Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Verder met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dit was later op de dag:

Vlak voor een flinke regenbui.
Maar verder was het zo, met mooie wolkenluchten:

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 20:55    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Wat leuk, al die foto's!

Helaas heb ik de laatste dagen minder gelopen. Net op de momenten dat ik tijd had regende het steeds behoorlijk. Trainen met de kettlebell kan met slecht weer dan weer uitstekend binnen, dus dat wel gedaan.

Vandaag gelukkig wel net voor een bui kunnen lopen en een wat langer rondje gedaan. 3,9 km
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 1:25    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Ik doe ook graag weer mee.
We wandelen op het moment nog niet veel.
We fietsen en we zwemmen. Die kilometers tellen (helaas) niet mee.
Maar ik kan wel meelezen. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 9:50    

Reageer met quote
Ha Nijne, fijn om jou hier ook weer te zien. Goed dat je je hebt aangemeld, en noteer toch maar alle wandelkilometers, hoe weinig ook... want alles telt mee immers. Dat is het leuke van deze groep, alles wat je inbrengt telt.

Yeps, zo'n kettlebell is loeizwaar! Heb je daar speciale oefeningen voor? Ik heb er wel eens iets mee gedaan op de sportschool, maar ik vond het erg pittig. Als je dat dan op eigen houtje doet, vind ik dat erg knap.

Leonie, hoe gaat het nu met je? Gewicht verliezen terwijl je dat niet wilt, doet bij mij een heleboel alarmbellen rinkelen. Maar ik hoop voor je, dat het niet iets ernstigs is en dat je lichaam je een signaal geeft van 'even rustig aan doen' en (letterlijk?) een pas op de plaats maken.

Wicht, hoe werkt dat met zo'n 11e verdieping? Zit je dan in een soort lift of zo? Ik kan me er dus niets bij voorstellen.

Corienn, wat leuk om je verhaal te lezen over je geocaching, ik heb het nog nooit gedaan, maar ik hoor er vaak enthousiaste verhalen over.

Allemaal weer heel veel wandel- en loopplezier deze week!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 10:11    

Reageer met quote
O ja. Dit moet ik jullie ook nog even vertellen.
Ik had een activity tracker sinds april.
Had ja.

Want afgelopen zaterdag, bij m'n grote wandeling, zat ie ineens niet meer om mijn pols! Het gebeurde wel vaker dat het klikdingetje om hem vast te maken, niet echt goed klikte en dat ie ineens lossprong. Nu is dat tijdens het lopen gebeurd, zonder dat ik het merkte.

En ik had echt geen puf om terug te lopen (misschien wel kilometers!) om hem te zoeken.
Maar eerder had ik ook al op hem gemopperd, want hij deed de laatste tijd wel vaker vreemde dingen. Ging ineens op de stopwatch-stand staan. Dat deed hij die ochtend ook. Toen ik wilde kijken hoe laat het was (het is tegelijkertijd een horloge) bleek dat de batterij ineens leeg was. Ik weet nog dat ik toen hardop 'stom ding' heb gezegd.
Het lijkt wel alsof hij het zich heeft aangetrokken, die belediging van mij... Rollende ogen en dat ie daarom niet meer bij me wilde zijn en letterlijk afhaakte.

Ik heb er gemengde gevoelens over. Ik vind het zonde, want een aantal grondstoffen/techniek/spullen/plastic is nu nutteloos en we zijn hier thuis zeer bewust bezig met hergebruik en zuinig met milieu etcetera. Dus echt tegen m'n principes.
De andere kant is, dat hij niet lekker functioneerde helaas. Het synchroniseren met m'n nieuwe telefoon wilde niet goed, ik kon hem dus alleen als stappenteller en afstandmeter gebruiken.

Ik heb eerst bedacht dat ik op de fiets er nog wel naar toe wil om te zoeken... maar het is wel zo'n 20 km vanaf ons huis. Met de auto is het niet te doen (het was een fietspad langs een riviertje). Dus ik laat het maar zo.
En heb in m'n hoofd gewoon afscheid genomen van het 'stomme ding'. Hij was inderdaad goedkoop, maar toch niet echt helemaal fijn. Voorlopig hou ik het maar bij Strava, op m'n telefoon, dat werkt echt super!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Ik ben blij dat ik op tijd zag dat er weer een nieuw sprintje is.
Ik ga mijn meters gewoon melden hoor.

Stappentellers .... ik heb er altijd al ruzie mee gehad.
En activity tracker wordt misschien wel door iemand gevonden die er iets goeds mee doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 11:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geke, je hebt al een kettlebell vanaf 4 kilo. Dus je kan er 1 kiezen die bij je geslacht, leeftijd en conditie past.
Voor volwassen vrouwen komt dat neer voor een beginner op een gewicht vanaf 8 kilo en voor gevorderden op een gewicht van 16 kg.
Voor een vrouw ouder dan 65 of met een beperking/blessure wordt een gewicht van 4 of 6 kg geadviseerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 13:32    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
En ik vind juist een stappenteller heel fijn en synchroniseerd heel goed sinds 2013 heb ik hem en nooit last, verdiepingen (Floors) stappen tijd stopwatch etc. en connected met mijn Fitnispall elke week resultaat op de mail en doe af en toe mee met een challenge .kijk nu op mijn mobiel en geeft aan: 95 calloriien over your budget ( 1.100 cals in- 1.443 cals out) niet dat ik continue erop kijk maar toch een leuk weetje. Inmiddels sta ik op de 2e plaats met 12.179 steps.
Morgen mijn weeggegevens en geef het door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 14:07    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een leuke actie verhalen weer om te lezen.

Vandaag 8 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 21:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond wederom 3,9 km gelopen in 42 minuten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 0:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 11 van 13