Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Klinkt alsof je een goede tijd hebt gehad, Vera!! Lekker! En dat pondje krijg je er zó weer af, no problem!

Veel succes!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2009 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Schildertje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Vera schreef:
Csz61 schreef:
Hallo Vera,

Ik heb de vraag waarschijnlijk niet op de goede plek gesteld. Ik begin net met dit forum en moet nog even zoeken.

Ik lees soms dat er slankie gebruikt wordt, welke mag je dan hebben?

Groetjes Cathy

Alle Slankie smeerkazen, dus de naturel en de andere smaakvariaties ook.
Ze komen n.l. nog beter uit de bus, qua samenstelling eiwitten/voedingswaarde dan de philadelphia.

fijn dat je er weer bent , vera , en dat het weer goed met je gaat. naar aanleiding van die smeerkaas heb ik nog een vraag. weet jij waarom cohen ons geen gele kaas wil laten eten maar alleen witte. ? ik vraag dat omdat smeerkaas natuurlijk wel gele kaas is, ze hebben hem alleen laten smelten en er nog wat dingen bijgedaan, vaak boter, altijd water of melk. maar het is en blijft een gele kaas lijkt mij . kun je dan niet nog veel smakelijker gewoon 20+ kaas eten? ik ben hier al een hele tijd nieuwsgierig naar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2009 18:29    
Vrouw Weeggegevens   angelwitchke
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: dr cohen

Reageer met quote
fijn te horen dat je terug bent Vera en dat je je beter voelt.

grtjes
joke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2009 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hé Vera! Fijn dat je weer opgeknapt bent. Knap hoor, de hele week in je eentje in een huisje. Ik weet niet of ik dat zou kunnen...... Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 feb 2009 0:04    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Schildertje schreef:
Vera schreef:
Csz61 schreef:
Hallo Vera,

Ik heb de vraag waarschijnlijk niet op de goede plek gesteld. Ik begin net met dit forum en moet nog even zoeken.

Ik lees soms dat er slankie gebruikt wordt, welke mag je dan hebben?

Groetjes Cathy

Alle Slankie smeerkazen, dus de naturel en de andere smaakvariaties ook.
Ze komen n.l. nog beter uit de bus, qua samenstelling eiwitten/voedingswaarde dan de philadelphia.

fijn dat je er weer bent , vera , en dat het weer goed met je gaat. naar aanleiding van die smeerkaas heb ik nog een vraag. weet jij waarom cohen ons geen gele kaas wil laten eten maar alleen witte. ? ik vraag dat omdat smeerkaas natuurlijk wel gele kaas is, ze hebben hem alleen laten smelten en er nog wat dingen bijgedaan, vaak boter, altijd water of melk. maar het is en blijft een gele kaas lijkt mij . kun je dan niet nog veel smakelijker gewoon 20+ kaas eten? ik ben hier al een hele tijd nieuwsgierig naar.

Ik heb geen idee, gele kaas wordt ook in de stabilisatie en de tijd er na afgeraden. Slankie is officieel ook niet toegestaan.
Ik ben het zelf (slankie)gaan gebruiken, na het vergeleken te hebben (voedingswaarden)met de philadelphia.
Nu (na de stabilisatie)neem ik wel gewone gele kaassoorten maar dan wel de magere 20+ of 30+, ik neem dan de toegestane hoeveelheden van de basislijst en weeg het af, dat wel.
Na stabilisatie wordt Brie aangeraden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 24 feb 2009 0:11    
Vrouw Weeggegevens   Schildertje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dank je . gek hè, dat je vast zit aan 's mans ideeën maar geen idee hebt waar die ideeën vandaan komen, alleen dat ze werken. misschien is het wel alleen dat ie als kind al een hekel aan kaas had . uiteindelijk is gele kaas gewoon witte kaas die je oud laat worden. ja, ik ga op de duur zeker ook weer gele eten. maar voorlopig is het al moeilijk genoeg om die kilo's kwijt te raken, veel moeilijker dan toen ik jong was. dus ik probeer braaf te blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 feb 2009 2:53    
Vrouw   omafia

Reageer met quote
Hoe gaat het nu met je Vera ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 23:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
omafia schreef:
Hoe gaat het nu met je Vera ???

Het gaat goed met me, voel me veel beter weer.
Ik heb het wel erg druk met mijn moeder, ze is 79 jaar en heeft nu na 2 by-pass operaties en een lange herstelperiode in een verzorgingshuis een indicatie gekregen voor een zorgwoning.
Dus de komende weken moet ik (ben enig kind) samen met mijn man en een vriendin mijn moeders huis leegruimen, haar nieuwe huis woonklaar maken en haar verhuizen pftt..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2009 1:19    
Vrouw   omafia

Reageer met quote
Nou dan heb je het zeker druk, sterkte er mee hoor, en kom je weer wat meer als je meer tijd heb ?? ik lees altijd zo graag jou eetboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2009 9:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
omafia schreef:
Nou dan heb je het zeker druk, sterkte er mee hoor, en kom je weer wat meer als je meer tijd heb ?? ik lees altijd zo graag jou eetboekje

Ik doe mijn best, er gaat zeker een half uur tot een uur gepaard per dag om alle aanvragen van de lijsten, mailtjes en ptjes te beantwoorden Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2009 19:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 36 van 197