Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Nonnie78 schreef:
Ik ben benieuwd naar wat de voedselzandloper methode inhoudt? Een leven lang fit, ken ik..

De voedselzandloper bestaat uit 2 gedeelte s:een bovenste (omgekeerde) driehoek en een onderste driehoek.
De bovenste driehoek bevat ongezonde voeding waarvan we minder moeten eten. De onderste driehoek bevat gezonde voeding waarvan we meer dienen te eten.
De 2 driehoeken zijn symmetrisch ten opzichte van elkaar, zodat je meteen kunt zien hoe je de ongezonde voeding door gezondere alternatieven kunt vervangen.
Voor betere gezondheid, vertraging veroudering en als vanzelf neemt je lichaam een voor jou gezond gewicht aan. Je valt dus af zonder echt op dieet te gaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 mrt 2014 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Mamam
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en calorieen tellen

Reageer met quote
Hoi vera,

Wat ben jij goed afgevallen zeg hele metamorfose!
Ik ben met aan het verdiepen in het cohen dieet, klopt het dat je de eerste twee weken900 calorieen mag en daarna 1400. En eenmaal op gewicht 1600?

Het lijkt alsof de dagmenu's hier op het forum van dr cohen niet veranderen in calorieen, mag je dan toch langere tijd 900 calorieen volgen of haal ik nu twee dieeten door elkaar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 19:40    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Mamam schreef:
Hoi vera,

Wat ben jij goed afgevallen zeg hele metamorfose!
Ik ben met aan het verdiepen in het cohen dieet, klopt het dat je de eerste twee weken900 calorieen mag en daarna 1400. En eenmaal op gewicht 1600?

Het lijkt alsof de dagmenu's hier op het forum van dr cohen niet veranderen in calorieen, mag je dan toch langere tijd 900 calorieen volgen of haal ik nu twee dieeten door elkaar?

weet je zeker dat je het over hetzelfde cohen dieet hebt,er is er nog eentje en dat lijkt meer op weightwatchers

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 19:47    
Vrouw Weeggegevens   Mamam

Dieet: Gezond eten en calorieen tellen

Reageer met quote
Hoi Dipinipi, ja ik denk ook dat ik er tweedoor elkaar haal. Ik ben me nog aan t verdiepen, kan jij me een boek aanraden voor het Cohen dieet die jij volgt en Vera?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 21:28    
Moderator

Reageer met quote
cohen wat wij volgen is lowcarb.als je meer info wilt of denkt dat het wat voor je is stuur me dan even een pb met je mailadres dan geef ik je wat info

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 22:00    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bij het Cohen dieet tellen we geen calorieën.
We hebben een eetprogramma waaruit je zelf elke dag je menu kunt samenstellen.
We hebben ook een receptenboek
Als je wilt kun je mij of Dinie een pb sturen met je emailadres dan sturen we het naar je toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 22:33    
Vrouw Weeggegevens   Klavertje 4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mamma ik zeg meteen doen!!! Het is echt een fijn dieet en zoals je ziet val je er echt vanaf. Ik ben blij dat ik op deze site terecht ben gekomen en dat er mensen zijn die je helpen en ondersteunen. Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2014 18:46    
Vrouw Weeggegevens   lovelylady
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: weightcare

Reageer met quote
waar kan ik dit dieet vinden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jun 2014 22:02    
Moderator

Reageer met quote
lovelylady schreef:
waar kan ik dit dieet vinden?

stuur me maar een pb met je mailadres dan mail ik je wat info

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 8:19    
Vrouw Weeggegevens   lavindel

Dieet: koolhydraatbeperkt

Reageer met quote
Hallo, ik zat bij alle dieeten wat te kijken en toen kwam ik Vera tegen over Cohen dieet,maar waar kan ik dat dieet hier vinden.Ben hier nog maar kort en nog niet zo handig met alles.Vr gr Lavindel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 sep 2014 22:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 188 van 197