Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaktus schreef:

Dan kan ik wel bezig blijven...

Dat begrijp ik, maar ik denk dat Nijne bedoelt: de gemeente aansprakelijk stellen.
Dat geldt in ieder geval bij schade. Mijn nicht deed dat ook destijds: door een ongeval vanwege een losliggende tegel: een jaar studie extra vanwege gemiste tentamens, latere coschappen etc. Heeft ze toch schadevergoeding gekregen van de gemeente (toevallig: Groningen.!!)
Mijn kilometers:
week 37
din 11 sep 9 km
woe 6 km
don 5 km
vrij 5 km
week 38
zat 15 sep 5 km
zon 9 km
maa 8 km
din 19 km
woe 6 km
don 20 sep 8 km
@Mamdarijn: ja, ben ik toch wéér te laat..., maar jouw bijwerk-momenten zijn ook niet voorspelbaar...
@Leonie: de keuze tussen oude en nieuwe schoenen voor zo'n 80 km tocht: lastig! En ook nog een ander tempo lopen dan je normaal doet... Rationeel weet je dan dat dat problemen kan geven, maar ja, in de flow van de activiteit komen die dingen niet bij je boven, dat geloof ik best...
Enfin: ik doe het je niet na (en heb ook de behoefte niet.)
@ALLEN: zo'n leuke ervaring dinsdag jl.
Ik was in de randstad en combineer meestal een (familie-)bezoekje met een bezoek aan een museum. Maar ja: Den Haag en Prinsjesdag dat betekent uit de binnenstad weg blijven en bovendien: het zou het mooiste weer van de wereld worden... Geen weer om ergens binnen te zijn.
Ik zocht maandagavond naar een wandeling in de omgeving van Den Haag... Op Wandelnet vond ik de knooppunten in die omgeving. Ik kon ZELF een route uit stippelen, ik kreeg KEURIG een gpx-bestand van de route die ik kon downloaden en op mijn GPS zetten. En zo liep ik en prachtige route van Leidschendam naar de Pier van Scheveningen. En als verrassing zag ik de paarden van de rijtour door Den Haag, die terugkeerden uit het centrum. Dat was toeval natuurlijk, maar wat grappig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 22:18    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Kaatje77 schreef:
Ik had gisteren al wat spierpijn in mijn kuiten van het hardlopen en smiddags gleed ik uit op de trap waardoor ik een paar tredes naar beneden ging en daarbij schoot er iets verkeerd in mijn kuit. Ik dacht, komt wel goed in de nacht maar vanmorgen had ik n dikke kuit. Doet zeer met lopen maar nou niet zo erg dat t niet te doen is. Hij is niet warm of blauw dus denk iets verrekt? Ik wil eigenlijk morgenvroeg wel gaan lopen, ik zit er net zo lekker in de laatste tijd.

Gaat het alweer een beetje? Wel uitkijken met verrekkingen, voordat je het weet heb je een blessure te pakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 6:06    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het voelde nog behoorlijk stijf vanmorgen, ook nog dik. Ik wacht toch maar een dagje. Ik denk dat ik inderdaad geen goede cooling down doe. Ik wandel altijd een stuk achteraf (heb ik altijd gedaan) en af en toe thuis nog even strekken. Maar meestal schiet dat er bij in, ga ik meteen aan de gang of douchen en werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 6:49    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
BosUil schreef:
Mijn nicht deed dat ook destijds: door een ongeval vanwege een losliggende tegel: een jaar studie extra vanwege gemiste tentamens, latere coschappen etc. Heeft ze toch schadevergoeding gekregen van de gemeente (toevallig: Groningen.!!)

Met echte schade snap ik het wel, dan zou ik het inderdaad ook wel doen denk ik.

Wat leuk zo'n verrassing tijdens je wandeling! Bijzonder om dat eens te zien.

Vanmiddag 6 km gelopen. Inlopen, 5x 500 meter op maximaal tempo met 250 meter rust (eerst stukje wandelen en daarna weer dribbelen) en weer uitlopen. Ondanks dat ik stukken gewandeld heb, heb ik in deze training 5 PR's gelopen!
Snelste tijd op de halve mijl, hele mijl en 2 mijl, en snelste tijd op de 1 kilometer en 5 kilometer! Grappig om te zien dat je ondanks wandelen in een loop toch al met al sneller kunt zijn dan met continu lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 18:32    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Prachtig, die finale van de paarden dinsdag. Zonde eigenlijk dat je ervoor koos te wandelen terwijl de koning en koningin zo dichterbij waren, zo’n uniek moment.. Aan de andere kant ook wel echt superlekker in dit zomerse weer in deze prachtige omgeving..

Dank ook voor de kilometers Bosuil. Het gaat toch prima zo? Kilometers kunnen altijd doorgegeven worden, verwerken doe ik meestal in het weekend, maar publiceren niet elke keer, het ligt er even aan hoeveel vrije tijd ik heb.. Op het moment gaat het gelukkig weer beter met me, maar ik heb een lastige en onzekere tijd achter de rug waardoor de vaart er een beetje uit was.

Net als jij moet ik voor het verwerken achter de pc kruipen, en daar is niet altijd gelegenheid voor..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 23:58    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik loop achter wat het lezen betreft, ga ik vanavond doen.
Afgelopen week maar 1 rondje van 3,2 km. gewandeld.

Allemaal een gezellig weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen weer een rondje gelopen, 3,5 km. Ging best goed, goed gerekt na t lopen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 18:41    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben net weer terug van een GROOT rondje Lachen
Eerst ff op weeronline gekeken en deze zei dat het droog bleef.
Mijn afstands-app op de mobiel klopt niet, deze gaf aan dat ik maar 4,5 km. had gelopen. We zijn 2 uur onderweg geweest, het is ruim 9 km.

Fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 21:22    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Mamdarijn: ja ik weet dat ik ook achteraf e.e.a nog kan opgeven... Vandaar dat ik mijn lijstje steeds opspaar.
Het laatste wat ik dinsdag wilde is in de buurt van het gebeuren rond Prinsjesdag zijn... Maar had weinig andere keus om naar Den Haag te gaan. Ik durfde niet een week later mijn hoogzwangere nicht te bezoeken, Haar eerste kind kondigde zich ook zomaar aan toen ik een afspraak had met de a.s. moeder.
Enfin dus afgelopen dinsdag in de trein naar Den Haag. Koos bewust (eigenlijk altijd) voor de STILTE-coupé. Zitten daar een stel opgewonden vrouwen te kwekken. Ik vragen of ze weten dat ze in een stilte-coupé zitten... dames beledigd. Stappen na 40 minuten uit... gelukkig. Zitten er ergens anders weer dames te kwekken. Duidelijk opgewonden en op weg naar....Prinsjesdag. Nog 40 minuten te gaan.... Ik wéér deze dames aanspreken. Of ik er last van heb vragen ze.. Ik: ik ga niet voor niks in een stiltecoupé zitten.
Wachten ze mij op het perron op station Den Haag op om mij nog toe te spreken: Hoop dat u een gezellige dag zult hebben,,,, wij in ieder geval wel. Zeg ik terug: maakt u zich géén zorgen, ik ga ook een héél leuke dag hebben. Zijn ze weer een beetje pissig dat ik een weerwoord heb.
Blij dat ik niet met deze stroom mensen richting binnenstad ging...
Nee, lekker met de tram naar Leidschendam voor een gezellig bezoekje en een mooie wandeling door landgoederen en natuurgebieden naar de Pier van Scheveningen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Klinkt ‘gezellig’ Bosuil, had je een specifieke reden om de start van hun dag te verpesten?

Ach reageer er maar niet op. Maar de wereld wordt echt een beetje leuker wanneer mensen wat verdraagzamer naar elkaar zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 23:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 33, 34, 35  Volgende
Pagina 30 van 35