
Vorige week donderdag 4 km
Vrijdag 5.3 km
Zaterdag 4.8 km
Maandag 5 km

Fijne dag allemaal
Ik ga vanavond weer naar ons koor, lekker zingen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 8:39    

Reageer met quote
Ine, wat een mooie afstanden!

Nijne, weer helemaal fit? Fijn dat je weer naar koor kunt.

Vanavond 5,4 km gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Ine, wat een mooie afstanden!

Nijne, weer helemaal fit? Fijn dat je weer naar koor kunt.

Vanavond 5,4 km gelopen.

ja gelukkig we, ben weer opgeknapt.
Het koor betekent veel voor me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zondag 3,2 km
Maandag 1 km
Dinsdag 6,5 km

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 7:38    

Reageer met quote
Vanavond 6 km gelopen. Morgen en overmorgen rust om zaterdag een bosloop te lopen.

Ik ben heel benieuwd hoe dat zaterdag gaat. Er zijn namelijk ook canicrossers die meelopen, mensen die met hun hond hardlopen. Die gaan over het algemeen wat sneller, omdat ze door hun hond voorgetrokken worden. Maar ze starten 2 minuten na de gewone lopers.

Dus ik denk dat ik vaak ingehaald ga worden door mensen met honden. En geen idee hoe het parcours is, maar als het smalle paadjes zijn, vraag ik me af of ik lekker kan lopen, omdat ik steeds bezig zal zijn met mensen die me willen passeren.
En daarbij ben ik bang voor honden... Verward Dus wellicht dat ik vleugels krijg als de eerste canicrosser achter me loopt... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 19:14    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik heb gisteren 15 km afgelegd, waarvan 4,7 km Powerwalkend en 8,3 km rennend in de training, was lekker pittig.

Kaktus schreef:
zaterdag een bosloop te lopen.

Ik ben heel benieuwd hoe dat zaterdag gaat. Er zijn namelijk ook canicrossers die meelopen, mensen die met hun hond hardlopen. Die gaan over het algemeen wat sneller, omdat ze door hun hond voorgetrokken worden. Maar ze starten 2 minuten na de gewone lopers.

Dus ik denk dat ik vaak ingehaald ga worden door mensen met honden. En geen idee hoe het parcours is, maar als het smalle paadjes zijn, vraag ik me af of ik lekker kan lopen, omdat ik steeds bezig zal zijn met mensen die me willen passeren.
En daarbij ben ik bang voor honden... Verward Dus wellicht dat ik vleugels krijg als de eerste canicrosser achter me loopt... Lachen

Veel succes met de bosloop, Kaktus. In mijn beleving rennen zij juist langzamer, scheelt toch al snel 400 meter op de rest en jij rent gemiddeld hard, harder dan ik in elk geval dus ik verwacht niet dat er veel viervoeters je inhalen. Ik heb ook een hekel aan honden in de buurt als ik ren of wandel. Ben een keer gebeten door een Rothweiler en ik ken een groot aantal mensen die tijdens het sporten ooit gebeten zijn. De runners moeten hun hond vast (bij zich) houden, moge geen last aan anderen bezorgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 12:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Pagina 32 van 35