Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaktus schreef:

Leonie, wat balen dat het zaterdag zo beroerd ging. Wellicht dat je lichaam het toch even genoeg vindt en tijd nodig heeft om te rusten?

2 jaar geleden een half uurtje meegetraind en ik vond het verschrikkelijk. Ik liep maar achteraan te sjokken, kon niet meekomen. Heb toen zelfs lopen huilen van frustratie tijdens de training... Met dat beeld in mijn hoofd heb ik nooit meer die training mee durven lopen, dus ik zag er nu enorm tegen op.

ja, ik denk een combi, ik sliep in een ander huis, een ander bed, veel slechter en ook nog eens extreem kort, amper 4 uur per nacht. Daarnaast had ik last van het slechte voedsel wat de organisatie van de Heuvelland Vierdaagse aanbood.

Er is me gevraagd wat ze allemaal voor me in huis moesten halen op mijn logeeradres, dus ik had een paar dingen genoemd, maar ik wilde hen niet op kosten jagen met een waslijst en ook niet dat pakket van thuis meenemen, vond ik beide zo 'ondankbaar', maar voortaan doe ik dat wel en ga ik gewoon om 21 uur slapen als ik om 4 uur opmoet, ook al is dat ongezellig. Om dit soort afstanden door het heuvelland te banjeren moet je fit zijn...heb inderdaad 2 dagen heel rustig aan gedaan en veel geslapen.

Ik zat in 2015 ook bij een Atletiek vereniging en had hetzelfde probleem, mijn tempo van meestal onder de 8 km/u was lager dan dat van de rest en op de baan werd ik continu ingehaald en bij afatandsloopjes kwamen ze mij 'opstofzuigen' Ik deed zo mijn best om dat tempo omhoog te krijgen en werd overall fitter, maar ik bleef achteraan sukkelen. Ik ben geen atleet, de rest wel. Toen mijn gezondheid slechter werd in 2016 moest ik stoppen. Ik train nu sinds april in mijn Rennen met Reumagroepje en ben daar één van de betere, maar zeker niet de snelste. Voelt beter. Maar als deze training zou wegvallen ga ik weer terug naar Gloria, gewoon omdat het hen niet uitmaakt dat stofzuigeren en omdat het gaat om meedoen en niet om winnen. Maar ik begrijp je frustratie. Ik vond het ook zo naar dat ik het sukkeltje was, maar vergelijk jezelf met de sukkels die niet of nauwelijks sporten, dan heb je al gewonnen. Je bent gewoon keigoed bezig, geniet van het succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 5:05    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Resultaten afgelopen week
51.68 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 5:27    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond het rondje van 4,2 km. gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik moet van mezelf wat avondbesteding vinden want sinds mijn vriend is overleden zit ik eigenlijk altijd maar thuis. Op de avonden dat ik met vrienden of vriendinnen uitga na dan. Dus heb ik me ingeschreven voor een cursus Spaans en dacht ik erover om weer mee te gaan trainen met de wandelvereniging hier in de buurt. Keek ik vanmiddag op hun site om te zien of het nog op woensdagavond is, staat er met grote letters "in liquidatie" achter hun naam. Ik ga er dus vanuit dat deze vereniging geen lang leven meer beschoren is. Jammer, maar ik ga er morgen toch naartoe en dan hoor ik het wel.

Dan de kilometertjes van afgelopen dagen:

Vrijdag 10 augustus 4,5 km
Zaterdag 11 augustus 15,4 km
Zondag 12 augustus 4 km
Maandag niet gewandeld, hele dag thuis gewerkt.
Dinsdag 14 augustus 10,6 km

Fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 18:26    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Geke, wat een prachtige foto's. Balen dat je je activity tracker kwijt bent geraakt, maar inderdaad terugzoeken wordt lastig. Voor hetzelfde geld heeft iemand anders hem gevonden en ben je voor niets aan het zoeken. Als je toch altijd je telefoon meeneemt met wandelen is Strava een prima alternatief.

Leonie, dat is inderdaad geen goede combi, slecht slapen, eten waar je niet goed tegen kunt en grote inspanningen moeten leveren. Volgende keer toch beter voor jezelf zorgen, hoe lastig dat ook is. Maar als je het uitlegt, ga ik er van uit dat men wel begrip heeft.

ja, het idee dat je beter bezig bent dan anderen die op de bank blijven zitten werkt wel, maar vooral trainingen waar je mensen ophoudt vind ik verschrikkelijk. Ik wil niet dat men rekening met mij moet houden. De dinsdag trainingen kun je op eigen tempo doen, omdat je dan op 1 locatie blijft, dus die vond ik nooit erg, maar bij de duurlopen wil ik niet dat ze op me moeten wachten. Maar dat hoeft dus niet meer!

Corien, wat goed dat je ondanks het grote verdriet toch op pad gaat. Leuk dat je met de wandelvereniging mee gaat lopen. Veel plezier vanavond, en hopen dat ze nog een paar jaar door gaan.

Gisteren met de loopgroep 6,7 km gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 12:33    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Ik kan mijn eerste kilometers melden.
Gisteren 4 km gewandeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 15:52    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Goed dat je weer een avondbesteding gaat zoeken Corien!

Mooi begin, Nijne!

Vanmiddag heb ik door de bossen gelopen. Was her heerlijk weer voor.
8,5 km
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 19:31    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Gisteren 46 km gefietst en vandaag hardlooptraining gehad 5,6 km

Bij ons lagen de tempo's in de atletiek groep ook uit elkaar, dus er werd 'gestofzuigd' De snelsten liepen terug om de langzameren op te halen. Maar ik sukkelde er echt heel erg achteraan en dat maakt je niet vrolijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 23:23    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig allemaal met de wandelingen en fietsen.
Yeps het was dan ook wel heel mooi weer om door de bossen te wandelen had je geen last van insecten ik wel en niet zo zuinig ook

Mijn 2 verschillende rondjes met de honden blijven standaard een stukje bos met een rondje langs huizen en de andere zonder bos dat ligt aan het weer dat is gemiddeld zo,n 5 a 6 km . Jammer dat ik de laatste week de langere wandeling niet gedaan heb maar even geen tijd ik ben volop bezig met de de tuin in orde te maken voor het eerste “grote” feest van mijn kleindochter .

Gisteren 2 sessies totaal 5.8 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 5:48    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Oh ik zie dat ik achter loop met het melden van de kilometers.
Zondag 2,6 km
Maandag3,2 km
Dinsdag 6,5 km
Woensdag 29 km, ik ben naar de sauna gelopen, nou niet helemaal, maar een flink eind die kant op. Wat is een avondje sauna dan heerlijk voor de spieren! Het was trouwens ook een prachtige wandeling door een mooi natuurgebied.
Ik heb zelfs bloeiende heide gezien. Ik had alleen geen echte route deze keer, dat ga ik voortaan anders doen, want ik moest nu een stuk extra lopen. Op zich geen punt, maar we wilden wel om vier uur bij de sauna aankomen. Maar gelukkig werd ik toen tegemoet gereden in plaats van opgepikt op het afgesproken punt.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 6:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 12 van 32