Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nijne schreef:

Die losliggende tegel, heb je daar nog iets mee gedaan richting de gemeente?

Dan kan ik wel bezig blijven... De voetpaden hier in de buurt zijn over het algemeen slecht onderhouden, en ik ga er van uit dat de gemeente dat wel weet.
Mooiste voorbeeld van slecht onderhoud is een straat even verderop. Daar is het wegdek op bepaalde plekken ongeveer 10 cm verzakt. Na een paar dagen kwamen er van die afzettingsborden bij te staan. Maar in een studentenstad verdwijnen dat soort borden, dus nu hebben ze wat extra klinkers verwijderd om borden in de grond te zetten. Denk dat die situatie al ruim een jaar bestaat... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 18:09    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Komt door de gasbel, alles verzakt in Groningen, zelfs de stad lijdt eronder Cool

Maandag: Lunchwandeling, 1,5 km Toch even 20 minuutjes buiten in de pauze Erg blij

Dinsdag: Lunchwandeling, 2.6 km (bijna een half uur gewandeld)
's avonds apte mijn vriendin of ik zin had om te wandelen, en liepen we 6,4 km, totaal 9 km

Vanochtend: 7,45 km gewandeld en ge jeux des boulled (was een demo georganiseerd door de Jeux des boules vereniging)
Vanavond hard gelopen, setjes van 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen. We konden allebei meer, maar willen verstandig opbouwen. Vrijdagavond gaan we weer..
Totaal voor vandaag: 8,85 km
Bijna de hele dag buiten geweest. Ik ben er rozig van..

Laatst aangepast door Mamdarijn op wo 19 sep 2018 20:39, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 20:06    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Even tijd voor de overzichten..
Ik had ze al lekker bijgewerkt vorige week, maar kwam nog niet toe aan het publiceren..

Even op de loftrompet: we zitten inmiddels al over de 2500 km voor deze sprint. En er is ruim 350 keer gewandeld Wat een heerlijk trouw clubje mensen zijn jullie, trouw aan de sprint omdat je de moeite neemt het steeds even te melden en trouw aan jezelf omdat je de tijd neemt om de wandelschoenen aan te trekken..

Bedankt hiervoor! Ik geniet enorm van de verhalen en de foto's die hier geplaatst worden.
Beterschap Nijne! En kusje op de knie van Kaktus. Echt dapper dat je je door een geschaafd been niet laat verleiden thuis te blijven. Ik neem een voorbeeld aan je!
Bosuil je kilometers zijn er weer ingetikt, dank je wel voor het doorgeven! Je ziet ze mooi weer terug in het persoonlijk overzicht

Week 36
Week 37

Persoonlijk overzicht week 31 tot en met week 37
Weekoverzicht week 31 tot en met week 37

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 20:31    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag 7,4 km afgelegd, waarvan 6,5 km training op de baan. PR op de 400 meter, laatste record stond op 2:35, nu 1:54 en dat was niet eens voluit sprintend. Blij dus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind je n topper Leonie! Het is echt een super prestatie, 10km! En dan zonder spierpijn en sneller als de vorige, dat gaat in oktober helemaal goed komen!

Ik ken de tegels Kaktus, dat is hier in het dorp ook. Gelukkig heb je er geen ernstige verwondingen aan over gehouden. Ik heb toen wel een melding gemaakt maar daar is niks mee gedaan, ook nooit meer iets van gehoord. Ik weet voortaan ongeveer waar de wegen slecht zijn en probeer er aan te denken onder het lopen.

Beterschap Nijne, hopelijk snel weer opgeknapt.

Mamdarijn, leuke foto! Zal een leuke ervaring geweest zijn. Bedankt voor de overzichtjes weer!

Eindelijk heb ik weer een hardgelopen de week, maandag en woensdag. Viel niet tegen. Ook op beide dagen nog gewandeld, bij elkaar goed voor 5,8km op maandag en 5,8km op woensdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 5:31    

Reageer met quote
Kaatje77 schreef:
Ik vind je n topper Leonie! Het is echt een super prestatie, 10km! En dan zonder spierpijn en sneller als de vorige, dat gaat in oktober helemaal goed komen!

Ik was iets langzamer dan op de eerdere Ladiesrun, maar geen spierpijn. Ik had gisteren op de baan een PR op de 400 meter, minder dan 2 minuten, mijn vorige PR was 2:35 en dat was al hard voor mijn doen, dus er zit echt progressie in.

@Mamdarijn, bedankt voor de overzichten, blijft superleuk. Ik heb dit jaar al 1.657 km gewandeld en 240 km gerend. Ben daar best trots op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Komt door de gasbel, alles verzakt in Groningen, zelfs de stad lijdt eronder Cool

Of dat door de gaswinning komt denk ik niet, maar helaas hebben we in de stad wel last van aardbevingsschade... Gelukkig niet zo erg als elders in de provincie...
Het huis van mijn zusje en zwager wordt zelfs afgebroken en weer opnieuw opgebouwd omdat het zoveel schade heeft dat nieuwbouw goedkoper is als repareren.

Kaatje, inderdaad, als de gemeente er niks aan doet, is het fijn om te weten waar het slecht is zodat je daar rekening mee kunt houden.
Ik mijd hier sommige voetpaden ook in het donker, dan loop ik gewoon over het fietspad of over de weg.

Zonet 6,5 km gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had gisteren al wat spierpijn in mijn kuiten van het hardlopen en smiddags gleed ik uit op de trap waardoor ik een paar tredes naar beneden ging en daarbij schoot er iets verkeerd in mijn kuit. Ik dacht, komt wel goed in de nacht maar vanmorgen had ik n dikke kuit. Doet zeer met lopen maar nou niet zo erg dat t niet te doen is. Hij is niet warm of blauw dus denk iets verrekt? Ik wil eigenlijk morgenvroeg wel gaan lopen, ik zit er net zo lekker in de laatste tijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 17:20    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Pijnlijk Kaatje! Doe je wel een goede cooling down na het lopen? Met hardlopen worden de kuitspieren korter, en helpt het rekken na het lopen best goed.Sterkte met de pijn en kijk goed uit morgen als je gaat lopen. Pijn = stoppen hoor!

Ik had gisteren de mazzel dat ik even aan kon sluiten bij de cooling down van een groep hardlopers op de vereniging en zag weer allerlei nieuwe oefeningen.. Ik heb ze gelijk vanavond ook weer meegenomen bij mijn wandelgroepje. Volgende week worden de trainingen weer officieel, en ben ik weer de assistent. Ik vond het wel hartstikke leuk om trainingen voor te bereiden. Leuker dan ik vantevoren dacht..

Vanmiddag uit het werk naar huis gelopen en een stukje verkend van de route die we vanavond zouden lopen (o.a. of er appels aan de bomen hingen) Wij doen vaak bij de coolingdown de oefening 'appels plukken' -> we reiken dan met de handen in de lucht en plukken appels uit de boom. Nu deed ik dit in de warming up, en vertelde ik dat we dit straks in het echt zouden doen. Hartstikke leuk natuurlijk, en de appels die we plukten waren heerlijk.. Niets lekkerder dan een herfstappeltje vers van de boom

smullen

In totaal vandaag 7,45 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 20:52    

Reageer met quote
10 km afgelegd waaronder 5,5 km bij Gloria atletiek vereniging, eerste keer sinds 2015 en ik zit nu in de middenmoot, ben gelukkig niet meer het arme sukkelaartje. Was fijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 21:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 29 van 36