Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nijne
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Ik kom even zwaaien Zwaaien.
Ik hou me even wat rustiger. Ben nogal verkouden...

Ik hoop dat ik wel naar mijn koor kan gaan vanavond.
Misschien niet zingen, maar er worden foto's gemaakt in verband met ons 25-jarig jubileum volgend jaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Beterschap Nijne!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Mamdarijn: mooie prestatie! Wandelen in de nacht, zal vast heel bijzonder zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Geke, jammer dat het weer drukker is na je vakantie. Hoop dat je er af en toe tijd voor vrij kunt maken. Het is zo lekker ontspannend.

Mamdarijn, dat ziet er gezellig uit, met de hele club!

Leonie, ook leuke foto's. Gelukkig dat je zelf nog een shirt mee had! En knap die 10 km met een tempo van 8,8 km/uur. Helemaal onder die omstandigheden. Het is altijd lastig om verschillende rondes te moeten lopen. Daarbij nog de temperatuur.

Nijne, beterschap! Ben je nog naar koor geweest vanavond?

Mijn been gaat weer wat beter. Het grootste gedeelte zit nu een korst op, alleen op mijn knie is het nog een wond die af en toe open gaat. Vanavond geprobeerd met de loopgroep mee te lopen, dat ging prima. 6,0 km vanavond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 19:45    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:

Heerlijk Leonie, dat je zelf op het paard kon klimmen. Ermee wandelen en dan ook nog rijden, lijkt me prachtig!

Ik heb pas op mijn 24ste leren rijden, samen met de vader van mijn kinderen ben ik op paardrijles gegaan. Geweldig vond ik dat. Als kind mocht ik dat niet. Er werd me altijd ingepeperd dat paardrijden iets was voor de rijken. Ik heb van 1996 tot 2003 zelf paarden gehad, twee witte arabieren. Ik kocht Asila zwanger en ze kreeg een prachtig merrie veulen, Twinkle. De reden dat ik woon waar ik woon, op het platteland in een boerderij is omdat na de veulentijd ik twee stallen moest gaan huren en dat was veel duurder dan een groter huis kopen. Toen werd ik ziek, kreeg rugklachten wat 7 jaar later Bechterew bleek te zijn en kon niet meer paardrijden. Ik had paardenmeisjes om de verzorging en het rijden te doen, maar uiteindelijk moest ik mijn beestjes verkopen. Ik heb er erg veel verdriet van gehad. Mijn kinderen waren nog maar klein. Mijn oudste is ook zo'n paardengek. Ze moest en zou een eigen paard.

En nu ik weer zo fit ben en gewoon zo'n beestje kan bestijgen en het paard een tandje bij moet zetten om mij in stap bij te houden in plaats van andersom, is dat wel heel gelukkig makend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 5:22    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mooi om te lezen, Leonie.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 7:25    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaktus schreef:

Leonie, ook leuke foto's. Gelukkig dat je zelf nog een shirt mee had! En knap die 10 km met een tempo van 8,8 km/uur. Helemaal onder die omstandigheden. Het is altijd lastig om verschillende rondes te moeten lopen. Daarbij nog de temperatuur.

Ik had gewoon een normaal renshirt aan, daaronder zit een heel strak shape hemdje wat dient om mijn borsten (en mijn buik) in het gareel te houden, anders beweegt dat wel heel erg tijdens het rennen, een sportbh is niet afdoende. Coach Berry zou voor mij en Arnold shirts meebrengen....hij vond het zo lullig dat hij ze vergeten was, Arnold moest rennen in zijn dikke katoenen polo.

Ik begin normaal gesproken aan dit soort runs altijd te hard omdat de rest ook (veel) harder gaat. Het resultaat is dat ik na een km of 4, waarbij ik elke km ietsje terug zak, al best wel moe ben en de overige 6 op karakter loop. Ik probeerde dit keer meer te doseren, dat is de eerste km niet gelukt, we stonden per ongeluk middenin het startvak, op het eind staan is handiger met mijn tijd, maar daarna lukte het aardig om zo te rennen dat ik het makkelijker kon volhouden, maar ik zakte teveel terug, ik moet proberen om bij elke km onder de 7 min per km te blijven, liefst op 6:30. Tussen de 4 en de 5 km had ik het het zwaarst. Ik dacht nog, ik zit nog niet eens op de helft, het gast 'm niet worden vandaag, maar die gedachte heb ik snel uit mijj hoofd gezet. Daarna herstelde ik wat, begon te dieselen en 2 km voor de finish begon ik mensen in te halen, dat doe ik graag Lachen Mijn laatste km was op 1 sec na net zo hard als mijn eerste, 6:16, dus 9,6 km/u. Ik had geen spierpijn of ander ongemak en dat had ik bij de Ladiesrun naderhand wel, die 1:11 langzamer geeft dus ook wel iets goeds.

Mijn volgende wedstrijd is 7 oktober. Dan is het vermoedelijk wat frisser en zijn we weer wat beter getraind. Ik ga op woensdagen naar mijn rennen met reumagroep training en morgen voor het eerst weer naar de training bij Gloria mijn oude atletiek vereniging.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 7:35    

Reageer met quote
Kaktus schreef:

Nijne, beterschap! Ben je nog naar koor geweest vanavond?

Mijn been gaat weer wat beter. Het grootste gedeelte zit nu een korst op, alleen op mijn knie is het nog een wond die af en toe open gaat. Vanavond geprobeerd met de loopgroep mee te lopen, dat ging prima. 6,0 km vanavond.

ja, gelukkig ging dat goed Kaktus! Fijn dat het met je been weer wat beter gaat.
Die losliggende tegel, heb je daar nog iets mee gedaan richting de gemeente?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 7:56    

Reageer met quote
Corienn schreef:
Beterschap Nijne!

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 7:58    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Maandag: 6,5 km
Dinsdag: 6,5 + 5 = 11,5 km (en 16 km gefietst).

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 8:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 33, 34, 35  Volgende
Pagina 28 van 35