Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Maandag 4 km gewandeld
Vandaag 3 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 21:17    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo

Ik schrijf graag mee.
Gisteren voormiddag 3,2 km gestapt aan traag tempo. Met de drie kindjes en mijn mama...
Gisterenavond 4,4 km gestapt met mijn man in een serieus tempo.
En vanavond ook 4,4 km gestapt met mijn man.
Ik track mijn km via mijn fitbit in combinatie met mijn gsm. Het doet me echt goed. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben weer net terug van m'n rondje van 3,2 km.. Het was/is nu heerlijk buiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 23:02    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Vanavond weer met de loopgroep getraind. Een leuke maar super zware training, en zo leuk om te zien dat ik steeds makkelijker met de groep mee kom. Vandaag was ik voor het eerst sneller dan sommige mensen die ook al een poos mee trainen! Blij!!! In totaal 6,0 km afgelegd.

Leuk om iedereen zou enthousiast de kilometers te zien afleggen!

Geke, ik ben heel blij met mijn horloge! Toen ik deze uitzocht dacht ik dat er geen navigatie op zat, want die met navigatie waren nog een stuk duurder. Van mijn trainer hoorde ik dat je via een app er alsnog navigatie op kunt zetten. Weliswaar zonder kaart, maar de route komt als lijn in je scherm, en dmv een pijl wordt aangegeven waar je bent en welke kant je op gaat. Dus het is zorgen dat de pijl op de lijn blijft. En zou kun je dus een route in onbekend gebied lopen zonder te verdwalen!
Vrolijkvlindertje, het is een Garmin Vivoacitve 3. Ik was op zoek naar een horloge met hartslagmeting op de pols, gps en een leuk uiterlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 23:49    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oke moppie dan doe ik dat ook en zet mijn hondenwandelapp aan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2018 6:56    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Maandag 3,2 km
Dinsdag 6 km
Woensdag 5,5 km, met kleinkinderen op stap. Niet eens een echte wandeling, maar wel naar de kinderboerderij en ook daar heel wat stappen gezet.

Ik reken in principe ook alleen de echte wandelingen mee, maar soms maak ik een uitzondering. Zoals vandaag, als ik dan zo'n hele dag met die kleintjes (5, 4 en 2) in touw ben, reken ik wat m'n stappenteller aangeeft minus 2000 stappen voor huistuinkeukendingen.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2018 22:04    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een wandeling gemaakt van 5,9 km.
Een pittige wandeling terwijl we afwisselend onze kleuter vooruit duwden...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2018 22:22    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is weer een latertje en het was weer een zwoele avond Lachen We hebben het rondje van 4,2 km. gewandeld.
En de app op m'n mobiel zegt dat ik vandaag 11.695 stappen heb gezet en 4 verdiepingen heb gehad... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2018 23:00    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Eindelijk vanmorgen weer een rondje gelopen, 3,7 km zonder wandelen tussendoor. Dat viel niet tegen na meer dan een maand niet lopen Erg blij . Nu doorgaan! Ik kan heel erg slecht tegen die warmte dus deze maanden zijn voor mij niet fijn. Maar vroeg in de ochtend is het nog goed te doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 02 aug 2018 7:00    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Wicht, 's avonds laat is het lekker lopen hè? Ik heb gisteravond ook mijn rondje gedaan ipv vandaag overdag. Toen ik onderweg was (ben om 22 uur begonnen) merkte ik wel dat ik niet goed voorbereid was. Zonder telefoon in mijn eentje over een onverlicht paadje door een natuurgebied... Wat als er iets zou gebeuren... Had alleen mijn ID bewijs en mijn sleutels meegenomen. Leer voor de volgende keer.
Gisteren 6,5 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 aug 2018 11:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 4 van 13