Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hè jakkie, Vera!

En veel plezier op de Veluwe. Waar ga je heen? Naar een park? Hotel? Ik hoop dat je snel opknapt en weer in conditie komt. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2009 0:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
verstandig Vera,lekker even bijtanken,ik hoop dat het weer meezit,hier schijnt momenteel een uitbundig zonnetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2009 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Twompie schreef:
Hè jakkie, Vera!

En veel plezier op de Veluwe. Waar ga je heen? Naar een park? Hotel? Ik hoop dat je snel opknapt en weer in conditie komt. Lachen

Ik ga naar een bungalowpark, een huisje gehuurd voor 10 dagen in Beekbergen. Hoop daar inderdaad een beetje op te knappen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2009 0:14    
Vrouw Weeggegevens   Maja01
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
dag vera ,

ik hoop dat je lekker kunt uitrusten en wat genieten van de natuur,lekker met je hondjes. Dus knap maar lekker snel op.
Als je terug bent zou ik graag wat meer willen weten over hetstabilisatieprogamma want ik kan het niet vinden namelijk. Vraag Maar knap jij maar eerst lekker op, ik moet toch eerst nog genoeg afvallen.

hou je taai Cool

grtjs Maja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2009 0:44    
Vrouw Weeggegevens   Csz61
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: dr Cohen

Reageer met quote
Hallo Vera,

Ik heb de vraag waarschijnlijk niet op de goede plek gesteld. Ik begin net met dit forum en moet nog even zoeken.

Ik lees soms dat er slankie gebruikt wordt, welke mag je dan hebben?

Groetjes Cathy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 feb 2009 13:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Csz61 schreef:
Hallo Vera,

Ik heb de vraag waarschijnlijk niet op de goede plek gesteld. Ik begin net met dit forum en moet nog even zoeken.

Ik lees soms dat er slankie gebruikt wordt, welke mag je dan hebben?

Groetjes Cathy

Alle Slankie smeerkazen, dus de naturel en de andere smaakvariaties ook.
Ze komen n.l. nog beter uit de bus, qua samenstelling eiwitten/voedingswaarde dan de philadelphia.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2009 13:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo lieve allemaal,

Ik ben er weer. Erg blij
Een heerlijke week (of eigenlijk 10 dagen) gehad in Beekbergen.
's morgens met de honden in het bos en 's middags wezen shoppen in Arnhem, Apeldoorn, Zutphen en Deventer.
Voor de nieuwe lentegarderobe. Ik had een goed excuus want ik heb niks voor de lente in mijn nieuwe maatje. In september vorig jaar was ik op mijn streef. Lachen
Ook deze dagen had ik mijn weegschaal bij me, echt elke dag een gebakje gegeten en wat je zoal op vakantie kan genieten.
Pondje er bij, dat wel. Vandaag ben ik weer even terug naar de basis van onze dokter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2009 13:55    
Vrouw Weeggegevens   Loesewies

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Welkom terug Vera! Erg blij Je had wel kunnen komen koffieleuten als je toch in Zutphen was... Lachen

Ben je nu weer helemaal opgeknapt verder ?

Succes maar weer hoor met cohen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2009 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Glyn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen/WW

Reageer met quote
Hey welkom terug Vera! Hoe was het verder op vakantie? Je had je weegschaal mee, je personen weegschaal of je voedings weegschaal?

Jij bent gedurende je afval fase nog regelmatig uit eten gegaan. Ik vind dat wel heel eng hoor.
Maar hoe heb je dat gedaan op vakantie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2009 14:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had allebei mijn weegschalen bij me, de voedings- en personenweegschaal Lachen

Het was verder heel rustig op vakantie ik was alleen met mijn 3 hondjes en de 2 weekenden kwam mijn man er bij.
Wel erg gezellig. Ben lekker uitgerust en voel me weer veel beter.

Ik heb elke dag ontbeten met mijn yoghurt, 2 crackers en appel.
In plaats van de lunch nam ik dan in de stad een gebakje bij de koffie en 's avonds ging ik eten in het restaurant bij het park.
Daar nam ik dan vlees, vis of kip met groenten(warme groenten en salades) en liet alle brood, pasta en aardappels en friet staan. Zonder mijn man er bij heb ik geen alcohol gedronken, vond ik niet gezellig. Maar tijdens de weekenden wel, zoals chocolademelk met rum/slagroom en bij het diner een of 2 wijntjes. Bijna altijd een klein toetje toe (ze hadden echt van die miniporties) of bij de koffie een likeurtje (grand marnier).
Verder geen tussendoortjes en ook niet meer gegeten / gesnoept of gesnackt na het diner.
Veel water en thee gedronken. Ben wel ruim aan de 2 liter per dag gekomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2009 14:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 35 van 197