Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:
2000 km met een paar schoenen? Dat vind ik wel erg weinig, ik hoop toch echt wel 4000 km te kunnen doen met mijn schoenen die ik sinds januari heb. Twee jaar is toch wel het minimum vind ik.
Van mijn wandelmaatje (die dit jaar voor de 20e keer de Nijmeegse vierdaagse heeft volbracht) weet ik, dat je heel goed nieuwe zolen kunt laten zetten bij een goede schoenmaker. Of nieuwe stiksels als er iets los gaat zitten.
Dus dat ben ik dan ook van plan.
Hergebruik of reparaties, dat spreekt me meer aan dan weggooien en nieuw aanschaffen.
Aan de andere kant, goed lopen is wel de basis van alles. Beter goed schoeisel dan (ik noem maar wat) een wandelbroek of mooie rugzak.

Het ligt er schijnbaar aan hoe je loopt, de norm is max 5 jaar, max 2000 km, bij mij slijt de voorzool en is op de bal van mijn voet nu glad ipv profiel, voel ik eikels en dennenappels of grind onder mijn voet en zitten er scheurtjes in het bovenwerk op het knikpunt en zie ik binnenin ook al verregaande slijtplekken. Daar helpt geen verzolen aan en ik kan nog best een tijd op deze vooruit als het niet regent of glad is en tot 40 km en op niet te ruw terrein, maar ik hoorde van de verkoper dat deze schoen uit het assortiment gaat en behalve de duurzaamheid bevalt ie me enorm, nog nooit zo'n fijne schoen gehad, dus ook daarom ga ik nieuwe kopen, maar nog vaak op deze lopen, om mijn nieuwe te sparen Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 10:38    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik ben weerr terug van vakantie. Best veel gelopen, maar alleen de laatste week staat nog op mijn stappenteller.

16/8 13,5
17/8 11,5
18/8 7.1
19/8 9,3
20/8 9.0
21/8 8.2 km
22/8 11.3 km
23/8 was een reisdag 4,9 km
24/8 was een reisdag, slechts 4,2 km
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 19:06    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mijn schoenen zijn ook alweer behoorlijk aan het slijten, en ook de zolen van mijn laarsjes zijn niet meer te repareren, echt een gat in de zool..

Sorry dat ik er niet veel ben. Ik wandel bijna elke dag, minstens tien minuten.

Maandag liep ik ‘s avonds met de wandelgroep en kwamen we op 6,8 km uit (en dat terwijl ik echt geen zin had om te gaan)
dinsdag pakte ik een lunchwandeling van 10 minuten.
Woensdag plente het, en sloeg ik over,
donderdag liep ik met de wandelfitgroep, en liepen we 3,8 km. Ik wilde graag meer km’s met ze maken, maar de conditie van de meesten was niet al te best. Gelukkig liep ik ook heen en terug naar het startpunt, dus zelf kwam ik ruim aan mijn beweging die dag.
Vrijdag heb ik 8,5 km gelopen, en veel lichtpuntjes gehad

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 0:28    

Reageer met quote
10 km gerend op de Belslijntjeloop en een all time persoonlijk record gevestigd. De precieze tijd weet ik nog niet maar ik rende 8,955 km/u en de tijden die ik wilde verslaan waren 1:14:10 (8,089 km/u) en mijn record uit 2012 1:10:40 (8,490 km/u) Omgekegeld met minuten en ik voelde me niet eens topfit, zo blij Kampioen

Ook nog 6 km gewandeld, wandelschoenen kopen en naar start en finish.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 6:15    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
L1970 schreef:
Ben al regelmatig thuis gekomen dat ik meteen onder de douche kon met kleding en al. Wat ik eraan doe:
- Ik ga nooit rennen als ik voel dat ik (bijna) moet, want dat betekent geheid dat ik bij de eerste km's acuut moet en dan zijn er geen toiletten in de buurt. Dit heeft veel impact op mijn planning, hou zo van vroege runs.
- Ik heb altijd een water gordel met daarin een pakje papieren zakdoekjes. In het bos vind ik 't vervelend maar de toilet thuis niet halen is vervelender
- Als ik al wat last van diarree heb, heb ik een tena lady inlegkruisje in om de ergste 'shit' op te vangen als ik het niet kan ophouden, voorkomt dat het mijn schoenen in loopt zeg maar.

O ja, dat van meteen moeten douchen herken ik... Vind het zo naar...
Heb ook altijd doekjes bij me. Nou ja, bijna altijd. Laatst in het bos de blaadjes van een boom moeten gebruiken... Schaam Schaam
Ik heb het advies gekregen melkproducten te laten staan. Denk dat ik dat binnenkort maar eens ga proberen.

Fijn dat er steeds meer mensen terug komen van vakantie en hier berichtjes posten. Gezellig!

Ik heb vrijdag 7km (intervallen viaduct omhoog) gelopen en vandaag 8km(continu! Weer een grens verlegd!)

Mamdarijn, ik snap dat je hoofd niet naar kilometers bijhouden staat. Als je me je bestandjes met een beschrijving hoe het werkt stuurt, wil ik het wel tijdelijk bijhouden hoor! Tot jij er weer energie voor hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 13:28    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Leonie, wat goed die 10 kilometer! Topper!

Ik heb 2 paar hardloopschoenen, om ook de schoenen 'rust' te geven tussen de trainingen door. Vooral omdat ik regelmatig 2 dagen achter elkaar loop. Ik heb geen idee hoe lang ik met de schoenen doe. Geen 2000 km, maar dat komt ook door mijn gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 13:36    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Donderdag, vrijdag en zaterdag de gewone rondjes gewandeld, dus tot. 9,6 km. gewandeld.

Vanmiddag rondom het Schildmeer gewandeld. Prachtig! En dat was 14,1 km.

En vanavond ga ik jullie berichtjes lezen.

Fijne avond!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 16:43    

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Leonie, wat goed die 10 kilometer! Topper!

Ik heb 2 paar hardloopschoenen, om ook de schoenen 'rust' te geven tussen de trainingen door. Vooral omdat ik regelmatig 2 dagen achter elkaar loop. Ik heb geen idee hoe lang ik met de schoenen doe. Geen 2000 km, maar dat komt ook door mijn gewicht.

Ik ben er heel blij mee. Hardloopschoenen, norm is bij 1000 km wisselen. Ik heb 1 stel brooks en 1 stel Asics, die ik alleen nog op de fiets draag, zijn echt versleten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Reageer met quote
tijdje niet op de weegclub geweest en ook geen meldingen gekregen, zag deze sprint en dacht ja ik ben ook weer aan de wandel geslagen.
vrijdag 3 km gelopen
Zaterdag 4 kilometer gelopen.
Vandaag dan niet, maar morgen ga ik weer aan de wandel. zal me ook nog even inschrijven. succes iedereen, stap wel halverwege dan in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 19:54    

Reageer met quote
Jessika schreef:
tijdje niet op de weegclub geweest en ook geen meldingen gekregen, zag deze sprint en dacht ja ik ben ook weer aan de wandel geslagen.
vrijdag 3 km gelopen
Zaterdag 4 kilometer gelopen.
Vandaag dan niet, maar morgen ga ik weer aan de wandel. zal me ook nog even inschrijven. succes iedereen, stap wel halverwege dan in.

Welkom, wandel gezellig met ons mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 7:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 16 van 32