Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Nickybicky schreef:
Vera wat goed dat je gelijk weer helemaal overschakelt naar de basis!

Mijn bedoeling is om me voor altijd aan de basis te houden en alle extra's moeten dan een lage gi hebben...
Met basis bedoel ik dan; eten wat op de lijst staat, maar niet perse de toegestane hoeveelheid.
Doe jij dit ook zo, of houd jij je nog aan de hoeveelheden?
(Heb het nu over als je niet meer hoeft af te vallen)

xxNicky

Hey Nicky, ja, ik heb me ook voorgenomen om me voor altijd aan de basis van Cohen te houden, ik heb immers geen schildklier meer, en op deze manier kan ik echt veel meer en beter eten dan voor Cohen. ja, met de basis bedoel ik ook wat op de lijst staat, de combinaties enz. Met sommige hoeveelheden, hou ik me aan: zoals het aantal crackers, max 1-2 fruit, niet meer dan 50-60 gram pasta of aardappels, de yoghurt 's morgens. Maar met de eiwitten en groenten, weeg ik niet meer af. Ik schat steeds zo'n 120 - 150 gram eiwit en evenveel groenten.
Ik heb wel te veel suikers gegeten als extra's in de vorm van alcohol, chocolade, gebakjes.
Ik heb nog nooit zo veel gesnoept als de laatste 2-3 maanden.
Ik kom er bijna niet meer van aan, dus dan is de verleiding helemaal groot. Maar voor andere processen in je (mijn) lichaam is te veel suiker/alcohol ook niet goed.
Ik voelde me veel beter tijdens de Cohen-afvalfase. Nu heb ik weer last van blaasontstekingen en schimmelinfecties. Kan ook geen toeval zijn.
Ik zie deze periode maar als een leerproces.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2009 10:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Inkie2509 schreef:
Hoi Vera

Bedankt voor je felicitaties in mijn dagboekje.
Ben nu bezig met de HV.
Ik merk wel dat ik geneigd ben sneller iets tussendoor te nemen.
Gisteren wat drop en 2 koekjes genomen en vandaag 9 ons aangekomen.
Dus gelijk weer gestraft.
Ga er nu weer goed tegenaan want ik wil de hv heel goed afsluiten.

Jij heel veel succes met je 1,5 kg eraf werken.
Maar jou kennende moet dat je wel lukken.

ja, ik zag in je boekje dat je met de HV bezig bent.
Ik kan je echt een goede raad geven hierover: probeer je alstjeblieft aan de HV regels te houden, je hebt er straks zo'n profijt van, echt.
Succes, verder, je gaat goed.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2009 10:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb mijn dagboekje ook verplaatst naar dit onderwerp Lachen

Vanmorgen woog ik 56.9 kg, dus 6 ons er af na 1 basisdag, niet slecht , zoals ik al dacht: "vocht".
Vandaag is het ook weer heel goed gegaan, verbazend hoe snel ik weer gewend ben om de (bijna) basis te doen.

Ontbijt:Mijn papje: 200 ml yoghurt, 1 appel, 2 crackers, 3 gedroogde pruimen.

Tussendoor: niks Verward

Lunch:3 crackers, 100 gram kipfilet (broodbeleg) Soepje van 120 gram tomaat, kruiden, 20 gam philadelphia

Tussendoor: 1 chocolade-eitje bij de koffie Schaam Schaam

Diner:maaltijdsalde van : ijsbergsla, asperges, annanas, gegrilde kipfilet met wat dressing van yoghurt/chilisaus

Tussendoor: 1 appel

Genoeg gedronken: 1,5 liter water en 1/2 liter kruidenthee

Ben ook vanavond wezen sporten: ik doe bodypump bij Fitness First in groepsverband met muziek en een motivator.
Daarna altijd even lekker in de Sauna.

Laatst aangepast door Vera op di 31 mrt 2009 23:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2009 23:01    
Vrouw Weeggegevens   AnneBelle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Vera wat knap dat je nog steeds zo op gewicht bent en als het een klein beetje te gek wordt direct even back to basic gaat.

Ik kan me helemaal voorstellen dat je geniet van het passen en kopen van een nieuwe lente/zomergarderobe, je bent een heel ander mens geworden ! Als ik de voor- en na foto zie moet ik altijd even aan mezelf denken. De voor foto komt me zo bekend voor, nu op naar de na foto !

Bedankt voor de inspiratie !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2009 23:09    
Vrouw   omafia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Knap hoor dat je het weer gelijk zo goed op pak
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2009 23:30    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid2509

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Fijn dat je eerst 6 ons er weer af zijn.
Gelukkig dat je op tijd ingrijpt.
Als ik dat zo lees denk ik ja zo hoort het. en als ik straks klaar ben met de HV en het gebeurt mij ook wil ik het ook zo doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2009 8:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, vandaag weer een onsje er af. Na het sporten ben ik altijd wat zwaarder, dus het kan iets meer zijn wat er af is Lachen

Ontbijt:
Zelfde papje van 2 crackers, 200 ml yoghurt, 1 appel, 4 gedroogde pruimen, 1 eetlepel zelfgemaakte bessenjam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2009 10:41    
Vrouw Weeggegevens   Aaffie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr.Cohen

Reageer met quote
Het is zeker knap allemaal ik moet eerst nog maar even de moed verzamelen om te gaan sporten. Ik heb t me voorgenomen dat als ik in de 70 zit om t te gaan doen zal ik me nog beterder gaan voelen dan ik nu al doe Lach Maar t gaat je goed af om aardig in balans te blijven ik hoop dat t mij straks ook gaat lukken. Heel veel succes verder en ik kom af en toe even bij je kijken
Groetjes Aaf

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2009 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Nickybicky
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Paleo/lowcarb

Reageer met quote
Week je de pruimen nog voor, of doe je ze echt gedroogd door de yoghurt?

Lekker dat je al weer zo snel aan het verliezen bent!

xxNicky
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2009 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Nieke
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Goh Vera,wat zijn dingen toch herkenbaar.
Ik zelf merkte dat ik in mijn vakantie ook best wat dingen heb laten waaien (naar verboden eten,en wijntjes Schaam Schaam ) maar merk toch dat als ik de basis blijf doen,mij zoveel lekkerder voel.
En dat het zo makkelijk gaat om de draad gewoon weer op tepakken,ik weeg mijn groente etc,niet meer af,heb zo onderhand wel een oog gekregen voor de hoeveelheden haha!
Maar de schakel knop zit er nu zo goed in,als ik mij nu eens laat gaan op zaterdag met lekker een wijntje en een toastje,heb ik zondags weer mijn basis dag en dat gaat top!

Succes verder,liefs Nieke

"Try not!Do,or do not!There is no try!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2009 12:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 41 van 197