Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Net een rondje van 5,1 km gelopen. Na 150 meter al gevallen over een losliggende tegel en een grote schaafwond op mijn knie en onderbeen opgelopen. Ik was van plan naar huis te gaan en niet te gaan lopen, maar toen de ergste pijn wegtrok toch maar mijn rondje gemaakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
AU Kaktus, wat pijnlijk en wat balen zeg! En wat bijzonder dat je niet gelijk naar huis terug ging maar het af hebt gemaakt! Bikkel!

Gisteren heb ik in totaal 37,5 km gelopen.. Het estafettedeel was 27,5, toen nog naar huis gelopen vanaf de plek waar we de auto hadden gezet en rond half 5 naar een verzamelplek gelopen om rond half 6 samen te finishen..

Mijn stappenteller registreerde ook iets (voor mij onverwacht..)
Ik kreeg een badge die dag:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 16:44    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Mooie afstand Mamdarijn!

Vandaag 20 km gewandeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vrijdag 6.18 km
Zaterdag 9.82 km
Zondag 2.74 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn wat een vrolijke foto,s,
Ai een loszittende tegel daar kan je idd flink over vallen een vlug herstel wens ik je

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vrijdag: 6,5 km
Zaterdag: 1,6 km
Zondag: 5 km

Wat grappig dat je stappenteller jou een nachtbraker noemt, Mamdarijn! Petje af voor zo'n afstand en dat in de nacht en naast al je andere drukte. Ben je weer goed uitgerust voor de nieuwe week?

Kaktus, dat is balen zeg, zo'n tegel. Knap dat je toch bent doorgerend!

Heerlijk Leonie, dat je zelf op het paard kon klimmen. Ermee wandelen en dan ook nog rijden, lijkt me prachtig!

Mijn grote wandelkilometers blijven wat weg nu... de vakantie is duidelijk voorbij, het ontbreekt me eenvoudig aan tijd. Toch probeer ik wel dagelijks een klein rondje te maken. Maar met een wandelvriendin heb ik in oktober een tocht van 30 km op de planning staan, ik verheug me er nu al op.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 8:05    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Net een rondje van 5,1 km gelopen. Na 150 meter al gevallen over een losliggende tegel en een grote schaafwond op mijn knie en onderbeen opgelopen. Ik was van plan naar huis te gaan en niet te gaan lopen, maar toen de ergste pijn wegtrok toch maar mijn rondje gemaakt.

Hѐ bah, ik heb ook wel eens ruzie met boomwortels die me pootje lichten. Goed dat je bent doorgelopen, dat doe ik ook altijd, maar het brandt hѐ, nu alweer aan het genezen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 8:07    

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:

Gisteren heb ik in totaal 37,5 km gelopen.. Het estafettedeel was 27,5, toen nog naar huis gelopen vanaf de plek waar we de auto hadden gezet en rond half 5 naar een verzamelplek gelopen om rond half 6 samen te finishen..

Goed bezig, leuk en gezellig, zo te zien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 8:10    

Reageer met quote
Gisteren 13 km afgelegd, waarvan 10 km al rennend in de 10 van 't Aogje in Breda, met gemiddelde snelheid van 8,8 km/u, geen PR, had liever 9 km of meer willen rennen, maar dat zat er op de één of andere manier niet in. Ik deed wel mijn best. Het was warm om 14 uur 's middags, volle zon en het waren 4 ronden van 2,5 km, snelle types kwamen me zelfs twee keer voorbij. Nogal deprimerend. Ik was al blij dat ik nog 15 mensen achter me kon laten. Had de race zo ingedeeld dat ik er nog 7 in kon halen de laatste km.

Ik zou reclame lopen voor onze coach net als Arnold, maar hij was de shirts vergeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 8:27    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Fantastisch resultaat Leonie! De mensen die zo snel kunnen rennen zitten gewoon op een ander level, niets om van te balen.. wat jij deed telt. Jammer dat het niet lukte te verbeteren, maar zoals je al aangaf, soms zitten de omstandigheden niet mee..

Dat inhalen, ik heb dat een keer gehad met de 5 km, toen finshten een paar mensen die de 10 liepen vóór mij. Terwijl ik toen echt snel gelopen had voor mijn doen, in 31 minuten. Ik was er echt gefrustreerd van, terwijl ik nu echt superblij zou zijn als ik het zou kunnen lopen. Alles is betrekkelijk, dat zie ik nu in..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 19:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 27 van 32