Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kaktus valt wel mee hoor het ligt eraan hoevaak en hoelang, ik heb 2 border collies die hebben veel beweging nodig en loop 3 x met ze een half uurtje, dat komt toch al gauw op zo,n 8 Km per dag zondags maken we een langere wandeling.

L 1970,
Hihi moest lachen 8 cent per km Lachen

Dat lijkt me zo fijn een eigen zwembad Nijne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 6:53    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Dat tikt inderdaad lekker aan Ine!
Maar dan nog is 47 km/week echt wel veel...

Zonet een rondje van 5 km in 33 minuten gedaan.
Ik heb nog steeds heel vaak last van mijn darmen en moet zelfs soms onderweg een tussenstop maken om naar toilet te gaan. Zelfs als ik daarvoor al 2 of 3 keer ben geweest. Iemand die dat herkent of een tip heeft om daar mee om te gaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 12:35    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Woensdagavond 11 km
Vandaag eigenlijk niks, nou ja naar de buurtsuper gelopen ipv de fiets, toch weer 1 km.
We zijn weer thuis na vier prachtige dagen in Deventer.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 20:47    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Dat tikt inderdaad lekker aan Ine!
Maar dan nog is 47 km/week echt wel veel...

Zonet een rondje van 5 km in 33 minuten gedaan.
Ik heb nog steeds heel vaak last van mijn darmen en moet zelfs soms onderweg een tussenstop maken om naar toilet te gaan. Zelfs als ik daarvoor al 2 of 3 keer ben geweest. Iemand die dat herkent of een tip heeft om daar mee om te gaan?

ja, vreselijk, ik heb daar met vlagen veel last van. Heb Crohn, dus kan het daardoor niet altijd ophouden. Ben al regelmatig thuis gekomen dat ik meteen onder de douche kon met kleding en al. Wat ik eraan doe:
- Ik ga nooit rennen als ik voel dat ik (bijna) moet, want dat betekent geheid dat ik bij de eerste km's acuut moet en dan zijn er geen toiletten in de buurt. Dit heeft veel impact op mijn planning, hou zo van vroege runs.
- Ik heb altijd een water gordel met daarin een pakje papieren zakdoekjes. In het bos vind ik 't vervelend maar de toilet thuis niet halen is vervelender
- Als ik al wat last van diarree heb, heb ik een tena lady inlegkruisje in om de ergste 'shit' op te vangen als ik het niet kan ophouden, voorkomt dat het mijn schoenen in loopt zeg maar.

Meer kan ik niet doen en het blijft vervelend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 5:20    

Reageer met quote
Gisteren 10,9 km gewandeld, in het ziekenhuis, als 'wachtverzachter' en in de paardenbak om warm te blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 5:24    

Reageer met quote
Ine 61 schreef:

L 1970,
Hihi moest lachen 8 cent per km Lachen

Ik schrok daar best van, zonder blikken of blozen geef ik best grote bedragen uit aan wandel of renschoenen en de algemene regel is dat je minimaal mag verwachten dat schoenen 1000 km mee gaan en dat goede schoenen tot 2000 km mee gaan. Natuurlijk ook afhankelijk hoe je loopt en waar je loopt.

Met wat ik tegenwoordig wandel moet ik dan elk jaar of sneller nieuwe banden....euh schoenen. Dit jaar al 1529 km gewandeld op deze schoenen. Ik had ze vorig jaar juli net voor de Nijmeegse aangeschaft. Het is natuurlijk wel een hele goede investering, al heel wat vet verbrandt, spieren gekweekt en gelukkige uren erop doorgebracht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 5:57    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn app werkte niet meer vorige week dus die moest ik opnieuw installeren, met als gevolg dat ik alle gegevens van vóór 18 augustus kwijt ben. Niet zo blij mee...

Zaterdag 18 augustus liep ik met een vriendin een stuk van het Pelgrimspad. We liepen van Bleskensgraaf naar Gorinchem en moesten klimmen over hekken en hele kuddes koeien en schapen trotseren. Omdat we tegelijkertijd liepen te geocachen hebben we veel meer gelopen dan vooraf gepland. Op de terugweg nog een stukje Dordrecht meegepikt. In totaal liep ik 32,7 kilometer maar het was een dag met een gouden randje. Prachtige omgeving, goeie gesprekken maar ook veel gelachen, heerlijk wandelweer en 20 caches gevonden. Daar moest ik trouwens wel twee keer voor in een boom klimmen waardoor ik nu al een paar dagen met een zere knie loop, maar dat doet niets af aan de fijne dag!

Zondag 19 augustus heb ik niet gewandeld.
Maandag een wandelingetje van 5,6 km.
Dinsdag 7,5 km
Woensdag 7,5 km
Donderdag 10,4 km

Iedereen is goed bezig hier, op wat voor manier dan ook! Ik mis wel Mamdarijn. Hoop dat het goed met je gaat!

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 8:04    

Reageer met quote
2000 km met een paar schoenen? Dat vind ik wel erg weinig, ik hoop toch echt wel 4000 km te kunnen doen met mijn schoenen die ik sinds januari heb. Twee jaar is toch wel het minimum vind ik.
Van mijn wandelmaatje (die dit jaar voor de 20e keer de Nijmeegse vierdaagse heeft volbracht) weet ik, dat je heel goed nieuwe zolen kunt laten zetten bij een goede schoenmaker. Of nieuwe stiksels als er iets los gaat zitten.
Dus dat ben ik dan ook van plan.
Hergebruik of reparaties, dat spreekt me meer aan dan weggooien en nieuw aanschaffen.
Aan de andere kant, goed lopen is wel de basis van alles. Beter goed schoeisel dan (ik noem maar wat) een wandelbroek of mooie rugzak.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 10:17    

Reageer met quote
Corienn, wat een mooi verhaal over je extra lange wandeling!
En wat vervelend dat je de app opnieuw moest installeren en je oude gegevens kwijt bent.
Hoe is het nu met je knie?

En ja, ik mis Mamdarijn ook hier.
Ik weet dat ze het heel druk heeft met van alles. Maar toch hoop ik dat ze gauw weer eens hier komt buurten.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 10:20    

Reageer met quote
Gisteren 4,8 km gewandeld.

Maar ik mis niet alleen Mamdarijn, ook Bosuil, Moppy, Milly en misschien nog wel meer...
Alle kilometers en bijbehorende verhalen zijn welkom hier!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 10:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 15 van 36