Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Woensdag 3,2 km
Donderdag 4 km
Vrijdag 1,6 km
Zaterdag4 km

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 1:35    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Klinkt ‘gezellig’ Bosuil, had je een specifieke reden om de start van hun dag te verpesten?

Ach reageer er maar niet op. Maar de wereld wordt echt een beetje leuker wanneer mensen wat verdraagzamer naar elkaar zijn.

Ik vind dat bosuil gelijk heeft om mensen aan te spreken op hun asociale gedrag, een stiltecoupé heet zo omdat mensen die er gaan zitten graag in rust hun reis willen doen. Geen jengelende kinderen, geen kwekkende vrouwen, geen soundblaster telefoons. Ga gewoon ergens anders zitten als je lawaai wil maken. Verdraagzaamheid en respect werkt twee kanten op, wat voor reden heb jij ervoor om Bosuil zo aan te vallen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 3:45    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Za 22 sept 37,5 km afgelegd, waarvan eerst 13,5 km trailrunnend in het Limburgse heuvelland. Krijtlandpad is mooi maar vanaf 14 uur begon het te regenen en dat was minder. We hebben de wandeling met 9 km ingekort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 3:50    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
L1970 schreef:
Mamdarijn schreef:
Klinkt ‘gezellig’ Bosuil, had je een specifieke reden om de start van hun dag te verpesten?

Ach reageer er maar niet op. Maar de wereld wordt echt een beetje leuker wanneer mensen wat verdraagzamer naar elkaar zijn.

Ik vind dat bosuil gelijk heeft om mensen aan te spreken op hun asociale gedrag, een stiltecoupé heet zo omdat mensen die er gaan zitten graag in rust hun reis willen doen. Geen jengelende kinderen, geen kwekkende vrouwen, geen soundblaster telefoons. Ga gewoon ergens anders zitten als je lawaai wil maken. Verdraagzaamheid en respect werkt twee kanten op, wat voor reden heb jij ervoor om Bosuil zo aan te vallen?

Als een trein vol zit, op dagen als Prinsjesdag, is er niet voldoende ruimte. Natuurlijk is het irritant als het niet stil is in de stiltecoupé als je daar voor de rust gaat zitten. Maar niet altijd gaat alles zoals wenselijk is, zo is het leven.
Aan het denken zetten, dat wilde ik, niet aanvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Irritant Bosuil... Knap dat je de mensen erop aangesproken hebt. Ik stoor me er ook aan, maar heb niet het lef om er iets van te zeggen.
En ik snap idd dat er op een drukke dag in de trein niet overal plek is, en dat soms groepen mensen in de stiltecoupé terecht komen. Maar vind wel dat ze daar rekening mee moeten houden. Als ze echt willen kletsen dat zachtjes doen, maar als ze er wel op aangesproken worden omdat iemand er last van heeft ook het respect voor de ander moeten hebben en zich wel stil moeten houden.

Vanochtend stond voor mij 50 minuten lopen op het programma. Ik had bedacht om dat te combineren met de training van de loopgroep. Ik zou om 9.15 hardlopend naar de loopgroep vertrekken. Had alleen geen wekker gezet en schrok om 9.02 wakker. Haha, wat een stress... Wist niet dat mijn ochtendritueel zo snel kon... Al met al 12 minuten ingelopen naar de loopgroep, toen 30 minuten met de loopgroep mee en aansluitend 8 minuten alleen weer terug naar huis. Totale afstand 7,5 km. Laatste stukje naar huis gewandeld omdat ik anders te lang zou lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 11:59    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Waar ik eigenlijk voor kwam, en nu voor de tweede keer vergat te posten, was om te vertellen dat ik weer op zaterdagochtend heb hardgelopen op de club. De bedoeling was weer een ‘echt’ rondje mee te lopen, met de conditiegroep, iets wat ik wel heel spannend vond, maar een loopmaatje wilde liever met de opstart groep mee dus toen deden we dat. Drie keer setjes gelopen van 1 minuut rennen, 2 wandelen, 2 rennen, 2 wandelen. En eigenlijk ging het nog steeds vrij makkelijk.
In de laatste set heb ik twee minuten voluit hardgelopen en dat hield ik 1,5 minuut vol, daarna gedribbelt, want ik werd misselijk..

Hoeveel gelopen is in totaal moet ik nog uitlezen op de stappenteller, maar het was leuk om te doen weer, lekker om weer op conditie te zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Leuk Mamdarijn! Fijn dat je het leuk vond om weer met de club mee te trainen. Wat is het verschil tussen het 'echte rondje' en de opstartgroep?
En denk je ook om jezelf qua keuze die je maakt welke training je volgt?
Zo herkenbaar, misselijk worden als je voluit sprint... Geeft mij altijd ook wel een gevoel van trots, dat ik echt tot het uiterste ben gegaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 12:51    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Het ‘echte’ rondje is een uurtje rennen met de conditiegroep. Wel op eigen tempo, maar het verschil tussen een minuutje en een uurtje voelde wel groot. Dus ik kon de switch makkelijk maken.. ik heb geen doel, wil alleen weer graag rennen, dus ik ben flexibel wat dat betreft.

Ik verheug me wel in het trainen op de baan, vooral ‘s avonds in het donker. Geen onregelmatig wegdek, goede verlichting en geen plassen. Gisteren bij de feestelijke opening van de baan gutste het van de regen, en nog werd er lekker gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 13:39    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoe komt het eigenlijk dat je misselijk wordt bij zo’n inspanning? Weet jij dat Kaktus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 13:41    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nah ja, ik schrijf er niks meer over Horen Zien Zwijgen

Voor de wandelaars en renners onder jullie:
6 en 7 oktober is het loopweekend in het Nationaal Park de Hoge Veluwe.
6 oktober voor wandelaars, met afstanden van 5, 10 of 20 km, 7 oktober voor hardlopers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 18:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 31 van 36